visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKANDAN ŞOK ÇIKIŞ!

BAŞKANDAN ŞOK ÇIKIŞ!
15 Temmuz 2016 Cuma 09:31

BAŞKANDAN ŞOK ÇIKIŞ!

Yenişarbademli Konya'ya mı bağlanıyor!

Yenişarbademli Belediye Başkanı Mustafa Erdem, 2017 yılı içinde halkla birlikte istişare edeceklerini ve bunun sonucunda Konya’ya bağlanma noktasında bir referanduma gidebileceklerini belirtti.

Yenişarbademli Belediye Başkanı Mustafa Erdem, katıldığı televizyon programı Ne Var Ne Yok’ta flaş bir çıkış yaptı. İlçeye Isparta’dan hizmet alma noktasında sıkıntılar yaşadıklarını dile getiren Erdem,Yenişarbademli-Aksu arasındaki 43 kilometrelik yolu 2009’dan bu yana karayolları ağına aldırmayı bir türlü beceremediklerini belirterek, “Madem isteklerimiz olmuyor halkımızla istişare sonucunda referandumla Konya iline bağlanabiliriz” dedi.

Forest run!!

Run
15 Temmuz 2016 Cuma 20:57

İsviçreye bağlanın! Kendı başınızBı halt edemıyosunuz sanırım! Illakı bırılerınden yardım mı gelıcek! Gelmıyosa basıcaksın protestoyu! Yemedi mi yoksa? Anasının evıne kacan dertli kadın gıbı kocadan dayak mı yedın be yeğenim?? Sormazlar mı adama bu ne ayak dıye??

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adama gülerler.

Beceriksiz
15 Temmuz 2016 Cuma 18:23

Bu ne biçim bir tepki kardeşim. Hizmet gelmiyorsa getirt. Getirtemiyorsan istifa et. Tepkini öyle koy. Hem ne yapsın seni Konya :) İş olsun diye konuşuyoruz. Laf olsun torba dolsun. Yazıklar olsun. Biz buna mı oy vermişiz. Siz konyalı olun. Güle güle. Biz nüfusu Ispartaya aldırırız. Ispartalı olmaktan gurur duyuyoruz. Hadi ordan sende. Sür eşşeğini konyaya :) :) :)

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKAN

Baglan
15 Temmuz 2016 Cuma 17:47

Başkan bu işler öyle olmuyor .senin yapacagın tek şey konyadan beyşehir gölünün üstüne asma köprü ozaman olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Örtbas

Beceriksizliği
15 Temmuz 2016 Cuma 16:06

Proje üretme planlama yapma sonra da ağla. Sizin gibi kendisi üretken olmayan devletten armut piş ağzıma düş diyen yöneticilerden kaynaklanıyor bu işler. Ne olacak Konyalılar sana altın kulp takacak. Konyanın arka bahçesi olmaktan öteye gidemeyeceksin. Suyun kıymete bindiği bir dünyada Pınargözü ve Beyşehir gölü de çaktırmadan konyalılara geçmiş olacak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sectigin Vekile sor hesab!

Nuri
15 Temmuz 2016 Cuma 15:31

Yunanistana baglanmak istersenz sasmayiz, Bakin yunanistan AB ülkesi degilmi? Bu nebicim bir tepki, sectiginizden vekilden iyi hizmet alamiyorsaniz hesabini soracaksin! Birde demiyormu 2Sadi Bilgici ayri tutuyorum; abi kardes gibiyiz." diye! Abi kardes gibi olup olmaman milleti baglamaz! millet hizmet alamiyorsa bir daha secmiyecek o partiyi ve adayi! HEM tekrar tekrar sececen hem feveran edecen yok öyle yagma ! Sectiginin sonucuna katlanacaksin , kacmiyacaksin ! Bunun yolu bu degil !

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aksu-yenişarbademli

ramaza
15 Temmuz 2016 Cuma 14:04

başkan çok doğru söylemiş. yıllardan beri hizmet aksu tarafından öteye geçemiyor ne hikmetse o istikametteki yollar patates tarlası gibi hükümet yetkilileri ancak buralara seçim zamanında oy için gelirler. Başka türlü getiremezsin bunları buralara... yazıklar olsun bir yerlere hizmeti ****ürüp buraları sahipsiz bırakmak.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
15 Temmuz 2016 Cuma 11:30

AHMET BEYE KATILIYORUM YALVAÇ İL OLMALI BİZİM EĞİRDİRİMİZ DE KASABA OLMA ADAYI.HİÇBİR ÇİVİ ÇAKILMIYOR YILLARDIR.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla