visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN PARLAK'TAN MHP VE CHP'YE SIRA AYARI

BAŞKAN PARLAK'TAN MHP VE CHP'YE SIRA AYARI
06 Mayıs 2015 Çarşamba 23:57

Kanal 32 Televizyonunda her hafta yayınlanan Isparta'da Ne Var Ne Yok programına katılan Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, genel seçim öncesinde iddialı konuştu.

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, katıldığı canlı yayın programında CHP ve MHP'yi hedef aldı. AK Parti iktidarının daha güçlü bir zaferle seçimlerden çıkacağını belirten Başkan Parlak, CHP ve MHP adaylarını da eleştirdi. CHP Milletvekili 1. sıra Adayı İrfan Bakır ile MHP Millevekili 1. Sıra Adayı Nuri Okutan'ın yarışacağı isimler AK Parti'nin 3. sıra adayı İsmail Özdemir ve 4. sıra adayı Ayşe Usta'dır dedi. 

AK Parti'de üçüncü döneme girecek olan Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel'in hizmet sevdalısı olduğunu anlatan Başkan Parlak, diğer aday adaylarının 2 vekilimiz ile rakip olma gibi bir olasılığı bile olamaz dedi. 

başkan

Büyüksün
08 Mayıs 2015 Cuma 00:28

doğru söze ne hacet.büyüksün başkAnım herkes yerini bilecek. Çok doğru bir teşhis yapmışsın. 7 haziranda yine sandığa gömücez bunları

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

be

vav
08 Mayıs 2015 Cuma 00:08

başkanın yüzünü gören cocuk korkar ha

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu neyin kafası başkan

murat
07 Mayıs 2015 Perşembe 23:25

Ispartaya 1. sıra adayın ne katkıda bulundu da 4. sıra adayın bulunacak anca boş konuşursun faydasızlar ordusu akp :))hem 4 adayını toplasan bir Nuri Okutan yapmaz İrfan BAKIR'ı da unutmamak lazım

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

denge

denge
07 Mayıs 2015 Perşembe 22:22

bu sayın başkanımızı Keçiborlu halkı nasıl seçmiş çok ilginç. yöneticilerimize bakarak halkıma acıyorum. Vah Keçiborlu vah.Başkan olacak başka kimse kalmadımı bu ilçede.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aç tavuk ve darı ambarı

Sergüzeşt
07 Mayıs 2015 Perşembe 20:38

Aç tavuk kendini darı ambarında zanneder.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konuş Başkanım

kralsın
07 Mayıs 2015 Perşembe 17:30

Haklısın Sayın Başkan konuş doğru söze ne hacet dediğin gibi bu seçimlerdede yine kazanacağız ak parti yapar diğerleri bakarrrrrr.....:-)

0 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

merhaba

tatar ramazan
07 Mayıs 2015 Perşembe 15:11

sayın başkan ne içtin sen sölede bende içemm kafam güzelleşsinn

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parlak Başkanım

Ak Ispartalı
07 Mayıs 2015 Perşembe 15:03

Ağzından bal damlıyor sayın başkanım ve benim yiyesim geliyor. Sayın başkanım Keçiborluda Ak parti silip süpürecek değilmi. Allah yardım edecek Ak partiye. Bak reisicumhurumuz kuran elinde geziyor. Diğerleri hiç kuranla gezmiyor

1 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDİNE GEL. FAZLA GAZA GELMİŞSİN

GALİP
07 Mayıs 2015 Perşembe 14:24

BAK SAYIN PARLAK SEN , İRFAN BAKIR IN VE NURİ OKUTAN IN İSİMLERİNİ AĞZINA ALABİLMEN İÇİN ÖNCE VEKİL ADAYI OLACAKSIN. BU TİP SÖYLEMLERLE KEÇİBORLUYA HİZMET GETİREBİLİRSİN AMA ISPARTA SEÇMENİNİ KANDIRAMAZSIN. GÖRECEĞİZ KEÇİBORLUDA KAÇINCI PARTİ OLACAKSINIZ. BU SEÇİM YEREL SEÇİMLERE BENZEMEZ.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru teşhis başkan...

ıspartalı
07 Mayıs 2015 Perşembe 13:57

akp ilk iki sıradaki vekillerin ıspartalının yüzüne bakacak halleri olmadığındanmı 3-4 sıradakilerle siyaset yapıyorsunuz...ıspartalının nasıl karşısına çıkacaklar sizde haklısınız çok doğru teşhis yapmışsın başkan

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKAN

MUHTAR
07 Mayıs 2015 Perşembe 12:55

HAKLISIN SAYIN BAŞKAN

2 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk

keçiborlu
07 Mayıs 2015 Perşembe 12:10

başkanım biz bu arkadaşaları 13 yıldır yenmekten usandık yedi haziranda yine sandığa gömücez bu arkadaşlar yine susmayacak dır dır dır icraata gelince sıfır 2001 yılında bu halk gördü bunları karne bozuk sandığa yine gömecektir halk

4 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

baya güldüm

Hayda
07 Mayıs 2015 Perşembe 11:12

çok güldüm parlak Allah'da seni güldürsün

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

parlak

işini yap
07 Mayıs 2015 Perşembe 10:58

syın başkan sen işini yap.bu nasıl mantık böyle! su an akparti 2 ci sırayı zorluyor.yanı kankan recep hop oturup hop kalkıyor.ıspartada akpartiye herkes iyibir ders verileceğini konuşuyor.sadece 3 cü sıradakıne üzülürüm.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

helal
07 Mayıs 2015 Perşembe 10:41

teşekkür ederiz başkanım çok güzel bi konuşma yaptınız inşallah keçiborlumuza hizmet akacak

6 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok doğru söylemişsin

Helal OLsun başkanım
07 Mayıs 2015 Perşembe 10:27

Herkesi haddini bilsin doğru söylemissin başkanım

4 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazabilirmisiniz

ısparta halkı
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:45

ne zaman sitenizi açsam en az 5 tane recep özel haberi sitenin adını değiştirseniz nasıl olur?

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesap günü

dostlar grubu
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:32

ak partinin kaybetme hayalini kuranlar 7 haziranda aynı şekilde konuşamayacaksınız o yüzden 1 ay ne konuşursanız kar size sonrası yok

4 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:08

sn.başkan.akp ıspartada 2 yi çıkarması çok zor.kaldıki siz akp nın 3,ve4, sıradaki adaylarından bahsediyosunuz.bence hayal görüyosunuz.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

O İŞİ BİR GECECEKSIN PARLAK

O İŞİ BİR GECECEKSIN PARLAK
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:01

2 MILLETVEKILIYLE ISPARTAMIZA KOSTEK OLMAKTAN BASKA NE YAPTINIZ YETER ARTIK BIRAKIN BU SIYASET AYAKLARINI ISPARTAMIZI AYAKTA TUTAN MHP DİR VE BUDA BOYLE GIDECEK ALLAH İZİN VERİRSE ZIYA NUHOGLU VE DEMİRTAS ASIL SIZIN RAKIBINIZ UGRASMAYIN ARTIK BIZIMLE BIRSEY YAPAMAYACAGINIZI ANLAYINCA SATASMAKTAN BASKA BIRSEY BILMIYORSUNUZ HALKLA OYNAMAYIN O 700 FARK ALDIGIN KECIBORLUDA SANA DEGIL IKTIDAR OLDUGUNUZ ICIN VERDILER BUNDAN %100 EMINIM VE CUMHURBASKANLIĞI SECIMINDEDE GORDUK EKMELEDDIN IHSANOĞLUYLA

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tosunum

caner kılıç
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:01

tosunum hayaller paris gerçekler keçiborlu

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

açıklarım.

qwerty
07 Mayıs 2015 Perşembe 08:56

Çok komik yorumlar yapma.Recep tayyip erdoğanının seni yanına neden çağırdığını açıklar ve tüm ıspartaya yayarım.Dışarı çıkacak halin kalmaz.

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

benim favorimdir.

ismail özdemir 1 numara
07 Mayıs 2015 Perşembe 08:54

AKP yanlış yaptı. Temayül uygulansaydı İsmail ÖZDEMİR 1 numara vekil olur ve diğer ikisi yerine başka isimler olsaydı AKP rahat 3 vekil alırdı. Geçen seçimin Temayül 2. sırası yine İsmail ÖZDEMİR'dir. Şimdi ben bile AKP ye oy vermem artık. DR Ercan ve DR Pınar TOPSAKAL listede olmayınca bizim temsilcimiz yok.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARLAĞA

ISPARTA32
07 Mayıs 2015 Perşembe 08:32

SAYIN PARLAK SENİN İLÇE NE ZAMAN KÖY OLACAK?. MUHTAR ADAYI OLACAKMISIN?:

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARLAK SENİN İLÇE NE ZAMAN KÖY OLACAK?

ISPARTALI
07 Mayıs 2015 Perşembe 08:30

İLÇELERİ KASABAYA, KASABALARI KÖYE, KÖYLERİ MEZRAYA ÇEVİRDİNİZ HALEN NE YÜZLE BU MİLLETTEN OY İSTİYORSUNUZ? LİMANDA YATA VERİLEN MAZOTUN LİTRESİ 1095 TL.ÇİFTÇİYE VERDİĞİNİZ MAZOTUN LİTRESİ 4005 TL. KOMŞU İLİMİZ BURDUR. ALDIĞI YATIRIMLARLA ISPARTAYI 20 YE KATLADI. ISPARTANIN ELMASINI, GÜLÜNÜ, HALISINI 12 YILDIRR HANGİ ZAMAN GÜNDEME ALDINIZ? OTURDUĞUN YERDEN AHKAM KESMEK KOLAY.HESABINI SANDIKTA BU MİLLET SORACAK. KİM KİMİN RAKİBİ SEÇİMDEN SONRA BİR DAHA GÖRÜŞELİM.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla