visitor analyticsvisitor analytics

BİLGİÇ’TEN ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

Bilgiç’ten önemli açıklamalar
22 Nisan 2015 Çarşamba 14:55

Isparta, gereken yatırımları almıştır

7 Haziran’da yapılacak olan genel seçimler öncesi partisi tarafından yeniden aday gösterilen AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, basın mensuplarıyla bir araya geldi. 8 yıllık milletvekilliği dönemini değerlendiren Milletvekili Bilgiç, bu dönemde Isparta’nın alması gereken yatırımları aldığını söyledi. İşte Bilgiç’in o açıklamalarını ekranlara getiriyoruz.


AKP ye Isparta da oy yok

SDÜ
23 Nisan 2015 Perşembe 12:03

Siz hizmetten ziyade SDÜ rektörlük seçimlerine burnunuzu ****ktan başka birşey yapmadınız. AK Partiye ve Cumhurbaşkanına ihanet ettiniz. Çatı adayını desteklediniz. 2002 yılından beri AKP ye oy veriyorum ama bundan sonra vermeyeceğim.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KEL BAŞA ŞİMŞİR TARAK

KEL
22 Nisan 2015 Çarşamba 21:13

Evet sayın vekil doğru söylüyor.Isparta Her şeyi aldı.Hiç bir şeye gerek yok.Onları Seçelim tekrar Meclise gönderelim. ISPARTAYA ÇOK HİZMET ETTİKLERİ İÇİN HUŞU İÇİNDE 3.DÖNEMLERİNİ MECLİSTE İFA ETSİNLER.HATTA BU DÖNEM ISPARTA TÜRKİYE VİLAYETLERİ İÇİNDE EN FAZLA YATIRIM VE HİZMETİ ALAN İL OLDUĞU İÇİN BU SEÇİMDE AKP MİLLETVEKİLLERİMİZİ 160.000 DEĞİL 304 000 OY İLE GÖNDERMELİYİZ ISPARTAAAAAA

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

MEHMET BOYACI
22 Nisan 2015 Çarşamba 21:03

SAYIN VEKILIM DSİ TERK

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

.asas

AHMET KEKİK
22 Nisan 2015 Çarşamba 15:53

Siz ihaleleri kendi adamlarınıza verirseniz o yapılan ve yapılacak projeler bitmez tabi. sdü rektörü nasıl hakedene veriyorsa sizde verin ki rektör gibi projeler ilerlesin . sizin yüzünüzden akp ye oy vermeyecem .

33 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla