visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 19:46

BAŞKANLARIN ÖRNEK DAYANIŞMASI

Başkanların örnek dayanışması
31 Ekim 2015 Cumartesi 01:29

AK Parti'nin 2 başarılı belediye başkanı: Keçiborlu ve Uluborlu..

AK Parti'nin Isparta'daki 2 başarılı belediyesi ve başkanı. Uluborlu Belediye Başkanı Mehmet Uğur Ünverdi. 3. dönem başkanlık görevini yürütüyor. AK Parti'nin en tecrübeli belediye başkanı. İlçeye yaptığı kazanımlar ve hizmetler ile partinin en çok önem verdiği başkanlardan birisi.

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Parlak. Gençlik Kolları Başkanlığı görevinden sonra merdivenleri tek tek çıktı. İl Genel Meclisi üyesi oldu ve AK Parti'nin bu zamana kadar hiç seçim kazanamadığı Keçiborlu'ya belediye başkanı oldu. Şimdi Keçiborlu'yu yeniden imar ediyor.

Uluborlu ve Keçiborlu arasındaki işbirliği herkese örnek. Başkanlar öyle dayanışma içinde ki giydikleri kıyafetler bile aynı....

YUSUF KEÇİBORLU'YA NE YAPMIŞ?

Rasim
01 Kasım 2015 Pazar 13:32

Keçiborluda nevyapılmışta Yusuf başarılı olmuş oluyor? Su şebekedini edki başkan değiştirdi, Yusuf üzerine kondu, ana caddeye dökülen asfaltıda Karayolları müdürlüğü döktü. Yusuf ne yaptı biriki ara sokağa parke taş döşedi. Başka bişey gören var mı?

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖZ AÇIP KAPATANA

HADİ CANIM
31 Ekim 2015 Cumartesi 12:39

GÖZ AÇIP KAPATANA KADAR GEÇER HA VARLIKLARI HA YOKLUKLARI

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 kasım geldi

biçer
31 Ekim 2015 Cumartesi 12:11

bu dosluğun partiye ve halka ne getirdiği 1 kasımda belli olacak.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben mi görmedim.

bomba 32,5
31 Ekim 2015 Cumartesi 10:33

Başkanların reklamını yapıyorsunuz da,icraatlarını yazmamışsınız.Ben bu iki ilçemizde kaydadeğer bir gelişme görmedim. Aynı takım elbiseyi giymeleri, Keçiborlu ve Uluborlu için çok faydalı olur!

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla