visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 21:27

BİLGİÇ'TEN BİRLİK VE BERABERLİK ÖRNEĞİ

BİLGİÇ'TEN BİRLİK VE BERABERLİK ÖRNEĞİ
11 Temmuz 2015 Cumartesi 21:40

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Ramazan Ayı dolayısıyla Süleyman Demirel Üniversitesi Doğu Yerleşkesi Öğrenci Meydanı’nda iftar yemeği verdi.

Yaklaşık 5 Bin kişinin katıldığı iftar yemeğine AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ekrem Erdem,Isparta Valisi Vahdettin Özkan, AK Parti Milletvekili Recep Özel, Burdur Milletvekili Bayram Özçelik, MHP Milletvekili Nuri Okutan, MHP İl Başkanı İsa Yalçın, Isparta Esnaf Odaları Birliği Başkanı Mehmet Aybatılı, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen, SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, Türkiye Şoförler Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Tural, Siyasi Parti temsilcileri, İş Adamları, Oda Başkanları,Kamu ve Kurum Kuruluş Temsilcileri, Belediye Başkanları, Sendika Temsilcileri,İlçe ve Belde siyasi parti teşkilat mensupları, il ve ilçe mahalle muhtarları, esnaflar ve çok sayıda davetli katıldı.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ekrem Erdem'in onur konuğu olduğu iftar yemeğinde konuşma yapan AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç,iftar programına katılan herkese teşekkür ederek, Tüm Ispartalının Ramazan Ayı'nı kutladı. 





x
















isabetli karar

Ziya dostu
13 Temmuz 2015 Pazartesi 15:10

Ziya Günaydını adam yerine koyup çağırmak yanlış zaten.Doğrusunu yapmış vekil Bilgiç. 10 yıldır uykudan uyanamayan bir çeşit a.. dır bizim Ziya.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan davet edildi

Yanlış bilgi
13 Temmuz 2015 Pazartesi 14:42

Aletten isimli arkadaşta bilgi eksikliği var. Belediye Başkanı Sayın Günaydın bizzat davet edildi. Ancak programı olduğu mazereti ile katılmadı.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla