visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:42

BİLGİÇ’TEN GÜNAYDIN’A YANIT

BİLGİÇ’TEN GÜNAYDIN’A YANIT
26 Haziran 2017 Pazartesi 00:19

BİLGİÇ’TEN GÜNAYDIN’A YANIT

Şehir Hastanesinin açılmasıyla birlikte eski hastanelerinbulunduğu bölgenin nasıl değerlendirileceği konusunda yaşanan tartışmalara TBMMPlan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, son noktayı koydu. Bilgiçayrıca Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın konuyla ilgiliaçıklamalarına da yanıt verdi.


SECMENIN CEVABINI BEKLEDIGI SORULAR?

MILLET!
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:50

AKFEN HOLDINGIN MENFEATLERINIMI DÜSÜNÜYORSUNUZ YOKSA SIZLERI VEKIL SECEN MILLETIMI??? YOK MILLETI DÜSÜNÜYORSANIZ NICIN ISPARTAMIZDA DAHA FAZLA HASTANE OLMASIN HEMDE MILLETIN KENDI KAMU KURULUSU OLAN BELEDIYENIN ; NICIN BUNA ENGEL OLUYORSUNUZ HEMDE O GÜN YZG BASKANA VERDIGINIZ SÖZE RAGMEN???

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan gunaydını sonuna kadar desekliyoruzz

magdur esnaff
27 Haziran 2017 Salı 23:37

tabiii canım şimdiden hangi mutahite verileçeği kararlaştırılıyordurr ordaki esnafın umrunda değilki hangisi ne halde bir de milletin vekili milletin canı yanmış kimin umrunda eğer herkez kendi işini yapacaksa sizin alakanız olmayan yaptığınız cok gereksiz iş var sayın vekilimbiz başkanımız gunadına sonuna kadar desekliyoruzzz SİZLERE ALLAHA HAVALE EDİYORUZ

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aslı
27 Haziran 2017 Salı 23:15

Son noktayı başkan koyar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okul...
27 Haziran 2017 Salı 00:58

Dogru merkeze 5,6 tane okul lazim ama ne yazik ki en son yaptiginiz birçok okul imam hatip ve neredeyse bu okullarin yarisinda siniflar boş inşallah o yapacaginiz okullari ihtiyaca uygun yaparsiniz...

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tekelcilikmi basliyor ???

vatandas
27 Haziran 2017 Salı 00:29

nicin akfen isletecek? saglik tekele oda akfen inseat sirketinin elindemi olmak zorunda!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kurt
26 Haziran 2017 Pazartesi 22:35

Yusuf Ziya Başkanı dinleseniz ve destek verseniz Isparta bi bu kadar daha olurdu. Dönüp dolaşıp adamın dediği yere geliyorsunuz iste neden inat ediyorsunuz anlamıyorum.

50 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Senget
26 Haziran 2017 Pazartesi 20:05

Eğitim kompleksi yapılınca hastane caddesi kaymakkapı meydanı civarıdaki binlerle ifade edilebilecek esanafın kaçına hitap edecek. Orası özel hastane olabilir, semt POLİKLİNİĞİ olabilir, şehir hastanesini işleten akfen poliklinik hizmeti verebilir.

6 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

son nokta

secim sandiginda
26 Haziran 2017 Pazartesi 17:04

secim sandiginda son noktyi koyacak olan tabikide secmendir. snucta yzg her istediginizi yaptirip, onun hic bir projesine destek olmadiginiz secmenin gözünden kacmamaktadir, yzg isparta ve belediye kazanimlari icin ****ret etmektedir, belediyenin kaynaklarini satip yok etmek gibi bir derdi yoktur. millidir ve memleket sevdalisi oldugu ispartali tarafindar bilinip takdir edilmektedir. Hastaneleri inseat sirketleri ve baska belediyeler isletiyorken Isparta belediye nicin isletemesin !!

116 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SONUCTA O GÜN YZG´NA SÖZ VERMIS!!!!

SECMEN
26 Haziran 2017 Pazartesi 14:38

YANI VEKIL RESMEN SIRF SEHIR HASTANESININ ÖNÜNÜ ACMAK ICIN O GÜN ICIN YZG´NA ÖYLE KONUSTUM , BU GÜN BÖYLE KONUSTUMMU DIYOR. DEMEKKI YZG MEMLEKETI ICIN SAMIMI GERCEKCI HAYALLERI VE PROJELERI OLAN BIR SAHIS. BU DURUMDAB " LÜTFEN SIZDE VERDIGINIZ SÖZLERIN ARKASINDA DURUNUZ!" DEME HAKKINA SAHIP DEGILMI ISPARTA SECMENININ SECMIS OLDUGU BIR BELEDIYE BASKANI OLARAK. NASIL VEKIL SECILMIS ISPARTA HALKINI TEMSIL EDIYORSA, YZG ISPARTA HALKININ TERCIHIDIR! ZIRA TC´DE BIR COK BELEDIYE HASTANELERI VARKEN !!

99 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla