visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 21:49

BIÇAKLI KAVGADA Kİ ŞOK DETAY !

BIÇAKLI KAVGADA Kİ ŞOK DETAY !
17 Ekim 2015 Cumartesi 13:56

BIÇAKLI KAVGADA Kİ ŞOK DETAY !

Anadolu Mahallesi’nde iki kardeş arasındaki bıçaklı kavgada Şizofren hastası olduğu  öğrenilen C.Ş kardeşi Meriç.Ş. ‘yi bıçaklayarak öldürdü.

Meriç Ş. nin Antalya İdari Mahkemesi’nde Stajyer Hakim Adayıolduğu öğrenildi.

Şizofren hastası olduğu öğrenilen cinayet zanlısı C.Ş’nin de ifadesinde " bana bu işi cinler yaptırdı" dediği öğrenildi

şizofreni cin musallatıdır

mustafa uzun
20 Ekim 2015 Salı 00:02

öncelikle allah rahmet eylesin.benim yiğenimde şizofreni yıllardır koştuk çabaladık sonuç alamadık bir dr tavsiyesiyle antalyada ömeryusufa ulaştık ve yiğenim bi nebze düzeldi pek sıkıntısı kalmadı. bir konu daha var ıspartada gezmediğim hoca kalmadı ama paramızı boşa harcadık ıspartadakiler hiç bir şey bilmiyor sadece alacakları parayı biliyorlar. muhakkak şizofreni birini bi hocaya ****ürün. (GATA) görev yapan Prof. Dr. M. Kemal Irmak bu konu hakkında dünya tıp dergilerinde yazılar yazıyor.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

atmayın

gül
19 Ekim 2015 Pazartesi 08:29

ne kavgası. Meriç uyurken oluyor olay.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

usta

hakan
17 Ekim 2015 Cumartesi 17:21

Bıçaklı kavga diye sallamışsınız, bi şeyi de doğru yazın. Uyuyan kardeşini bıçaklayarak öldürmüştür.

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla