visitor analyticsvisitor analytics

BİLGİÇ DEREBOĞAZI YOLU TAKVİMİNİ VERDİ

BİLGİÇ DEREBOĞAZI YOLU TAKVİMİNİ VERDİ
03 Şubat 2015 Salı 21:19

Dereboğazı yoluyla ilgili takvimi açıkladı- Darıderesi ve fabrikalar üzerinden Günaydın’a yüklendi

Isparta kamuoyunda tartışmalara neden olan dereboğazı yoluyla AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, son noktayı koydu. Ekim ayında söz konusu yolun yapım ihalesine çıkacağını belirten Bilgiç, Darıderesi Göleti ve fabrikalar üzerinden de Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a yüklendi.



ısparta akp vekilleri boş

barbaros32
04 Şubat 2015 Çarşamba 11:00

12 yıldır dereboğazı yolu 10 defa biterdi bu sürede ısparta %50 AKP vekili çıkardı ama yine birşey yok yine yok karadeniz antep urfa adana tarafına yapılan viyadük ve tünellerin çeyreğini yapacakları proje yok ama akp ye oy vermeyen bdp iller dahil yolları bitti ama ısparta en önemli bağlantı yolu bitmedi şimdide ekim ayından bahsediliyor kazanırsa belki kazanamazlarsa asla yapılmaz bu yol z

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

aslı
04 Şubat 2015 Çarşamba 10:12

sen kaybolursun ama günaydın başkan burada olur.uğraşıp durma başkan sizi gömdü....

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Elin kaşığıyla.

Eferecep
04 Şubat 2015 Çarşamba 10:03

Şehir süslemeleri Isparta dokusunun malı mı? Isparta otomobil üretiyor mu, wikink gemisi Isparta'nın kültürü mü?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim malzemesi

yalan seçim
04 Şubat 2015 Çarşamba 09:28

ekim kasım derken yıllar geçecektir kendi memleketi şarkikaraağaç'ta 30 sene önce kızıldağa **** hastalıkları hastanesi yapıyoruz diye bina diktiler hala bina orda çürüdü gitti 12 senedir bir orayı bile faaliyete grçiremedi dağda kuzuyu yiyip gidiyor

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

biten ne var

fatih
04 Şubat 2015 Çarşamba 00:35

İktidarın ISPARTA da bitirdiği hanği yatırımı var?-Darıderesi tam bitmedi -AKKENT Toki bitmeden haksayiplerine verilmiş yolları bacağibi,çevre düzeni yapılmamış. -Doğu ilçeleri(Gdost,Şkağaç,Ybademli,Yalvaç,Sütcüler vb.)ulaşım ALLAH a emanet.Nerede hanği hizmeti bitirdiğinizi söyleyinde bizde bilelim.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla