visitor analyticsvisitor analytics

BEYİN CERRAHLARI GÜNEYDOĞU'YA GİDİYOR

BEYİN CERRAHLARI GÜNEYDOĞU'YA GİDİYOR
23 Aralık 2015 Çarşamba 15:52

PKK'nın yaptığı eylemler nedeniyle, Şırnak'ta birçok ev ve işyeri zarar görürken, sokakların büyük bölümüde hendek ve barikatlar bulunuyor. Kentte doktorlar istifa ederken, geçici görevlendirme ile Isparta’dan sırasıyla beyin cerrahları gönderilecek.


Şırnak’ta PKK’nın yaptığı saldırılar nedeniyle bir çok doktor ve öğretmen istifa etmeye başladı. Güneydoğu’da özellikle Şırnak’ta doktor açığı olduğu öğrenilirken, edinilen bilgiye göre doktor açığı batı illerinden kapatılacak. Isparta’da ise görev yapan 7 beyin cerrahı Şırnak’a geçici görevle gönderilecekler. 

ÖNER, İ GEL SURATIMA SÖYLE

DOKTOR
09 Ocak 2016 Cumartesi 17:39

Öneri adında yazan arkadaş kendine güvenin ve cesaretin varsa suratlarına söyle..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:))

Dr
24 Aralık 2015 Perşembe 22:58

Komik! Kamu hastanesi dışındaki beyin cerrahlarının isimlerini yazarak taşın altına elini koysun diyen şahıs. Sanırım ya kendin ya da bir yakının görevlendirmiş sanırım oraya.ben yandım onlarda yansın zihniyetinde şahıs.. !! Sen aids olsan sanırım kendinden kan alıp yoldan geçenlere kendi kanını verirsin... Komiksin !!! Çok komik

0 Beğendim
69 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okan isimli şahsa

Özelden
24 Aralık 2015 Perşembe 19:15

Ben özelde çalışmadan önce devlet hastanesinde bu görevi icra ettim sayın kardeşim. Çoluğumu çocuğumu bırakıp Hakkari'ye gittim. Bu yazıyı yazan kardeşim sen beyin cerrahisi camiasından olduğun kesin.. Kimsin bilmiyorum ama açık açık ismini yazsaydın daha iyi olurdu. Senin adına üzgünüm dostum keşke böyle bir ortam hiç olmasa, keşke hiç kimse gitmese can güvenliğinin olmadığı yerlere

36 Beğendim
55 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

eğitimci
24 Aralık 2015 Perşembe 09:39

öneri ve okan isimli yorumcular yorumlarınızı okuyunca rabbim sizleri bildiği gibi yapsın demekten başka birşey gelmiyor aklıma eğer bir de devletten maaş alıp böyle ciddi bir konudagırgır geçiyorsanız yazıklar olsun. NOt yorumda geçen doktor isimleri tanımam etmem fakat bu yorumlar kanıma dokunuyor.

43 Beğendim
85 Beğenmedim
 
Yanıtla

öneri

asist
23 Aralık 2015 Çarşamba 19:00

tıpta ileri dövüş tekniklerini bilen beyin cerrahı var. doktor bile dövüyo, o daha çok iş yapar doğuda, terörle de mücadele eder. hem de doçert.

79 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla