16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

BELEDİYE MECLİS ÜYESİ GÜREŞ AĞASI OLDU

BELEDİYE MECLİS ÜYESİ GÜREŞ AĞASI OLDU
06 Ağustos 2017 Pazar 17:23

BELEDİYE MECLİS ÜYESİ GÜREŞ AĞASI OLDU

Isparta Belediyesi 3.Geleneksel Yağlı Pehlivan Güreşleri Festivalinin ağalığını 332 bin lira ile Belediye Meclisi Üyesi Musa Kaya aldı.Kaya ile birlikte yine ağalık için Belediye Meclisi Üyesi Ali Sancaktaroğlu,Halk Otobüsleri Kooperatifi Başkanı Mehmet Yavuz ve Afyonkarahisar’da işadamı olan Galip Şanlı yarıştı. Tertip Komitesi Başkanı ve Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın’ın 150 bin lira ile başlattığı ağalığı 332 bin lira ile Musa Kaya aldı. Yine Sancaktaroğlu 10 bin, işadamı Şanlı 30 bin ve Yavuz 50 bin lira bağışta bulundu.  

Maraba

Barış
06 Ağustos 2017 Pazar 23:13

Ağa ne kadar zengin olursa, marabası da o kadar fakir olur. En büyük ağa bizim ağa.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet bulutlu
06 Ağustos 2017 Pazar 20:34

Vay be biz Asgari ücretle lspartada zor geciniyoruz

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ca-hil-si-niz

AOY
06 Ağustos 2017 Pazar 20:07

3. sünün değil 4. sünün ağası. yani önümüzdeki senenin.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Han-ı Yağma

Tevfik Fikret
06 Ağustos 2017 Pazar 19:16

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidirYiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir? Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir! Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir....Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta sayHaseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray,Bütün sizin, efendiler,konak, saray, gelin, alay; Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay...Sığmadı.

28 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla