visitor analyticsvisitor analytics

BAYAN ÖĞRETMEN TUTUKLANDI

Bayan Öğretmen Tutuklandı
29 Temmuz 2016 Cuma 19:03

Daha önce Denetimli Serbest Bırakılmıştı

Eğirdir'de daha önce gözaltına alınan ve denetimli serbest bırakılan  ve FETÖ PDY soruşturması kapsamında bugün mahkemeye çıkarılan bayan öğretmen Şerife Bingöl tutuklanarak cezaevine gönderildi. Bayan öğretmen Şerife Bingöl'ün mahkemeden sonra oldukça moralinin bozuk olduğu ve gözyaşlarına hakim olamadığı görüldü. 

Kemal ERBEN /  EĞİRDİR

HUKUK!

VELI
30 Temmuz 2016 Cumartesi 00:14

SUCU OLAN VE OLMIYANLAR ADALETLE YARGILANMALI!

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

B, C PLANLARI VARMIS!

vatandas
29 Temmuz 2016 Cuma 23:39

GECMISTEKI GIBI KIMSEYI KORKUTMAYALIM , MUHAFAZAKAR KESIMIDE, ATATÜRKCÜ KESIMIDE! SONUCTA MUHAFAZAKARLAR ATATÜRK DÜSMANI DEGIL, ATATÜRKCÜLER DINSIZ DEGIL! BUNLARI CIKARIP ARAYI GERENLERDE ISTE BU EMPERYALLERIN MILLETIMIZI PARCALAYIP BÖLMEK ICIN ATTIKLARI YEMDIR! ÜLKEMIZDE BAKIN MILLETIMIZ HER KESIMIYLE BIR ARAYA GELDI! ALLAH BIRLIK BERABERLIGIMIZI BOZMASIN! BU EMPERYALLER VAZ GECMEZLER! BIR DAHA DENERLER HIC UMMADIGIMIZ YERDEN , HIC UMMADIGIMIZ SEKILDE NEREDEN VURACAKLARINI BILEMEYIZ!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALK ARENASI, HALK TV ! IZLEMELISINIZ !

VELI
29 Temmuz 2016 Cuma 23:30

HANEFI AVCI ANLATIYOR, BU ÜLKEDE MUHAFAZAKARLARA YAPILAN ZULUMLER VE HAKSIZLIKLAR NEDENIYLE, FETULLAH GÜLEN CEMEATINE GÜVENIP BAGLANMASINA SEBEB VERDI IKTIDARIN! CEMEATTE BU KORKUYU COK IYI KULLANDI SAHTE BELGELERLE SIZE DARBE YAPACAKLAR DIYE, BUNLAR ISTEDI HÜKÜMET VERDI, VERDIKCE VERDI, HÜKÜMET BUNLARA KÜCÜK TEDBIRLER ALMIYA BASLADI, AMA BUNLARIN NE KADAR BÜYÜK ÖRGÜTLER OLDUKLARINI GÖREMEDI! AYYY ANLATIYOR COK AKILLI, YETISEMIYORUM HANEFI AVCININ ANLATTIKLARINA!

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müdüründen öğretmenine emeklisi gelmişler

Vatandas
29 Temmuz 2016 Cuma 23:30

Bu eğitime fetocu ne emek ve önem verdiğini görüyoruz demek iş milli eğitimin olmalı yeter emeklisi gelmiş bi emekli edin gitsin torununa emek versin.prosudurle çalışan oflaya pusulaya takoz hocalar yeni öğretimde inşallah görmeyiz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DERE KURUTULMALI !

vatandas
29 Temmuz 2016 Cuma 23:24

ORGÜTÜN B HATTA C PLANLARI VAR! ÖNCEDEN ATATÜRKCÜLERE VE EHLI SÜNNET ALIM VE CEMEATLERE SAVAS ACTILAR, BALYOZ, ERGENEKON, CHP VE MHP SIYASETCILERINE TAPE DVDILERLE KUMPAS,AZIZ YILDIRIM, CÜBBELI VB. BERTARAF ETMEYE CALISTIKLARI ATATÜRKCÜ VE EHLI SÜNNET CAMIASI! SIMDI KENDILERINI ATATÜRKCÜLERIN ICINDE VE DIGER CEMEATLERE SIZARAK KENDILERINI KAMUFLE EDECEKLER! FETONUN ESERLERINI YASAKLAMAK YETERLIMI! SAITI NURSININVEYA KÜRDININ ESERLERIDE YÖNETIMLERLE SAVASMIYORNU? ONLARINDA INCELENIP YASAKLANMALI!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçlu mu?

Mümin 52
29 Temmuz 2016 Cuma 22:02

Suçu tesbit edilene kadar herkes masumdur!Mumin 52 O Gün zalimlere mazeretlerinin hiçbir faydası olmayacak, onların payına her türlü iyilikten yoksun bırakılma ve korkunç bir son düşecektir.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla