visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 03:50

BELEDİYE REDDETTİ

Belediye reddetti
05 Kasım 2015 Perşembe 21:53

5 bin kapasiteli öğrenci yurdunun inşaat ruhsatı için Bakanlığa başvuru yapıldı

Isparta’ya yapılacak olan 5 bin kişilik öğrenci yurdu için daha önce imar planı değişikliği ve arsa ifrazı konusunda Çevre ve Şehircilik Bakanlığına başvuran İl Özel İdaresi, inşaatın başlaması için son aşama olan ruhsat için de Belediyenin altyapı masraflarının karşılanması için istediği maliyet nedeniyle yine Bakanlığa başvurdu.

Soyguna son

Vatandaş
06 Kasım 2015 Cuma 10:51

Apart mantığı ile hem öğrenci kesimin hem de dar gelirlinin canına okunuyor. Belediye Meclisi de hep açgözlü çakallarla dolu. Antalya'da bile kira ve ev fiyatları burası kadar uçuk değil. Bu resmen soygundur. Allah sizin aç gözlülüğünüzü bu binalarınızın altında bırakarak helak ederek cezalandırırsa görürsünüz... Kampüse 5 bin değil en az 25 bin kişilik yurtlar yapılmalı. Siz hepiniz öğrencileri kaz görüyorsunuz. Gözünüzü toprak doyursun.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

biz hazırız

EĞİRDİRLİ
06 Kasım 2015 Cuma 08:47

eğirdir her zaman,öğrencilerimize kapılarımız sonuna kadar açıktır.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla