visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN PARLAK DAVETLİ !

BAŞKAN  PARLAK DAVETLİ !
28 Ekim 2014 Salı 11:41

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Resepsiyonu'na Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak'ı davet etti.

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, 29 EkimCumhuriyet Resepsiyonu'na katılmak üzere Ankara'ya gidiyor. 29 Ekim CumhuriyetBayramı Resepsiyonu için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan davet gönderdi.Başkan Parlak, 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonuna katılacak.

Bilindiği üzere Başkan Parlak, bir süre öncede Köşk'eçıkarak Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüşme yapmıştı

YİĞİDİN GÖNLÜNDEKİ YATAN ASLAN ''KEÇİBORLU'da UYUYAN RANT''

HAYIRLI İŞLER
30 Ekim 2014 Perşembe 13:48

Cumhurbaşkanımız RECEP T. ERDOĞAN'ın bu sıcak ve cana yakın yakınlaşması aslında Yusuf Parlağ'a değil !!! Çok seviyorsa Yusuf Parlak 13 yıldır Akpartide duruyor.!!! ASLINDA KEÇİBORLU'ya yani gelecek olan Kara Kuvvetleri Hava Eğitim Okulundan v.s v.s. den oluşacak rantta !!! Keçiborlu'ya neden yeni imar planı çıkartılıyor, Kılıç köyünü içine alarak ACABA ???

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acısı

Kuyruk
29 Ekim 2014 Çarşamba 16:49

Sanırım ya içimizde irlandalı cok yada birilerinin kuyruk acısı. Basarı alkışlanır arkadaslar 8 ay öncede aynı isimler yazılıp ciziliyodu şimdide aynı yani kendinizi geliştirin adamlar layıkıyla işini yapıyor yapamazlarsa 5 sene sonra giderler ama siz bu kafayla 15 sene beklersiniz. Arkadasın dediği gibi klavye kahramanlığı yapmayın yazmakla olmaz icratınız yok

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

top havaya dikildi

mhp
29 Ekim 2014 Çarşamba 09:15

yok protokolde sıgara iciyormus yok vekıllıge oynuyomus daha neler... keskee vekılde olsa 90 senedır bı vekilimiz olmadı.. vekil olsa memlekete zararımı olucak hıc olmazsa en kotusuyle 3 5 kısının işi gorulur bunun neyı batıyor size anlayamadım hep kucuk dusunmekten batıyor bu memleket az olsun benım olsun mantıgıyla daha cok kör kecıborlu dersınız sonrada gecer klavye basına burda ahkam kesersınız beledıyenın kapısı ardına kadar acık ne sıkayetınız varsa yuzune soyleyın rıyakarlık yapmayın

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

700 Fark

Seçmen
29 Ekim 2014 Çarşamba 09:13

700 farkla seçimi kazandık, vatandaş doğruyu Görüyor diyen hemşerim, o 700 oyun büyük çoğunluğu MHP oyuydu, hani şu seçim biter bitmez "köpekçiler" diye aşağılanan, Tozkoparanın dükkanın önünde, acaba hangisiyle uğraşsak denilen oylar onlar. Memleket kazansın diye Yusuf'a oy verdik, ama yanındakilerin Ağzına bu şekilde bakmaya devam ettiği sürece, Keçiborlu'da birlik, beraberlik olmaz bugünden sonra. Şoförü suçlayan arkadaş sonuna kadar haklı, Çıkın makama bir bakın, Yusuf mu, Şoför mü?

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HER KAFADAN BİR SES

Muallim
29 Ekim 2014 Çarşamba 08:49

Ben her fırsatta kendisine soruyorum. Başkanım bir daha ki hedef ne diye. Başkanın bir sonra ki hedefi kesinlikle yok. Yani başkanın tek derdi Keçiborlu. Belki de bir daha seçime aday bile olmayacak. Adamın kalbi temiz. Cumhurbaşkanı ile yaşananlar tamamen nasip işi. Fakat millet çeşitli laflar ederek yıpratıyorlar. Başkanı çekemiyorlar ve yıpratıyorlar. Millet rahat olsun. Yusuf Parlak'ın millet vekili hedefi yok. Tek hedefi hizmet,hizmet,hizmet.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanindakiler

Üçgen Park
29 Ekim 2014 Çarşamba 08:32

Neyi tartışıyoruz siz ya? Reisi yanindakiler Keciborlu tanıyor. Birisi bilmem kaç tane haczini ve su borcunu kaldırmak için MHP den transfer oldu, şimdi dürüst esnaf rolünde. Diğeri, mülkü belediyeye ait dükkanında rahat oturmak için koşturan. Öteki besihaneaine hibe alırım diye çabalıyor. Hırdavatci desen önceki reisin kestiği ceza için koşturan. Yarın istedikleri olmayınca en baş düşman onlar olacak üzülmeyin.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başı

Haşhaşi
29 Ekim 2014 Çarşamba 00:04

Şoför sen bu parti için calışsaydın böyle yazmazdın.koktu artık sizin ayaklar çamur atma izi kalır diycem ama sen camurun takendisisin

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoop

Srap
29 Ekim 2014 Çarşamba 00:00

Kardeşim adam liderin yanına memleket için gidiyor biri vekil olcak diyor diğeri yanındaki dinçere sallıyor. Yahu bu adamlara siz aynı şeyleri 7 ay öncede yazdınız 700 farkla aldılar demekki hak dogrudan yana biraz yüzünüz olsun suclamak için memleket hainleri. Yok rapor yok sigara yok teskilat dua edinde ilçe adam olsun karın agrınız varsa 2 side orda kapıları acık deliside geliyo giriyo korkmayın gidin yanlış varsa söyleyin.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zz

Keklik
28 Ekim 2014 Salı 23:04

Şoför bu kadar belli etme kim oldugunu:)

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şoför

Esnaf
28 Ekim 2014 Salı 21:23

Koca Yusuf, sen iyisin hoşsun da, yanında gezdirdiklerin seni çok fazla dolduruyor. Hele o şoförün, sanki reis o da, sen onun emrindesin. Seçimden önce hepimiz çalıştık senin için ama böyle giderse, yapayalnız kalacaksın. Turgut Hoca zamanında, rapor üstüne rapor alıp haram maaş alanların, sütten çıkmış ak kaşık olduğunu sanması sana eksi puan yazıyor. Dost acı söyler ama ne yazık ki, başta şoförün olmak üzere, çevrendeki gazcıları temizle.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL

HAMDİ
28 Ekim 2014 Salı 19:39

sayın başkanı bende kutluyorum. cumhurbaşkanımızla konuşmak onun davetine icabet etmek güzel.ancak keçiborluya seçimden bu yana yapılan pek birşey görünmüyor.hele hele keçiborlu güneykent yolunun 150 metrelik kısmında araclar sanki dağ yolunda ilerliyor.çukur ve dere misali yolun yapılması 3 yıldır mümkün olmadı.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

keciborlu

serhat s
28 Ekim 2014 Salı 18:12

gelin ata binmis ya nasip demis,vekil yada ne olacagina biz karar vermeyiz olaya fesatligimiz ile degil gonulden bakalim gurur verici bir durum elindeki sigarayi degil icrata bakmaliyiz ,ben son derece memnum teskilat olark olayi kotu ye degil iyiye yorumlaliyiz keske tum belediye baskanlarimiz ve il ilce baskanlarimiz gitse memleketimize daha cok hizmet gelse...baskanimizi tebrik ederim.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekil

Vekilmi
28 Ekim 2014 Salı 17:53

Belki vekil olur ama önce teşkilatına sahip cıksın yanındakiler uzaklaşmaya başladı herkes bunun farkında kendide biran önce farkına varsa iyi eder.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cumhurbaşkanı

Keçiborlu'lu
28 Ekim 2014 Salı 16:09

Bu durum, Ak Parti teşkilatında da iyiden iyice rahatsızlık yaratmaya Başlamış, hatta ilk seçimde Yusuf Başkan'ın milletvekilliğine aday gösterileceği şeklinde çıkarılan şehir efsaneleri huzursuzluğu günden güne artırmaktadır. Keçiborlu'nun 3000 seçmeni ile vekil çıkartması mümkün olmadığı gibi, Yusuf Başkan'ın da bu gazla, hızlı biçimde pasifize edileceği de gün gibi Açıktır. Kendisine tavsiyemiz, özellikle protokol ve halkın yanında sigara içmeyi bırakmadı, Vatandaşı bu gazla aşağılamaması.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla