visitor analyticsvisitor analytics

BAŞSAVCI KORUMASI AÇIĞA ALINDI

BAŞSAVCI KORUMASI AÇIĞA ALINDI
19 Ocak 2017 Perşembe 10:53

BAŞSAVCI KORUMASI AÇIĞA ALINDI

Yalvaç İlçesinde, İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli olan ve başsavcı koruması olarak görev yapan polis memuru A.A.'nın FETÖ'nün şifreli mesajlaşma programı 'ByLock' kullandığı tespit edildi. İçişleri Bakanlığı tarafından açığa alınan A.A.'nın yakınları adına aldığı 2 GSM hattında bu programı kullandığı öne sürüldü.

uyanin ey insanlar

Abdullah Abdullayew
19 Ocak 2017 Perşembe 21:12

Bu Feto madem bu kadar gucluydu de neden darbede basarisiz oldu? ve bir anda butun sirketleri ve gonulluleri issiz kaldi? eger bu orgut hakikaten bu kadar cok guclu olsaydi, sizce kendisini iktidara derdest ettirir miydi? hakikaten kotu niyetli olsalardi, bugun ki siyasilerden hangisi hayatta kalirdi? Feto sadece bir hedef saptirmaca, adam deveyi hamuduyla ****uruyor ey milletim uyan!

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

adil
19 Ocak 2017 Perşembe 20:56

pkk elemanları 30 yıldır elini kolunu sallayarak geziniyor bunları yakalayan onları neden bitiremedi anlayamıyorum

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çavuş
19 Ocak 2017 Perşembe 11:57

Evet adalı gerçeklerin geç de olsa ortaya çıkması gibi KÖTÜ değil güzel 1 yanı vardır. Bütün VATAN HAİNLİKLERİ ortaya çıkacak

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adali
19 Ocak 2017 Perşembe 11:25

Şeytan bunlar şeytan. Akrabasini da anasını babasını arkadaşlarını herkesi yakarlar. Amaa gerçeklerin eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır!

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla