visitor analyticsvisitor analytics
20 Temmuz 2017 Perşembe 23:37

BİLGİÇ'İN 7 HAZİRAN HEDEFİ 160 BİN OY!

Bilgiç'in 7 Haziran Hedefi 160 Bin Oy!
21 Nisan 2015 Salı 09:46

Bilgiç'in 7 Haziran Hedefi 160 Bin Oy!

Adalet ve Kalkınma Partisi'nde hedef yüksek. AK Parti Milletvekili ve birinci sıra adayı Süreyya Sadi Bilgiç, partisinin 7 Haziran seçimlerinde 160 binin üzerinde oy alarak Ankara'ya 4 milletvekili ile gideceklerini ileri sürdü.

Yerel seçimlerle genel seçimlerin mukayese edilmemesi gerektiğine dikkat çeken Bilgiç, partisinin bütün genel seçimlerden büyüyerek çıktığını söyledi.

Bilgiç, "Yerel seçimlerle genel seçimleri birbiriyle mukayese edemezsiniz.Bu elmayla armudu toplamaya benzer. Genel seçimlerde AK Parti’nin oylarına baktığınızda ciddi artış göstermiştir. 2011 seçimlerinde 150 bin oy hedefi koyduğumda kimse inanmadı ve 138 bin oyda kaldık. 3. Milletvekilini de az bir oyla kaçırmıştık. 2015 seçimlerinde baktığınızda, yapılanlara bakıldığında 4 milletvekili olarak Ankara'ya gideriz. 4-0 yakalamak için 160 binin üzerine çıkarsınız" dedi.

akp bitti

Osman
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:36

Türkiye genelinde akp nin oy oranı % 30 herşey değişti. İnsanlar ve ben de dahil gerçekleri gördük. Hamdolsun.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamil

Allahın izniyle
22 Nisan 2015 Çarşamba 09:55

İnşallah çıkacağız vekilim 160 binin ustune

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadiya

mehmet
21 Nisan 2015 Salı 16:45

Belediye secinlerindeki oyu alirsa sukreksin bir ak partili olarak bende oy vermeyecegim

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

alırsın bekle

atma bilgiç
21 Nisan 2015 Salı 15:22

12 yıllık akp liyim kesinlikle sadi bilgiç ve zabun yüzünden akp oy vermeyeceğiz ıspartada 250 kişilik aileyiz böyle karar aldık.hayatta ankaraya git yüzüne bbakmaz

50 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLETVEKİLLERİNE BİRER UÇAK VERİLSİN

ISPARTALI
21 Nisan 2015 Salı 13:08

CHP EMEKLİLERE İKİ İKRAMİYE VERECEĞİM DİYOR.MALİYE BAKANI KAYNAK NEREDE DİYOR.AK PARTİ GENEL BŞK.YARDIMCISI PARAMIZ ÇOK.BAKANLARA BİLE UÇAK ALALIM VE ONLARA TAHSİS EDELİM DİYOR.BENCE NE YAPACAKSINIZ EMEKLİLERİ GARİBAN FAKİR FUKARAYI.HER MİLLETVEKİLİNE BİRER UÇAK TAHSİS EDİLSİN.VATANDAŞI NE YAPACAKSINIZ.ALDIĞI EMEKLİ MAAŞI ON GÜN BİLE YETMİYOR.ALLAH YARDIMCISI OLSUN.

38 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

asfasdfa

adsfdasf
21 Nisan 2015 Salı 11:10

oldu canım başka ne istersin ??

28 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalandan kim ölmüş

karaağaç
21 Nisan 2015 Salı 10:55

acaba bu söylediğine kendi inanıyor mu?

28 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayal

hamhumşaralop
21 Nisan 2015 Salı 10:52

her dönem bunu yapıyorsunuz.basaramayacaksınız.çünkü inşaallah demiyor diyemıyorsunuz.neyden korkuyorsunuz.şeytandan mı?yazık size.akpartinin realitesi 2'yi zorlamak!!! eğer recep yanında giderse büyük şans olur bebem...

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakan "HAVADAN"

Objektif
21 Nisan 2015 Salı 10:28

İlahi Bilgiç Ispartadan 160bin oy, peki diğer partiler armut toplamayamı gidecek, size göre olmasada dürüstçe konuşmak lazım AKP 1 yeriniz garanti Mecliste istemesekte bizi siz temsil edeceksiniz lütfen ne konuştuğunuzu iyi bilin. CHP nin seçim vaadlerine bu kaynağı bulun Bende CHP ye oy vereceğim diyen bakanlar varken her Bakana özel Uçak alınacak diyen Milletvekilleriniz var bu kaynak nerden bulunacak merak ediyoruz. Bir de uçağınız olursa Isparta ya havadan bakanlık yaparsınız. Değil mi?

75 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla