visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:42

BİLGİÇ MÜJDEYİ VERDİ...

BİLGİÇ MÜJDEYİ VERDİ...
20 Haziran 2017 Salı 20:57

BİLGİÇ MÜJDEYİ VERDİ...

  ISPARTA - Karayolları Antalya Bölge Müdürlüğü'nün Isparta için 2016 ve 2017'de uygulayacağı en büyük projelerden birisi olan Migros Kavşağı'nda imalat çalışmaları hızla devam ediyor.

  TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç'in girişimleriyle Karayollarının yatırım programına alınan Migros Kavşağı Projesinin vaad edilen tarihten önce hayata geçmesi planlanıyor.

  Daha önce 2017 sonunda tamamlanması planlanan kavşak düzenlemesi, Bilgiç'in Yüklenici firmaya ricasıyla Kurban bayramından önce açılması planlanıyor. 45 milyon TL'ye mal edilecek proje, bittiğinde Isparta-Eğirdir ve Eğirdir-Isparta istikametinde trafik alt geçitten verilecek.  

Deli Fişek
21 Haziran 2017 Çarşamba 13:11

Ulan bu millete iyilik HARAM. Ezilmeye alışmış. Hizmet yapılınca tuhaflarına gidiyor. Devlet Hastane yapar konuşursunuz, Yol yapar konuşursunuz, Köprü yapar konuşursunuz. Her B*KTAN anlarsınız ama şu millete 3 kuruşluk faydanız olmaz. Yapandan Allah razı olsun demez Anca konuşursunuz. Çok doğru bir lafmış bu DEVEYE DİKEN İnsanı da bilmem ne yaranır...!!!

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İLGİNÇ

+32
21 Haziran 2017 Çarşamba 11:46

KARAYOLLARINDAN GİREN ÇIKAN ARAÇLARI NASIL EĞİRDİR İSTİKAMETİNE DÖNDÜRCENİZ ANLAMSIZ BOL BOL TRAFİK KAZASI HABERİ DUYARIZ GERÇİ ŞEHİR HASTANESİ YAKIN YA ŞİMDİ ANLADIM ORAYA O HASTANEYİ NİYE YAPTIKLARINI

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güldürdünüz bizi Allah'ta sizi güldürsün. :)

Muzaffer Zafer
21 Haziran 2017 Çarşamba 10:06

Hocaefendinin biri köylüleri köy meydanında etrafına toplamış onlara dini konular hakkında BİLGİLER veriyordu.Bir ara İslamın şartının 5 olduğunu ve bunlardan birinin de namaz kılmak olduğunu söyledi ve ekledi namaz kılmak için abdestli olmak gereklidir dedi.Ondan sonra son sözünü söyledi.'Cemaat unutmayın Abdest DİNİN TEMEL DİREĞİDİR.'O sıralarda konuşmayı dinleyen bektaşi dayanamayıp sordu.'Hocaefendi bu nasıl direktirdi BİR YELLENMEDE YIKILIVERİYOR!!!.Afet olursa,bomba düşerse ne olacak?

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

Ali Dinç
21 Haziran 2017 Çarşamba 09:44

Özel İdareden çıkıp Eğirdire gitmek için sola dönen Tır ve iş makinaları, tünelin Eğirdirden gelip Şehir Hastanesine çıkışından çıkan araçlara çarpmadan nasıl geçecek acaba? Bu projeyi gören Japon mühendisler kör oldu.

86 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güller diyarı Isparta.

yakup adıgüzel
21 Haziran 2017 Çarşamba 09:42

sayın Isparta vekilimiz Bilgiç beye selamlar.Bu sav kasabası-Ağlasun kavşağı arası 10 km. yola bir el atsanız. yapımına 3-4 senedir devam eden yol hala bitirilemedi.Ödenek mi yok neden bitirilemiyor.İkincisi Isparta Dereboğazı -Antalya yolu için söz veriyorsunuz hemen başlanacak yapılacak diye arkasından proje çalışmaları Eylül de bitecek diyorsunuz.Üçüncüsü Isparta -Burdur arası dağ yolunun yapımı oraya henüz başlanmadı.İnşallah ısparta iktidar ve muhalefet parti vekillerimiz ile sivil toplum

45 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başbuğ
20 Haziran 2017 Salı 23:03

MUHALEFET 32 o kadar biliyon git yardım et de hızlansın biraz

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

tabi tabii
20 Haziran 2017 Salı 23:02

Alt geçidin yapılacağı belliydi. Tali yollar neden planlanmadı. Vatandaşın geçit bitinceye kadar tek şeride düşen çilesi ne olacak.. Birde alt geçidin maliyeti çok yüksek değil mi?

49 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi olsun da

Serdar
20 Haziran 2017 Salı 21:56

Aman bi ****dırı kubbak olmasında ,geç olsun iyi bir şey olsun

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUSTAFA
20 Haziran 2017 Salı 21:41

ÇOK BÜYÜK BİR MÜJDE VERMİŞ SAYIN VEKİLİMİZ... ASIL YILDA YÜZLERCE KİŞİNİN ÖLDÜĞÜ DEREBOĞAZ YOLUNUN BAŞLANĞIÇ MÜJDESİNİ KESİL OLARAK VERSEDE SEVİNSEK.... HEP SEÇİM ZAMANI VERİYOR DEREBOĞAZI MÜJDESİNİ SONRASIDA FOS ÇIKIYOR MÜJDENİN NASIL OLACAK BU DEREBOĞAZI??? AKP DÜŞMANLIĞIMI VAR BU ISPARTAYA BİLEMEDİK!!!!

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNŞALLAH

MUHALEFET 32
20 Haziran 2017 Salı 21:34

3 aydır yerinde sayıyor zannetmiyorum karınca hızıyla gıdıyor hiç yogun bir çalışma göremedim üç kepce 3 kamyon 20-25 kişiyle gıtmez bıtmez bu iş

53 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Come on geçit
20 Haziran 2017 Salı 21:21

Geçiş ücreti kaç para? Teşvik garantili mi? Geçmeyeni napıcaz?? Yonca kavşak mı sadece alt gecıt mi? Yonca degılse nerden cıktı o kadar para? Makara kupara:))

80 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla