visitor analyticsvisitor analytics

BENZİNİN LİTRESİNE 15 KURUŞ ZAM YAPILDI

Benzinin litresine 15 kuruş zam yapıldı
09 Haziran 2015 Salı 17:10

Dolarda yaşanan sert yükseliş benzin fiyatlarına anında zam olarak yansıdı. Benzinin litresine 15 kuruş zam yapıldı.

Dolarda yaşanan sert hareketler benzin fiyatlarına zam olarak yansıdı. Benzinin litresine 15 kuruş zam yapıldı

Böylece 95 oktan kurşunsuz benzinin litre fiyatı İstanbul'da 4,66 liradan 4,81 liraya yükseldi.

Zamlı tarife yarından itibaren geçerli olacak.

He he

New
11 Haziran 2015 Perşembe 01:52

Yahu oyle haber yapiyorsunuz ki buna siz inaniyormusunuz? Sanki benzin cok ucuzduda ondan arti degilmi?13 yil once haliyle simdikini kiyaslayin isterseniz. Napalim yedikleri hurmalar bizi tirmaliyor simdi nasilsa herkes sarayda yasamiyor degilmi?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yürü git

can
10 Haziran 2015 Çarşamba 13:24

eeey yandaş site yahu önceden haftalık günlük zam yokmu ydu da provoke başlık atıyorsunuz ama az kaldı en kısa zamanda işiniz tamam olacak

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SANKİ BEDAVAYDI

yurttaş
10 Haziran 2015 Çarşamba 11:24

7 Haziran seçimlerinden önce BENZİN SANKİ 1.00.-TL'idine çabuk unuttunuz AKP döneminde bir haftada 3 defa ZAM geldiğini.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kürt

metin
10 Haziran 2015 Çarşamba 10:22

doğuda eline keleşi alıp kutlama yaparken batıda kuru sıkı attın diye adamı içeri atıyorlar.bu mu adalet birde muhalefet sivastan ötesine gidemez diye bas bas bağırıyor,sivastan ötesinde hak hukukmu var devletmi var gidilemiyorsa bunda senin kabahatin yokmu.muhalefetmi yönetiyor ülkeyi kürt elektiriği kaçak kullanır türk öder kürtler kucak açtınız türkler e sırtınızı döndünüz utanın be utanın ,gerekirse her evden türkler şehit vermeye hazırdır,bu toprak için canımızı vermeceksek ne için vereceği

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOALİSYON

Kemal
10 Haziran 2015 Çarşamba 10:01

Partilerin ilk açıklamaları pek iç açıcı değil,Ufukta erken seçim gözüküyor, Koalisyon kurulsa dahi 6 ay gider.Gençler bilmez koalisyonun zararlarını,Koalisyon kargaların işine yarar,Kargalar tefecilik ve borsa ile oynar,bankaları batırır,batan bankaları boşaltır.Birde parelelin işine yarar,parelel de böyle bulanık havaları sever,elindeki kasetleri tam kullanma zamanıdır,kasetin birini fırına sürer,chp yi böler,diğerini fırına sürer mhp yi böler,kendi ekibini yerleştirir,geçer gider.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne çabuk unuttunuz

tarafsız
10 Haziran 2015 Çarşamba 09:46

bu insanlara inanamıyorum ne çabuk unuttunuz eski günleri herşeyi görmemezlikten geliyorsunuzyazıklar olsun bu vatana

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kkkk

iiiiii
10 Haziran 2015 Çarşamba 08:53

bu haberi yapan arkadaşlar yıllardan beri benzine zam yapıldığını unutmuşlar.bir daha düşünsünler bakalım ayda iki defa benzine zam geldiğini hatırlasınlar.milletin verdiği dersten lütfen bu zamana kadar rahatsız olmadıysanız şimdi de rahatsız olmanız mantıksızlıktır.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yayinlayin

Bay Bilen
10 Haziran 2015 Çarşamba 00:04

Evet haklisiniz. Akp hiç zam yapmiyordu bugüne kadar degilmi. Dunyanin en pahali benzinini biz almiyormuyduk. Aldigimiz benzinin vergisinin de vergisini biz odemiyorduk degilmi. Ne tuhafsiniz ya.

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haahaa

koalisyon
09 Haziran 2015 Salı 23:19

Koalisyon la hersey yoluna girer tabikide 3 lu koalisyon la HDP ye iç işleri milli güvenlik dış işleri mhp ye spor ekonomi gerisinde chp nin nede güzel ****ürür ler ama çok arayacaksiniz AKP Yİ çok kafanızı iki elinizin arasına alıp naptin biz diyeceksiniz sizi gidi parelelciler

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp

akp
09 Haziran 2015 Salı 20:45

Alkışlayın milletçe alkışlayın şimdi...Akp yi çok arayacak herkes

7 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

hahahahaha

Çok komiksiniz
09 Haziran 2015 Salı 20:13

sanki benzin çok ucuzduda 2-3 lira zamla geldi sancak millet sizin bu destekledikleriniz yaptı bu zamları tabi siz bunları görmesseniz.Ama ufak birşey olsa muhalefete pislik atarsınız komik insanlar sizi.

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başlık

Tarafsız
09 Haziran 2015 Salı 17:41

Hemen Felaket Tellallığı yapmanın anlamı yok.Zamanla her şey yoluna tekrar girer.

43 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla