visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN ZABUN CANLI YAYINDA

BAŞKAN ZABUN CANLI YAYINDA
19 Ağustos 2014 Salı 13:06

BAŞKAN ZABUN CANLI YAYINDA

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Kanal 32 Televizyonu'ndayayınlanan Isparta'da Ne Var Ne Yok'un canlı yayın konuğu olacak.

Gazeteci Tarkan Çetin ve Şakir Aksöz'ün sunduğu Isparta'daNe Var Ne Yok'un konuğu Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun olacak. Başkan Zabun, Cumhurbaşkanlığıseçimini ve daha bir çok konu da açıklamalarda bulunacak.

20 Ağustos Çarşamba Günü Saat: 21:30'da başlayacak programısakın kaçırmayın  

YAZININ DEVAMI

DAVA ADAMI
20 Ağustos 2014 Çarşamba 11:42

Sizin başkanlıkta hiç bir kazancınız olmadığı gibi işinizle, evinizle daha az ilgileniyorsunuz. Onun için dik durun haksızlık yapılmasına müsade etmeyin. Müdür güzel işler yapıyorsa devam etsin. Bizden deyipte beceriksiz insanları müdür yapıp da çocukların kaderiyle oynanmasına müsade etmeyin. Herkesin dilindeki, Ispartalı olmayan bir iki kişi müdürlerin kaderi ile oynuyor sözünü söyletmeyin. Allah yar ve yardımcınız olsun.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİK DURUN

DAVA ADAMI
20 Ağustos 2014 Çarşamba 11:32

Sayın başkanım, gördüğümüz kadarı ile siz iyi bir adamsınız ve parti için çabalıyorsunuz. Fakat her zaman iktidar olan devrin adamı gibi gözüken bazı insanlar partiye zarar veriyor. Son günlerde herkesi dilinde olan müdür atamalırnı bir iki kişinin referensı ile olacağı konuşuluyor. İnanın başta taban olmak üzere millet çok rahatsız Lütfen müdahil olun. Hak ve adaletli olun. Ben inanıyorum ki daha çok puan alırsınız. Siz Ak Partinin Isparta temsilcisiniz. Gücünüz var. Taviz vermeyin. Ben biliyor

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bülent ARINÇ ın evini de senmi izletiyordun

RTE
20 Ağustos 2014 Çarşamba 01:35

. Şimdi anlaşıldı. çok mühim bir adamsın ZABUN. Yav zaten Plav pişmiş sandık önümüze gelmiş. tüm adaylar içinde geneli kucaklayıcı bir aday bulamayan % seçmen sandığa gitmedi. sandığa gitmeyenler sayesinde kazandı. Bunda senin payın ne sayın ZABUN?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kabaca

Kabaca
19 Ağustos 2014 Salı 22:47

Adam seçim kaybetti hala orda duruyor istifa etmesi gerekir.alisan geliyo Çıkaracak .

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla