visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:15

BİLGİÇ'E TEŞEKKÜR ETTİLER

BİLGİÇ'E TEŞEKKÜR ETTİLER
25 Mayıs 2015 Pazartesi 17:26

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Diş Hekimleri Odası yönetimine ziyaretinde bulundu.

 Ziyarette Plan ve Bütçe Komisyonu Başkan Vekili Bilgiç'e teşekkür edildi. Diş Hekimleri Odası Başkanı Hüdayi Kartöz ve yönetimini ziyaret eden Bilgiç'e Torba Yasa kapsamında diş hekimlerini ilgilendiren bir düzenlemeyle ilgili teşekkür edildi. Oda Başkanı Hüdayi Kartöz, "meslektaşlarımızın bir apartmanda ya da iş hanında muayene açması için apartman sakinlerinin onayı gerekiyordu. Bu konuda yardım istedik.Avukatlar ofis açarken böyle bir zorunluluğu yok. Sayın milletvekilimiz torba yasa kapsamında yapılan düzenleme ile bu zorunluluğu kaldırdı. Artık diş hekimleri bir apartmanda muayene açarken apartman sakinlerinin izni aranmayacak. Yine Belediyeler bize ruhsat soruyor. Bu düzenlemeyle de ruhsat zorunlu olmayacak. Sağlık Müdürlüğü'nden aldığımız belge yeterli olacak"diye konuştu.

AKP ye oy yok-Hadi bu yorumu yayınlayın cesaretiniz varsa

Hamdi
25 Mayıs 2015 Pazartesi 22:01

Bizim Isparta medyanın kanayan bir yarası. Güçlü olan taraf aleyhine olan yorumları yayınlamıyorlar. AKP aleyhine yorumları yayınlamıyorlar. 7 haziran akşamı göreceğiz. Ben 2002 yılından bu yana AKP ye oy veriyordum artık asla vermeyeceğim. SDÜ ye AKP nin kara vekilleri siyaset karıştırdı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilgiç

sorsana
25 Mayıs 2015 Pazartesi 20:44

Vekilim yanındaki oda başkanına soraydın fetö olarak ne yapıyorlardı bu zamana kadar ve seçimlerde akparti dışında hangi partiye oy vereceklerini. Cumhurbaşkanımız en ufak fetö geçmişi olan ve halen sessiz sinsi devam edenleri çiziyor siz fotoğraf çektiriyorsunuz. Sözlerinizle icraatlarınız tutarlı olsun lütfen

2 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

akepe

ısparta lı
25 Mayıs 2015 Pazartesi 19:27

yapılan yorumları yayınlayamayacksanız neden yorum sayfası açtınız.akepeden korkuyorsunuz değilmi?? Korksanızda korkmasanızda akepe dönemi ve akepe 2 milletvekilinin ipi çekildi.Kazanamayacaklar.

103 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla