visitor analyticsvisitor analytics

BEDRE: PLAJ MI ÇÖPLÜK MÜ ?

Bedre: Plaj Mı Çöplük mü ?
15 Ağustos 2014 Cuma 13:16

Turizmin iddialı merkezlerinden olan Eğirdir'de Bedre Plajı deyim yerindeyse çöp alanını andırıyor.

Eğirdir Bedre Plajı'nın durumu görenleri isyan ettiriyor.Bir halk plajından çok çöp alanını andıran Bedre Plajı'na giden vatandaşlar gördükleri karşısında şok yaşıyor. Vatandaşlar  yetkilileri göreve çağırdı "Bu plaj Isparta'nın, Eğirdir'in bir değeridir. Böyle olmaması gerekiyor. Yetkililer bir an önce gerekeni yapmalı" ifadelerini kullanıyor. İşte Bedre Plajı'ndan yoruma çok fazla yer bırakmayacak fotoğraf kareleri...



EĞİRDİR BELEDİYESİ

SİVİL VATANDAŞ
20 Ağustos 2014 Çarşamba 15:25

BURASI KİMİN SORUMLULUK ALANI BİLMİYORUM AMA BARİ İNSANLIK ADINA EĞİRDİR BELEDİYESİ SAHİP ÇIKSA TEMİZLESE

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahip çıkılsın lütfen

ah bedre ah
16 Ağustos 2014 Cumartesi 16:30

geçen haftalarda gittik bedreye. Hatta şehir dışından misafirlerimiz vardı yanımızda. Bence Eğirdirin en güzel koylarından biri ki bunu misafirlerimiz de teyit etti, ama hakikaten viraneye dönmüş. çöplük var ama devrilmiş; kim bilir ne zamandır alınmıyor çöpler. tuvalet ve soyunma odası tesisleri vardı geçen yıl, çok pisti ama vardı,, bu yıl yıkmışlar o yerleri de. İnsan gerçekten üzülüyor böyle bir doğal güzelliği değerlendiremeyip içler acısı halini görünce. ilgililerin sahip çıkması dileğiyle

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEDRE

BİRİ
15 Ağustos 2014 Cuma 22:19

KEŞKE ÜCRETLİ OLSA BAKIMLI TEMİZ AMA İNSANLARIMIZ ÇOK PİS HERKES ÇÖP POŞETİNİ ALSA ÖYLE OLMAZ

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖRNEK KISI , VE MINTIKA TEMIZLIGI !

VATANDAS
15 Ağustos 2014 Cuma 15:55

ALMANYADAN GELEN BIR HANIM GÖNENDE KOMSUSUNUDA ALIP ORMANA YÜRÜYÜS YAPTIGINDA ELLERINDE 2´SER CUVAL CÖPLE DÖNÜYORLAR MAHALLEYE ! ALMANYADAN GELEN HANIM BIRDE KOMSUSUNA VE KENDINE CÖP TOPLAMA ALETI GETIRMIS ! OKUMUS COK KÜLTÜRLÜ KARIYER SAHIBI BIR BAYAN ! LÜTFEN EGITIM AILEDE BASLAR COCUKLARIMIZA BIZDE BIR AVRUPALI KADAR GÜZEL TEMIZ OLMAYI ÖGRETELIM; LAFLA DEGIL ICRAATLERIMIZLE ÖRNEK OLALIM COCUKLARIMIZA ! CENNET VATANIMIZI KIRLETMIYELIM LÜTFEN !YETKILILER CÖP DEVRIMI YAPMALI AB STANDARTLARINDA!

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

neararsan var

mustafa
15 Ağustos 2014 Cuma 14:31

insanlar dışarıya cöp atmaktan zevk alıyorlar 3 metrelik yerere gdip cöp tenekisine atmak istemiyorlar yere cöp atanlar para cezası cıakrtılmalı

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

EVINIZIN ICINIDE BELEDIYE TEMIZLESINMI ! ISTERMISINIZ !

YAHYA
15 Ağustos 2014 Cuma 14:24

ALMANYADA YASIYORUM! ALMAN KOMSUMUZUN KIZI ORMANA 1 CÖP ATTIGI ICIN: CÖPÜ ORMANDAN ALAN CÖP SIKETINE , POLISE, VE DEVLETE OLMAK ÜZERE TOPLAM:750€ FATURA GELDI EVINE VE AYRICA BU SICILEDE ISLENEN BIR SUCTUR ALMANYADA! AYRICA BELEDIYELER BURADA HIC SOKAKLARI SÜPÜRÜP YIKAMAZ! HER HANE VEYA APARTMAN MESULDÜR BULUNDUGU YOLUN TEMIZLIGINDEN! SADECE KISIN YOLLARIN KAR KÜRÜMEK VE TUZLAMAK BELEDIYEYE AITTIR! ISTE TÜRKIYE BU YÜZDEN BIR ILERI 2GERI GIDIYOR KENDI ISLERIMIZI BELEDIYE YIKMAYA CALISTIGIMIZDAN !

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla