visitor analyticsvisitor analytics

BİLGİÇ İLÇELERİ GEZİYOR

BİLGİÇ İLÇELERİ GEZİYOR
05 Ekim 2015 Pazartesi 17:28

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, 1 Kasım seçimleri için çalışmalarına hız verdi. Parti üyeleri ile ilçeleri ve beldeleri ziyaret eden Milletvekili Bilgiç'e eşi de eşlik ediyor.

AK Parti 1 Kasım seçimleri için çalışmalarına hız verdi. Milletvekili Bilgiç, partide görev yapmış tüm yöneticileri ile buluşmasının ardından hep birlikte seçim startını vermişti. Milletvekili Bilgiç bu kapsamda Gönen ve ilçeleri Koçtepe, Güneykent, Gümüşgün beldelerini ziyaret etti.

Vatandaşlarla buluşan Milletvekili Bilgiç yeni dönemde yapılacak olan projeler ve çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Güneykent Belediye Başkanı Fahrettin Gözgün ile birlikte belde halkı ile buluşan Milletvekili Bilgiç, beldeyi gül turizme merkezi yapacaklarını anlattı.











SAYIN AKP YE VE SADİ BEYE AÇIK MEKTUBUMDUR

MAHMUT AKSU
06 Ekim 2015 Salı 09:13

Kim yalan söylüyor çıksın ortaya. Sadi bey seçim beyannamenizde asgari ücreti 1300.-tl ve emekliye de maaş artışı sözü veriyorsunuz. hodri meydan. bu iki iş için seçimi beklemeye gerek yok. senin cesur bir hareketinle meclise sunacağın önerge ile bu artışlar seçim olmadan da yapılabilir. bakalım akp liler bu asgari ücret konusunda ne kadar gerçekçiler. hadi sadi bey verin şu öner****i mecliste hangi parti kabul etmiyor görelim yok biz seçimden sonra söz veriyoruz diyorsanız onum adına ne denir?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf

hasan
06 Ekim 2015 Salı 08:20

kalkındırır kalkındırır seçim den seçime gelirler laf ebeliği yapıp giderler laf bunlar beyler uyumayın bir ders verin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

13'DIR NE İŞ YAPMIŞLAR

Ali
06 Ekim 2015 Salı 07:24

13 İKTİDAR KALIP 14. YILMI ISPARTA AKLINIZA GELDİ?

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla