visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:52

BAŞKAN TURAL'DAN ISPARTALILARA ÇAĞRI

BAŞKAN TURAL'DAN ISPARTALILARA ÇAĞRI
23 Haziran 2017 Cuma 11:22

BAŞKAN TURAL'DAN ISPARTALILARA ÇAĞRI

Ramazan Bayramına 2 gün kala çarşıda alışveriş hareketliliği yaşanıyor. Isparta Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkan Vekili Ahmet Tural, yerli esnafın yaşatılması için vatandaşlardan bayram alışverişini Isparta esnaf ve sanatkarından yapmalarını istedi.
Ramazan Bayramına çok kısa bir süre kala çarşıda Pazar alışverişi hareketlendi. Vatandaşlar bir yandan çocuklarına bayramlık kıyafet alırken bir yandan da tatlı ve çikolata ihtiyacını görüyor. Isparta Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkan Vekili Ahmet Tural, vatandaşlardan bayram alışverişi için önemli bir ricada bulundu.
ISPARTA EKONOMİSİNE KATKI SAĞLAR
Vatandaşları bayram alışverişlerini Isparta esnafından yapmaya davet eden Isparta Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkan Vekili Ahmet Tural, “Ramazan Bayramı’nın yaklaşmasıyla hem alışverişimizde bir artısı olacak hem de bayram hazırlıkları yapılacaktır. Bu bağlamda Ispartalı tüketicilerimizden Ispartalı esnaf ve sanatkarlarımızdan alışveriş yapmalarını rica ediyoruz. Çünkü biliyoruz ki Ispartalı esnaftan alışveriş yapıldığı zaman paranın ekonomiye katkısı Isparta’ya olacaktır ve Ispartalı esnaf ve sanatkarımız kazanacaktır” diye konuştu.
ESNAF DA ESNAFTAN ALIŞVERİŞ YAPMALI
Uzun yıllardan beri Alışveriş Merkezlerine karşı esnafın büyük bir rekabet içerisinde olduğunu ifade eden Tural, “Ama yetersiz sermaye ama başka nedenlerden dolayı kendisini geliştiremeyen esnaflarımız da var. Burada yapacağımız şey esnaflarımızdan alışveriş yapmak suretiyle kendilerini desteklediğimizi bu bayramda göstermeliyiz. Esnafın refahı arttığı zaman herkesin refahı artar. Bunun için mutlu bir toplum tablosu oluşturmalıyız. Esnafımızın ve halkımızın huzur içerisinde bayram geçirmesini temenni ediyorum. Özellikle de nasıl ki tüketicilerin esnaf ve sanatkarlardan alışveriş yapmalarını istiyorsak, aynı şekilde esnaf ve sanatkarlarımızın da birbirlerinden alışveriş yapmalarını istiyoruz. Bakkal komşusu manavdan, manav, mahallesinin kasabından alışveriş yapmalı. İlk önce kendi aramızda birlik ve beraberliği sağlamalıyız. Ahilik geleneğimizden gelen yardımlaşma ve dayanışma duygumuz bu sayede güçlenecektir” şeklinde konuştu.

Mehmet
25 Haziran 2017 Pazar 08:32

Kimse kusura bakmasın ama markalı ürün fiyatına markasız, 5 para etmez ürünleri insanlara kakalamaya çalışıyorlar. Ramazanda bayramda fiyatlara zam yapılıyor. İnadına AVM den alışveriş yapacağım. Hem daha kaliteli hem daha ucuz. Esnaf bu kafayla devam etsin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cnm nbr?
24 Haziran 2017 Cumartesi 12:49

Heee oldu tmm , önce sn kapat:))) by kib

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pazarlık sünnettir laftamı kaldı

muzo
24 Haziran 2017 Cumartesi 12:02

bir kaçgün once geçen bir konuşma bir esnaftan 35 tl lik bir ürün için pazarlık yapmak istemedim keske istemeseydim adam gelmiş gelecek herseyi anlattı bi dövmediğ kaldı oyle yaparsa dükkanı kapatıp gitmesi lazımmış neyse biraz ileride başka birisine gittim daha düşük bir fiyata aldım hem yalan hem kazık urunun fiyatı zaten o kadar değil şimdi siz yorum yapın

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf ve müşteri

esnaf
24 Haziran 2017 Cumartesi 08:42

bende esnafım ancak nasıl bır dongudurki kendi kendımden korkuyorum esnaf denince akla acabamı şeklinde sorular hiç aklımdan çıkmıyor arkadaslar ama sanayıı ama dısarısı iş yaptırmak dert kaç para masraf çıkacak dert EN önemlisi işim tam olarak yapıldımı derdi var yani kısacası esnaf dendimi herşey bir anda değişiveriyor SAYGILARIMLA

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhammet
24 Haziran 2017 Cumartesi 02:18

Geçen gün köy garajında bulunan bir kasaba gittim bir mahalle ismi neyse kıyma alacağım önümden eti aldı makinaya attı ilk çıkan makinanın ağzından sırf yağ sonra et geldi neyse bakıyorum yaptığı işe derken eline bir tutam yağ daha aldı zuladan ( makinanın üstünde hazırmış içine kaktirdi sonra kıyma oldu beyaz bir yağ tulumu kendimi zor tuttum lanet olsun dedim büyük markette bu olmuyor işte sayın oda başkanım isim olarak bir mahalle ismi ve kar yağan Isparta'da bir dağ ismi esmer sivri kafalı

34 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayıptır
23 Haziran 2017 Cuma 23:40

Esnaf mı kaldı Hastane caddesi esnafı komple bitti Ne yer gösterildi ne hallerine çare bulundu Ayıp ayıp

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnafımız makul fiyatlar size de bize de kazandırır

Serdar
23 Haziran 2017 Cuma 23:36

Arkadaşlar esnafımızı da yerden yere vurmuşsunuz ,kazanmak onların da hakkı araştırın işinize nerde denk gelirse ordan alın AVM ve bazı büyük Marketler sanıldığı gibi ucuz değil eğer esnafımızı küstürürsek tekelleşme olur ki buda bize yarardan çok zarar getirir seçim sizin

1 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fiyatlar Nerde?

Where is the price?
23 Haziran 2017 Cuma 16:48

Öncelikle avm leri ve ürünlerinin üzerinde fiyat yazanları tercih ediyoruz. Porblem şu; magazadan içeri giriyorsun, o kaç para bu kaç para soruyorsun. Alacaksın pazarlık yapıyorsun. Çünkü kazıklanmak şüphesi var. Öteki tarafda magazaya gidiyorsun, deniyorsun, fiyatları belli, kuyrugunda sürekli biri dolaşmıyor. İşine gelirse alıyorsun, pazarlık yapmıyorsun.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hatice
23 Haziran 2017 Cuma 15:17

Esnaf maalesef insana insan gibi davranmıyor. Dükkana girdiğine gireceğine pişman. Ediyor öncelikle iletişim dersi alsın esnaf ve çalışanlar sonra bu haberi yapın.

51 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim eğitim eğitim

ali
23 Haziran 2017 Cuma 14:18

esnafa eğitim şart

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

23 Haziran 2017 Cuma 14:01

Yerli esnaf mı? Uzak durmak gerek!

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazık

YURTTAŞ
23 Haziran 2017 Cuma 13:59

Kazıklanmak için mi ?

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhammet
23 Haziran 2017 Cuma 12:48

Evet once yerli esnafi egitin satilan mal iade edilmez kafasini birakmalilar kanunen yasak ama hala derebeylik le esnaflik yapiliyor byk firmalar aldigin urunu bir ay sonra faturasini gosterip iade veya degisim yapiyorsun haydi bana bir yerli esnaf goster bir gun sonra degisim yapacak ya dayak yersin yada hakarete ugrarsin en azindan adam suratini asar hareketleri ile seni dover denemek bedava ey basin mensubu arkadaslar **** kamera ile saglamasi i yapmak iyi reyting getirir

67 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurtarmıyor
23 Haziran 2017 Cuma 12:43

Yerli esnaftan alış veriş yapalım ama, onlar da çok kazık. İndirim yapmıyorlar.

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla