visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKANLIK SİSTEMİ ELZEMDİR

BAŞKANLIK SİSTEMİ ELZEMDİR
02 Nisan 2015 Perşembe 15:41

Isparta Osmanlı Ocakları İl Başkanlığı tarafından düzenlenen basın toplantısında merak edilen sorular cevap buldu.

IspartaOsmanlı Ocakları İl Başkanlığı tarafından düzenlenen basın toplantısında merakedilen sorular cevap buldu.

 

 

Öncekigün basın mensuplarıyla bir araya gelen Osmanlı Ocakları İl Başkanlığı yönetimihaklarında çıkan dedikodulara da cevap verdiler. İl Başkan vekili MustafaKüçükyaman ve Osmanlı Ocakları Basın Sözcüsü Evren Durmuş, Ocağın her hangi birsiyasi partinin yan kolu olmadığı tamamen bağımsız bir şekilde faaliyetsürdürdüğünü dile getirdiler. Kamuoyunda bürokratlara karşı zorla ocağa kayıtolunması yönünde ki dedikoduları da yalanlayan Küçükyaman ve Durmuş, herkesiradesinde özgürdür dediler. Soruları cevaplandıran heyet; “Biz bütün partilereeşit mesafedeyiz. Ancak sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a gönülbağımız var. Bu resmi bir bağ değildir.” Dediler.

İlBaşkanvekili Mustafa Küçükyaman konu hakkında şu açıklamada bulundu; “OsmanlıOcakları Derneği 2009 yılında Osmanlı kültür, örf ve adetlerini araştırmak,tanımak ve tanıtmak amacı ile kurulmuştur. İl, İlçeler bazında yurt içinde veyurt dışında temsilcilikler yetkilendirilerek; faaliyetlere katkı sağlanılmasınoktasında yardım alınmaktadır. Köklerinden koparılan bir ağaç, kurumaya nasılmahkûm edilmişse; aynı şekilde bu millet de kendi kültüründen koparılarakkurumaya mahkûm edilmiştir. Osmanlı Saltanatı’nın ardından Müslüman Dünyası veOsmanlı Toprakları kan ağlamıştır. Doğu Türkistan’da yaşayan feryatları işitiyor,Mısırda zalimliği görüyor, Suriye’de ve Filistin de bitmeyen bir katliamı gözgöre göre seyrediyoruz.

Dünyayavurulan Osmanlı mührü, yeniden ruhunu serh etmesi gerekmektedir. Daha sonratoplum içerisinde her neferin, her bireyin kalbi ötekileştirmeden kazanılıp;yenilen hakların iadesi ve yapılan bu zulümlerin önüne geçilmesi gerekmektedir.Üzerimize vazife edinmiş olduğumuz bu görevin suuru, bilinci ve hassasiyetiiçerisindeyiz. Osmanlı Kültürü için hassasiyetle mücadele eden; adalet,hosgörü, barış yanlısı ve kardeşlik duygusunu yasayan Osmanlı Torunlarınıtekrar bilinçlendirmek için kurmuş olduğumuz bu derneğimize beklemekteyiz.Allahyar ve

yardımcımızolsun.

OSMANLI OCAKLARININ HIÇ BIR PARTIILE ORGANIK BAGI YOKTUR

OsmanlıMedeniyetini siyasi amaç veya menfaat için kullanmak gibi bir niyetimiz aslasöz konusu dahi değildir… Osmanlı medeniyetine sahip çıkan kişi veya kişilerile de görüşülmesi gerekiyorsa, Osmanlı medeniyetine katkı sağlayacak

isebunu yapmak gerekir. Bundan kimse başka mana çıkarmamalıdır. Buradaki asılhedef gerçek manada Osmanlı Medeniyetine hizmet etmektir. Siyaset, Rant veyaçıkar gözetenler bize asla gelmemelidir! Aramızda bu tür kişilere de fırsatverilmemektedir. Osmanlı Medeniyetine sahip çıkan öksüzü gözeten, yetimi bilen,mağdurun yanında olan bir yiğit vardır. Kurumumuz bu kişiye ilgisizkalmayacaktır. Osmanlıca gibi Osmanlı medeniyeti ve halkına hizmet için kefen giyinmişbir lider; Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ile gönül bağımız tabiki vardır ve dünya durana kadar da var olacaktır..,

 

 

BAŞKANLIK SİSTEMİ

CumhurbaşkanımızSayın Recep Tayyip Erdoğan vatandaşlarının isteklerine kulak verdiği görülmektedir.Halk yani bizler Osmanlı sistemi olan Başkanlık Sistemini canı gönüldenarzuluyor ve Daha ferah, Huzurlu bir yasam için Osmanlı Ocakları tabanınınsesini dinliyor ve başkanlık sistemini destekliyor. Misyonumuz olan Osmanlı medeniyetiiçin, Başkanlık Sistemi elzemdir. Bunun için birinci vazifemiz Başkanlıksistemini tüm teşkilatımıza, siyasetçilere, Vatandaşlarımıza anlatmamız gerekirve bunu yapmak için de ne gerekiyorsa yapacağımızdan da kimsenin şüphesiolmamalıdır”

BELKI RÜYANIZDA!

SECMEN!
06 Nisan 2015 Pazartesi 16:07

"" SECIMLERDE ÜLKEYE COK EKONOMIK KÜLFET SECME SECILME HAKLARINIDA KALDIRALIM , BASKANLIKTA BABADAN OGULA KALSIN OLSUN BITSIN DEGILMI ??? GERCEKTEN BENIDE ATATÜRKE RAHMET OKUTUR HALE GETIRDINIZ´YA ; SAYENIZDE ATATÜRKÜN KIYMETINI ANLAMAYA BASLADIM! NE KADAR MERAKLISINIZ ÜLKEYI GERIYE GÖTRMEYE!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SADAKAYA MUHTAC ETTIKLERINIZDENDE OY YOK ARTIK SIZE!

SECMEN
06 Nisan 2015 Pazartesi 14:50

ZULMÜN YANINDA OLANLAR , ALLAHIN KARSISINDADIRLAR! CÜNKÜ ALLAH MAZLUMUN YANINDADIR! ARTIK NE MAGDURIYET EDABINIZ TUTMAYACAK NEDE ZULMÜNÜZ KORKUTAMAZ BU MILLETI ! MILLET NE KOYUNDUR NEDE APTAL DEGILDIR! MAKAMLAR MEVKILER INSANLARIN GERCEK YÜZLERINI ORTAYA CIKARIRMIS! HALK 2002 DEN BERI ARTIK SIZI COK IYI ANALIZ ETTI DERT ETMEYIN !

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kandırıldım

bir bilen
03 Nisan 2015 Cuma 16:36

ben seni senelerdir yörük olarak bilirdim ama sen sahtekarmışsın beni kandırdın meğer sen bir hicmişsın

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YÖRÜK MERT DİR YÖRÜK YALAN SÖYLEMEZ

MAHMUT AKSU
03 Nisan 2015 Cuma 09:10

Yörük;“Cesur, muhârip, iyi yürüyen, eli ayağı sağlam” demektir. yalakalık nedir bilmez, kimseye boyun eğmez, para pul onların özgürce dolaştığı dağlarıdır, ovalarıdır. yörük doğa anasını sever, korur. bilirki her türlü kalleşliğe rağmen doğa ana yörükleri bağrına basar, korur. Sayın Mustafa bey bunları unutmuş olamaz. yörük yalan söylemez. köyünde mermer ocağında dinamit patlaması sonucu ölen işcisinin hakkını yemez. mertce erkekce bu çocuk dinamit patlaması sonucu ölmüştür der. yörük oklavadır.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkanlık sistemi şart

osmanlı kızı
03 Nisan 2015 Cuma 00:47

avrupa nın şapkasından tut latin alfebesine kanunlarından tut adetlerine kadar herşeyi ülkene getir asıl elzem olan başkanlık sistemini getirme yazık çok yazık

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

süper

elif
03 Nisan 2015 Cuma 00:40

Osmanlı ocakları ismi bile harika başarılardilerim siviltoplum örgütlerine ihtiyaç var saçma sapan yorum atanlar gitayran yap nedemek yörüklerimi küçümcüyorsun yoksa köylülülerimi acizlik bu .

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

YERİNE OSMALI OCAKLARIMI AÇILACAK?

POLİS KOLEJİ KAPATILDI
03 Nisan 2015 Cuma 00:35

İŞİN TADI KAÇTI. ARTIK SANDIKTAN OY DEĞİL OSMALI TOKADI ÇIKACAK. EY AKP LİLER, HEPİNİZİN IP VE MAC ADRESLERİNİZ BLOKLANDI, NEREYE KAÇARSANIZ KAÇIN ARTIK SİYASİ HAYATINIZ KADVRA OLDU, ORGAN BAĞIŞINIZI KABUL EDECEK KİMSEYİ BULAMAYACAKSINIZ. SİZİ KİMSESİZLER MEZARLIĞINA GÖMECEKLER.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osmanlı Ocakları

Osmanlı ocakları üyesi
03 Nisan 2015 Cuma 00:28

Yeni kurulan bi STK olmasına rağmen insanların çoğunun güveni kazanılmış , Vatanını Milletini seven insanlarla bir arada olmak güzel .. Allah Yolumuzu Açık etsin

43 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KABİLE BAŞKANI MI?

KABİNE BAŞKANI MI?
03 Nisan 2015 Cuma 00:25

DAVUTOĞLUNUN GÖREVİ HANGİSİ? SARAYIN PADİŞAHI BAŞVEZİR DAVUTOĞLU ACABA HANGİ DAVUTUN OĞLU? DAVUTOĞLUNUN KAÇ ÇOCUK POLİTİKASI VAR? TAYYİBANLAR 4 ÇOCUK DOĞURUP PADİŞAHLARINA VELET SAYISI KADAR DERECEDE BİAT ETTİLER Mİ? KADINLARIN YERİ EVİDİR DİYEN TEYYONUN ETRAFINDA NEDEN AKP DEN ADAY OLMAK İSTEYEN BAYANLAR VAR? BU BAYANLARIN IQ KAÇ ACABA. HELE HELE ADLİYELERDE KAÇ İSMAİL KAÇ SKANDALI, KAÇ SAVCI KAÇ VE CANINI KURTAR PROJESİNE Mİ DÖNÜŞTÜ? ADALET.ORG ADRESİNDEN Mİ ADALET ARAYACAĞIZ YOKSA GOOGLE.COM

3 Beğendim
232 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEN CAHİLİM

AFBUYRUN
03 Nisan 2015 Cuma 00:12

AÇILIM NE İŞE YARADI? SİZ DE Mİ AÇILIMDAN FAYDALANDINIZ? ROMAN AÇILIMI DA OLACAK MI? ROMAN AÇILIMININ AKİL ADAMI DOÇ DR SUAT NALIKIRIK İŞBAŞI YAPTIMI? TERZİ KENDİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZMİŞ. BU HÜKÜMET TÜRKLERİN TÜRKMENLERİN SORUNLARINI NİYE ŞİMDİYE KADAR ARTTIRDI? ÇÖZME NİYETİ OLMADIĞI BELLİ. REZA ZARRAB İRAN MI, AZERİ AÇILIMINDAN MI FAYDALANDI?

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

oduncu

mustafa
03 Nisan 2015 Cuma 00:05

mustafa menfaat adamısın, menfaatin olmasa bunları söylemezsin, yörük kimseye biat etmez, ne çabuk unuttun parasını veremediğin işçileri, daha düne kadar kamyonlarınıza mazot alamıyordunuz, yalakalıkla palazlandınız, unutma bu devirde geçecek, sonra kime yalakalık yapacaksın

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamadan

başkanlık sistemi
02 Nisan 2015 Perşembe 23:00

anlamadan sormadan, araştırmadan birileri istiyor diye atlamayın. Siz emir kulusunuz. Bir fikriniz bile yoktur. sadece tepeden emirle iş yapıyorsunuz. Bu memlekete hayrınız yok zararınız bari olmasın.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş herif

murti
02 Nisan 2015 Perşembe 22:41

Goygoycu ucuz açıklama. Sana soran mı oldu çıktın konuşuyorsun.etkin yok yetkin yok git yoğurt çalkala

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilirkişi

ocakmış ,il beyiymişşşşşş
02 Nisan 2015 Perşembe 22:37

kendilerine yeni bir kapı aralamaya çalışan şahsiyetler bunlar.burası Isparta yemezler , hadi başka kapıya ,olmadı köyünüze geriyee...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkanlık sistemi elzem miş

mehmet
02 Nisan 2015 Perşembe 21:10

seni bu yaşına cumhuriyet değil başkanlık sistemi getirdi dimi :)

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla