visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 09:44

BAŞKENTÇİ MHP'NİN BİRİNCİ SIRASINI AÇIKLADI

Başkentçi MHP'nin Birinci Sırasını Açıkladı
17 Mart 2015 Salı 10:57

İnternet fenomeni 'başkentçi' MHP'nin Isparta'da birinci sırasını açıkladı.

İnternet fenomeni 'başkentçi' sosyal medya hesabında MHP'ninbirinci sıra adayının Eski Vali Nuri Okutan olduğunu yazdı.

 

'başkentci' kullanıcı adıyla yaptığı paylaşımlarlakamuoyunun dikkatini çekmeyi başaran sosyal medya hesabı MHP'nin Isparta'daliste başına Nuri Okutan'ı yerleştireceğini yazdı.

 

Başkentçi geçtiğimiz gün ise MHP'de listeye giremeyecekisimler arasında mevcut milletvekili Nevzat Korkmaz'ı göstermişti.


DEVLET BAHÇELİ.

TABAK
20 Mart 2015 Cuma 15:30

bu partide devlet bahçeli giderse ıspartada show yapar mhp.yoksa yine işi zor.zaten ak partinin adaylarıda mhp nin adaylarıyla çekişecek kapasitede değiller.yanlız dediğim gibi devlet bahçelinin artık veda etmesi lazım.başkanlığa masaya vurdumu ses getirecek birisi lazım.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta 1. sıra Nuri Okutan

nevzat korkmaz Genel Kontenjan
18 Mart 2015 Çarşamba 20:28

Isparta 2. sıra Tuncay EnginIsparta MHP 2 CHP 1 AKP belki 1MHP+BBP+SP vesaire ittifak durumunda Isparta AKP sıfır vekil.İddia ediyorum AKP Türkiye Geneli % 34 ten fazla görünmüyor. % 11,5 ile HDP meclise 56 vekil taşıyacak.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

isparta

isparta
18 Mart 2015 Çarşamba 19:08

Ozan arif olsun isparta değil Türkiye şaha kalkar

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

doru

ısparta
17 Mart 2015 Salı 22:54

tuncay okutan ucman

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

emınım

Esnaf
17 Mart 2015 Salı 22:52

tuncay engin bir okutan 2 kesin 3

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

isa

ruzin
17 Mart 2015 Salı 18:19

ucman olsun noluyy

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP YE OPERASYON YAPILMAK İSTENİYOR

Başkentli
17 Mart 2015 Salı 17:26

FUAT AVNİ CEMAATİN İSE BAŞKENTÇİ DE AKPNİN KALEMİ OLMALI.UYANIK OLUN MHPYE OPERASYON YAPILIYOR.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOĞRU KARAR

DOĞRU KARAR
17 Mart 2015 Salı 16:07

Bence çok doğru bir karar. Doğru söze ne demeli. Halk kendi çocuklarını istiyor. İçinden yetişmiş insanları istiyor. Vatandaşla iç içe olmayan adayları liste başı yaparsanız çok zorlanırsınız. Ben de bir seçmen olarak Ankara da rahatca yanına varabileceğim adayların vekil olması tarafıyım.

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

abonman MHP ye oy veriyorum

mehmet
17 Mart 2015 Salı 16:04

ama bu bahçeli sınırları zorluyor ısa bey bunları anlat ön seçime saygı göstersin ön seçimde de ıspartanın yerlisi bir MHP liyi seçin yetti artık ...

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

inşallah

inşallah
17 Mart 2015 Salı 13:50

inşallah

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adayları değerlendirmek gerekirse

Ahmet YÜCEL
17 Mart 2015 Salı 12:57

eğer doğruysa mhp ıspartada 2 milletvekili düşünürken korkarım bir tanesini bile milletvekili bile çıkarması hayal diye düşünüyorum.nevzat beyi şahsen çok başarılı buluyorum.

6 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla