visitor analyticsvisitor analytics

BİLGİÇ'TEN BÜYÜK AK PARTİ BULUŞMASI.

Bilgiç'ten büyük AK Parti buluşması.
01 Ekim 2015 Perşembe 15:14

Bilgiç'ten büyük AK Parti buluşması.

Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, partinin kuruluşundan bugüne kadar teşkilatlarda, il genel meclisi ve belediye meclisinde görev alanlar ile eski milletvekillerini kahvaltıda biraraya getirecek.

 

AK Parti'den 4.kez 1.sıradan Milletvekili Adayı gösterilen Süreyya Sadi Bilgiç, üstlendiği misyona uygun olarak çalışmalarına başladı.Kurban Bayramı'nda seçim startını veren Milletvekili Bilgiç, cumartesi günü büyük bir buluşmaya ev sahipliği yapacak.

 

Cumartesi günü Barida Hotels'de saat 09.30'da gerçekleştirilecek kahvaltı programına mevcut ve eski milletvekillerinin yanısıra 2001'den bu yana ilçe ve il teşkilatlarında yöneticilik yapmış, il genel meclisi ve belediye meclis üyelikleri yapmış tüm partililer davet edildi.Programa 600'ü aşkın partilinin katılması bekleniyor.

GÜN

G Ü N A Y D I N
03 Ekim 2015 Cumartesi 00:33

GÜNAYDIN BAŞLIKLI YORUM HER ŞEYİ İFADE EDİYOR. FAZLA SÖZE GEREK YOK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter

Murat
02 Ekim 2015 Cuma 13:46

Biz Tayyibin hatırına oy verdikçe şımardılar,kibirlendiler.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hiç

Vatandaş
02 Ekim 2015 Cuma 11:23

Hiç samimi bulmuyorum.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl yani

sülüman
02 Ekim 2015 Cuma 11:01

gelmiş olan yeni gelmiştir zaten orjinal ak partili değildir. gitmiş olan da zaten küsüp gitmiştir ak partili olmayı bırakmıştır. ee ne kaldı geriye?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çünkü

AK PARTİ İKTİDAR OLMALI
02 Ekim 2015 Cuma 10:46

MHP VE CHP nin hükümet kurma şansı yok. Yeni bir şeçim ve istikrarsızlık istemiyorsak, AK PARTİ İKTİDAR OLMALI. GERÇEK OLAN BU!

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAM ZAMANI

BOZKURT 5
02 Ekim 2015 Cuma 09:25

BU GÜZEL ÜLKEMİZ İÇİN BİRLİK ZAMANI..NEDEN DERSENİZ DÜN TBMM NİN AÇILIŞI VARDI.TAM DA BÖYLE ZAMAN DA BÜTÜN ÜLKE İNSANLARI DUALARI İLE DESTEK VERİRKEN MHP NİN GENEL BAŞKANI NEREDEYDİ..TAMAM CHP Yİ VE HDP Yİ ANLARIM.AMA MHP VE DEVLET BAHÇELİ BU HARAKETİYLE MHP YE OY VEREN İNSANLARI ÇOK KIRMIŞTIR..ŞAHSEN BENDE ÇOK ÜZÜLDÜM..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fark

Mehmet
01 Ekim 2015 Perşembe 22:49

İşte Bilgiç farkı...

2 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Günaydın

günaydın
01 Ekim 2015 Perşembe 21:22

Seçim oluncamı aklınıza geldi. O emektarları ayaklarınızamı çağırıyorsunuz. O dava ehli insanların kahvaltıya filan ihtiyaçları yok. Gidin evlerinde işyerlerinde çaylarını kahvelerini için. Şunu da unutmayın o insanlar arazide sizlerden fazla oy toplarlar. O dava ehli kişiler Isparta'da belediyeyi de kazandılar. Ama sizler onu bile başaramadınız. Bu işlerle uğraşmayın, kalbini kırdığınız, kapınızdan kovduğunuz, partiye ziyarete gelenlere bir bardak çayı bile çok gördüğünüz kişilere gidin

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KEŞKE

AK PARTİLİ
01 Ekim 2015 Perşembe 16:31

Sayın vekili günahım kadar sevmem. Valla sevmem billa sevmem. Fakat yazılanlar doğru ise yaptığını takdir ediyorum. Yiğidi öldür hakkını yeme. Bravo sayın vekile. Kuruluşunda görev alan tüm abilerimizi çağırsın. İster millet vekiliğine,ister belediye başkanlığına aday olmuş kişileri çağırsın. Gönüllerini alsın. Artık kenetlenme vakti. Başarılar sayın vekile.

3 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla