visitor analyticsvisitor analytics

BIKTIK ARTIK !

BIKTIK ARTIK !
08 Ekim 2014 Çarşamba 13:41

Hızırbey Mahallesi'nde Doğumevi Acil Girişi'ne ışıklı sinyalizasyon isteyen Mahalle sakinleri 6 anayolun birleştiği kavşakta hemen hemen hergün meydana gelen trafik kazaları nedeniyle huzursuz.

Mahalle sakinleri   yaptıkları açıklamada "Hızırbey MahallesiDoğumevi Acil Girişine ışıklı sinyalizasyon istiyoruz. 6 ana yolun birleştiğikavşakta her gün maddi hasarlı ve yaralamalı trafik kazaların son bulması içinbelediyemizden ve il trafik komusyonumuzdan destek bekliyoruz" dedi.

 

Konuyla ilgili olarak Hızırbey Mahallesi Muhtarı ZeynepYiğit ve aza Tamer Bilir'de bölgede sık sık trafik kazaları yaşandığına dikkatçekerek, trafik yoğunluğu yüksek olan bu bölge için yetkililerin bir an önceönlem almasını istedi.

ışıklandırma

vatandas
10 Ekim 2014 Cuma 00:13

isiklandirma sorunu nazmi toker ortaokulu devlet hastanesi mevkiindeki kavsak icin de şart hem arac hem yayaya sıkıntı. .koç cam onundeki mahalle geçiş kkavsagi zaten felaket ya yol verecekler ya kalacaksin ya carpacaksin otobuslerle ayni ana denkgeldiginizde ise sıkıntı 3 kat artıyor. insallah yetkililer sesimizi duyar da biz daha fazl acı fren ardından acı siren sesleri duymayiz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

her yerde

vatandaş
10 Ekim 2014 Cuma 00:09

bu kavsaklar konusunda yorum yapan herkese katılıyorum. bu yorumlarin yetkili kişiler tarafindan da okunacagi umuduyla ben de sesimi duyurmak istiyorum. Özellikle dar olan ya da geçiş zorluğu yasanan ve işlek olan caddelerde 2 tarafli park edilmesinin bir trafik çilesi ve terörü olduğunu bildirmek istiyorum. Fatih mahallesinden cuma pazarına geciste hem belirttiğim sekilde park sorunu hem de geçiş zorluğu var ve bana göre isiklandirma gerekli.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SET

bay kuş
09 Ekim 2014 Perşembe 10:46

BU YOL ÜZERİNDEKİ SET LERİ KALDIRDILAR.HAFTADA 2 DEFA KAZA OLUYOR.YETKİLİLER BUNDAN ZEVK ALIYOLAR.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çarşının göbeğinde

tabela
08 Ekim 2014 Çarşamba 21:59

Şifa Hastanesinin bulunduğu caddede dükkan tabelaları ağaçlara yapışık duruyor.Ya kardeşim dükkanın camında dursa şu tabelan ne olacak.Kaldırımda durunca herkes senin dükkana mı girecek.Yol görünmüyor yol.Belediye sen tabela vergilerini yola koyandan almıyormusun? Gözü gören bi ekip çıkar da şu eksiklerini tamamlasın

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dd:

tmk
08 Ekim 2014 Çarşamba 19:42

Yukarıda bahsi geçen altında kuaforde bulunan apartmanın girişinde yolun dışanataşan bir dogalgaz bağlantı kutusu varkii oarada bir dikkatsizliği felakete çevirmek için bekliyor. Yetkililer neyapıyoo.e onlarda bekliyor neyapsınlar...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neredeeeee???

qwerty
08 Ekim 2014 Çarşamba 15:06

Fotoğrafın sol üst tarafında kalan altında kuaför olan binaya bakın.Duvarı var hemen dibinde yol var.Kaldırım yok. İnsanlar kaldırım olmadığı için mecburen yoldan yürüyor.Bunlara araba çarpsa kim suçlu olacak? Yaya mı, araba şoförü mü,belediye mi? O duvarı yıkıp kaldırım yapmak belediyenin görevidir. Görevini yapmış mı? Tabiki yapmamış.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tabela

M.Ç.
08 Ekim 2014 Çarşamba 14:01

Tam köşeye kuaför salonunun kocaman levhasını koymuşlar. Soldan gelen arabaları görmek mümkün olmuyor.Öncelikle bu levhaların buradan kaldırılması lazım...

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya

qwerty
08 Ekim 2014 Çarşamba 13:52

KEsinlikle doğrudur. Aslında daha bir çok yerde trafik düzenlenmesi gerekiyor fakat bunları mahalle mahalle gezip sorunları tesbit edecek kimse yok.IYAŞ park ve otogar ve itfaiye kavşağı da tehlike saçıyor.Kimse ilgilenmiyor. Çünki burası küçük bir şehir ve kimsenin de umurunda değil.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla