visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:40

BİLGİÇ'E SEÇİM ŞARKISI YAPILDI

Bilgiç'e seçim şarkısı yapıldı
27 Nisan 2015 Pazartesi 16:56

Ak Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'e seçim şarkısı yapıldı

7 Haziran genel seçimlerine az bir süre kala, siyasi partilerin yanı sıra adaylara yapılan seçim müzikleri, halk tarafından yoğun ilgi gördü.

 

Isparta'da bir vatandaşın Ak Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç için yazdığı ve seslendirdiği seçim müziği,halkın ilgi odağı oldu.

Bakan.

ısparta lı
29 Nisan 2015 Çarşamba 12:26

Gül rumuzlu kişi;örneğini verdiğin bakan ne zaman görev yaptı ve ne kadar süre yaptı.Bakan olması Süleyman Demirel sayesinde oldu.Benim demek istediğim şu; Demirelsiz kaç vekilden bakan çıktı. Anladınmı ! Sen gerçekleri öğren.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş konuşuyorsunuz

Gül
29 Nisan 2015 Çarşamba 09:04

yorumlarda birisi diyor ki ısp milletvekili cok göndermiş ama bakan olmamış önce bilip de konuşacaksın DYP milletvekili Abdullah aykondoğan bey maliye Bakanı idi.. Önce öğren bu arada berbat bir şarkı basit ve saçma

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yahudi dostluk grubundan istifa ettim :)

millet vekili
29 Nisan 2015 Çarşamba 00:58

bop eş başkanı reco teyyo erdoğanın partisinden istifa ettim. bbp için sandığa gideceğim. dış borç alıp kişi başına gelirmiş gibi pay edilmediği halde öyle kabul edip, milli geliri kişi başına hesapta gösteriyor. dediği parayı ben üç ayda kazanabiliyorum. Benim gibi olmayıp asgari ücrette olmayıp inim inim inleyenlere Allah yardım ettsin

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

O Kliple oyalanıyor

Çiftçi Kan ağlıyor
28 Nisan 2015 Salı 12:35

ÇİFTÇİ DON OLAYLARINDAN DOLAYI KAN AĞLIYOR, RECEP VE SADİ EFENDİNİN KILI KIPIRDAMIYOR. BUNLARIN HALKI DÜŞÜNDÜĞÜ FALAN YOK.ÖTEDEN BERİ HAY HUYLA OYALANIYORLAR. BUNLARA KLİP YAPAN YALAKALARA ŞAŞIYORUM. PARA İÇİN YAPMAYACAKLARI YOK. ONURLU HALK OYLARIYLA BUNLARIN DERSİNİ VERMELİ...

47 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakır

adsız
28 Nisan 2015 Salı 11:13

Bakır bakır geliyor bizim bakır

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FAZLA MERAK İYİ DEĞİLDİR AMA

MEHMET
28 Nisan 2015 Salı 10:00

Aslında şuan ki tüm millet vekillerini siyasi parti olmaksızın bir seçim yapsalar. Yani hepsi de bağımsız olarak seçime girse kaç oy alırlar ki Isparta'dan. Keşke öyle bir imkan olsa da yapılsa. Ya da şu kişiyi sevenler meydan da toplansın dense kaçar kişi gelir acaba. Yalakalar, dönekler,şakşakcılar,çıkarcılar gelmemek şartıyla.

43 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

M.Vekil ....

ısparta lı
28 Nisan 2015 Salı 09:18

Isparta yıllardır Ankara ya M.Vekili gönderir ve hiçbir vekil BAKAN olamadı.Hep figuranlık yaptılar,nemalandılar,yan gelip yattılar.Ne zaman seçim var soluğu Isparta lının yanında oldular ve kapı-kapı oy DİLENDİLER VE DİLENMEYE DEVAM EDİYORLAR.Çünkü kendi rahatlarını tekrar devam ettirmek istiyorlar. Isparta lı umurlarında değil ( ! )

36 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

????

ISPARTA
27 Nisan 2015 Pazartesi 21:23

SÜRAYYA SÜRAYYA ISPARTAYA ÖYLE HIZMETLER YAPTIKI , ISSIZ ASSIZ KIMSE KALMADI! DIYE YAPSALARMIS!

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla