visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKANDAN ÇOK SERT TEPKİ

BAŞKANDAN ÇOK SERT TEPKİ
17 Ocak 2017 Salı 13:55

BAŞKANDAN ÇOK SERT TEPKİ

ISPARTA'da çekildiği iddia edilen ve iple bağladıkları köpeğin kulaklarını kestikleri fotoğrafları sosyal medyada paylaşan 2 kişi,büyük tepkiye neden oldu.

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın yaptığı açıklamada ise; “İlimizde 2 kendini bilmez tarafından masum köpeğe yapılan eziyet ile ilgili basın açıklamasıdır. Sosyal medyada yer alan bir paylaşımda,ilimizde bulunan iki şahsın, sahibi oldukları köpeğe ettikleri eziyet ve zulüm ile ilgili vatandaşlarımızın duyarlılığını tebrik ve taktir ediyorum. Tüm insanlık özelliklerini kaybederek savunmasız bir hayvana edilen zulümle ilgili gereken tüm çalışmalar yapılmaktadır. 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu 8'inci maddesi 'ev ve süs hayvanların dış görünüşünü değiştirmeye yönelik veya diğer tedavi edici olmayan kuyruk ve kulak kesilmesi, ses tellerinin alınması ve tırnak ve dişlerin sökülmesine yönelik cerrahi müdahale yapılması yasaktır'hükmünü taşıyor. Isparta Belediyesi olarak yetkimiz sokak hayvanlarına yöneliktir. Bu türlü sahipli hayvanlarda yetki Orman ve Su İşleri Bakanlığı’ndadır. Ancak, bu şehrin Belediye Başkanı olarak ilgili şahısların cezalandırılması ve köpeğin sağlığına kavuşturulması için tüm imkanlarımız seferber edilmiştir.

Orman ve Su İşleri Müdürlüğü Milli Parklar Şubesi ile Zabıta birimimiz ortak hareket etmektedir. Söz konusu köpeğin tedavisinin yapılması için nakil aracımız görevlendirilmiştir.

Köpeğe eziyet eden şahısların bulunup cezalandırılması içinde adli birimler gerekeni muhakkak yapacaktır.

 

Israel
14 Şubat 2017 Salı 08:27

Maya cohen

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fakir insanlar

sergio oigres
09 Şubat 2017 Perşembe 11:08

I wish a painful death to you and your family...

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cruzmiguel730@gmail.com
04 Şubat 2017 Cumartesi 00:24

Miguel mamani

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cruzmiguel730@gmail.com
04 Şubat 2017 Cumartesi 00:23

Miguel ángel mamani cruz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sean Murphy
03 Şubat 2017 Cuma 02:26

Bu iğrenç ve adaletin sunulması gerekiyor. İki adam kilitlenmeli ve unutulmalı.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zebedee'ovi.com

Pat
31 Ocak 2017 Salı 16:07

Hope these 2 were given the death sentance. If they dont get killed Turkey will be looked down upon by the western world and will never be allowed into the EU. Kill Kill Kill

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Stacey Arnold
31 Ocak 2017 Salı 14:59

So completely disgusting.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Staceyarnold74@comcast.net
31 Ocak 2017 Salı 14:55

Disgusting

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

jackdie111@gmail.com

jacqueline dieter
30 Ocak 2017 Pazartesi 01:19

these cruel ****s should be punished to the full extent of the law and banned from ever owning another animal.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

davidmichel74@gmail.com
29 Ocak 2017 Pazar 17:17

Any updates as to if anything happened to the two idiots ? were they arrested ? brought to court or jail ?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

David
29 Ocak 2017 Pazar 17:15

Do we have any updates as to what happened w those two idiots ? were they brought to court or jail ? can aynone give some updates please ?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FUCKING TWO MEN WHO HURT THAT DOG !! KILL THEM THEY ARE EVIL!!!!!!!!!!!

Lise
29 Ocak 2017 Pazar 05:13

YOU KILL THOSE TWO ASSHOLES!!! THEY ARE TERRIBLE AND THEY SHOULD HAVE NEVER NEVER NEVER HURT THAT DOG! GET THE DOG SAFE AND REDO HIS EARS -- BUT DEFINITELY KILL KILL KILL THOSE TWO ASSHOLES THAT ARE NOTHING BUT EVIL EVIL EVIL!!!! KILL THEM NOW!!!!!!!!!!!!!!! OR IF YOU HAVE TO PUT THEM IN PRISON FOR THEIR LIVES BECAUSE THOSE ASSHOLES ARE NOTHING BUT STUPID AND EVIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
26 Ocak 2017 Perşembe 18:58

Animal should never suffer

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herbert
26 Ocak 2017 Perşembe 18:56

They should be punish ..dont ever hurt an animal

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alicia
26 Ocak 2017 Perşembe 18:42

Dont hurt animals please put them in jail both of them

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garcia
26 Ocak 2017 Perşembe 16:43

Blanca

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nutchbat@sbcglobal.net

bobby
25 Ocak 2017 Çarşamba 19:55

I hope they cut their ears off

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ruda
24 Ocak 2017 Salı 20:16

What happened with this two finally? Why from 1 mln signings, now is two millions??? Is this some kind of joke???

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

PUNISH TO THE FULLEST

C Carr
24 Ocak 2017 Salı 20:10

Not only is this heinously cruel, the act of publishing the crime is also criminal, abusive and exhibits criminal intent of intimidation and cruelty. PUNISH THEM TO THE FULLEST EXTENT OF THE LAW. Is there anyone in their municipality that can get the dog to hel?

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anna Mortensen
24 Ocak 2017 Salı 02:05

WTH is going on with people????????? How could anyone do something like that to that poor baby???????????? HOOOOOOOWWWWW T F ???????????

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

John Sigman USA

Animal Abuse
24 Ocak 2017 Salı 00:05

Animal Abuse is so appalling & mentally painful. It reeks havoc within the depths of my soul. Thru tears I claim an eye for an eye. In my heart I claim punishment by death. In my soul if I could enter their world would go there & hell would go w / me. My prayer is for the survival & justice for this defenseless blessing. One day they will stand before God. Until then it is my prayer they suffer.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vile thugs

Sarah Martin
23 Ocak 2017 Pazartesi 17:34

So what are the people local to these vile thugs doing about them? Surely there is someone out there in their community that will give them a kicking? Can anyone say what has happened to the dog? Please God I hope there's someone out there who has sufficient humanity to help the poor creature. I've never seen anything more pitiful - the Turkish people have been tainted by these disgusting excuses for human beings - I am utterly appalled

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Screw both of them
23 Ocak 2017 Pazartesi 07:29

Isaac Gonzalez

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mountain Center, CA USA

Doris P. Telles
23 Ocak 2017 Pazartesi 07:05

Please prosecute and/or put them in a mental institution. What they did is cruel and very sick. I hope somebody was able to help the dog.

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla