visitor analyticsvisitor analytics

BELEDİYE BİZİ KUCAKLAMIYOR...

BELEDİYE BİZİ KUCAKLAMIYOR...
18 Haziran 2014 Çarşamba 02:27

Şehir merkezinden taşınması istenilen galericiler ek süre istiyor.

İçişleri Bakanlığının genelgesi nedeniyle şehir merkezindeki otomobil galerici esnafı Belediye tarafından Sav yoluna yaptırılan Galericiler Sitesine taşınıyor. Ancak sitedeki dükkanların kira ve satış bedellerini yüksek bulan bazı esnaflarda ek süre istiyor. Belediyenin kendilerini kucaklamadığını belirten esnaflar, sıkıntılarını AK Parti İl Başkanı Osman Zabun’a anlattılar. Zabun’da belediye yönetimine tepki gösterdi.

ıspartlı
19 Haziran 2014 Perşembe 10:01

akp ikiyüzlü siyaseti bıraksın belediye galericileri bıraksa o zaman bakanlık genelgeye uymuyorsunuz diye belediyeye sallayacak osman zabun git ankaraya genelgeyi iptal ettir görelim böyle ucuz kahramanlıklar yapma

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

emekli 18-6-2014
18 Haziran 2014 Çarşamba 23:28

sayın başkan seçim arfesinde hiç vaatetmemişti rantçılara rant saglıyacagını galericilersitesi dediginiz yer özelmülkiyeli bir işyeri olup özel mülke esnaf zorlanıyorsa neyapılmak istendiginın yorumunu yaparsınız hadi gidiyoruz 50 ad işyeri var 150 ve üzeri esnaf var nereye gidiyoruz koyunsürüsü degilizki daga çıkalım**************

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dumrul
18 Haziran 2014 Çarşamba 15:50

UZUN SÜREDİR GALERİCİLER GİDECEK DİYE BİLİNİYOR NE GÜZEK OLUR GİDERLERSE ARAÇ ALACAK OLAN MERKEZDE DÜKKAN ARAYACAĞINA GİDER TÜMÜNÜ BİR YERDE BULUR ANCAK ŞİKAYETCE OLANLAR AKPLİ BELEDİYE BAŞKANI ZAMANINDA SAVUNMADILARMI BİR YERDE TOPLANMAYI UCUZ SİYASET YAPARAK KARALAMA PEŞİNDE OLMAYIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAYACAN KORELİ
18 Haziran 2014 Çarşamba 14:12

TÜRKİYEDE.GALERİCİLER SİTESİ AYRI. HALK OTOBAZARI AYRI BELEDİYE PAZAR YERİ AYARLAMIYOR NEYE İLGİLENMİYOR.BU PARALARI.GALERCİLER SİTESİ YİYİYOR. İHTAYACLARIMI VAR.NİYE BEŞKEŞ CEKLİYOR.BURDURDA ÖRNEĞİ VAR .BELDİYE ÇALIŞ MIYOR.VADANDAŞA HİZMET VERLMİYOR BELEDİYE NİYE VAR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DURSUN.KALSIN
18 Haziran 2014 Çarşamba 14:02

HİÇ BİRYERDE DÜKKAN 600 700BİNTELE DEĞİL HANGİ İLDE ÖRNEĞİ VAR ANTALYADA İSTANBULDA.ANKARADA ORDA KİRALAR ANTALYADA400 500TELE .SİZDEKİ KİRALAR 2000.2500TELE.BUKİRALARI KAÇTENE BABA GALERİCİ ÖDER.ALLAHTAN KORKUN.İNSAF.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla