visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN KARAHAN KONUŞMACI OLACAK

BAŞKAN KARAHAN KONUŞMACI OLACAK
14 Kasım 2014 Cuma 13:52

BAŞKAN KARAHAN KONUŞMACI OLACAK

Uluslar arası katılımcıların olacağı toplantıda Başkan Karahan, demokrasi, basın özgürlüğü ve yerel medyanın sıkıntılarını dile getirecek. Karahan’ın daha önce de ‘AB uyum sürecinde yerel medyanın yeri’ adlı uluslar arası panele katıldığı da edinilen bilgiler arasında yer alıyor.

Antalya Gazeteciler Cemiyeti ve Nürnberg Presse Culüb’ün ortaklaşa düzenlediği “TÜRKİYE VE AVRUPA’DA DEMOKRASİ VE BASIN ÖZGÜRLÜĞÜ “ panelinde AGC Başkanı Mevlüt YENİ moderatörlük yapacak. Konuşmacı olarak Isparta Gazeteciler Cemiyeti Başkanı ve Türkiye Gazeteciler Konfederasyonu Denetleme Kurulu Başkanı Şevket Karahan, Mustafa ŞEKER Akdeniz Üniversitesi Gazetecilik Bölüm Başkanı Siegfried ZELNHEFER Nürnberg Gazeteciler Kulübü Başkanı,Joachim HAUCK Nachrichten Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni ve Adnan TARAŞLI Burdur Gazeteciler Cemiyeti Başkanı katılacak.

Öte yandan, bugün saat 14:00’de Antalya Gazeteciler Cemiyeti (Kaleiçi) konferans salonunda yapılacak panelin uluslarası camiada çok ses getireceğine dikkat çekildi.

ISPARTA TÜRKİYEYE AÇILDI

HELAL BAŞKAN
14 Kasım 2014 Cuma 16:01

sevgili okuyucular bu lüzümsuz yorum yapan ortalığı karıştıran arkadaşlar ben eminim ki Şevket beyi çekemeyenlerdir.Bende bir gazeteciyim bugüne kadar gelmiş geçmiş başkanlarımız hep en iyisi için mücadele vermişlerdir. Şevket başkanımız adımızı Türkiye'ye duyurdu. belki basın camiası için çok şeyler yapmadı ama oda olanaksızlıktan. ne olursa olsun başkanımızı kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİZ NE BOKA YARARSINIZ

HAKAN
14 Kasım 2014 Cuma 15:52

YOK REKLAM KOKUYO YOK NEYİN DENETLEMESİ GERİZEKALI FİTNELER SİZ BÖYLE GEREKSİZ ORTALIĞI KARIŞTIRICI MESAJLAR YAZARAK BİR YERE Mİ VARACAĞINIZI DÜŞÜNÜYORSUNUZ. DELİKANLI ADAMLAR OLSANIZ BÖYLE YORUMLARI BIRAKIR ISPARTANIN BİR ADIM DAHA İLERİ GİTMESİ İÇİN MÜCADELE EDERSİNİZ. BUNU YORUMU YAZAN SIFATSIZLAR SİZLERİDE GÖRÜZ İNŞALLAH

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan mı???

şaka mı
14 Kasım 2014 Cuma 14:24

Haberin reklam koktuğu ortada. Okuyan da bişey zannedecek, neyin başkanı denetleme kurulunun, hah hah haaa...

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜLÜNÇ

etem
14 Kasım 2014 Cuma 14:22

Az kaldı Şubatta gider yeni seçimler var.. ne ektin onu biçeceksin başkan(!). ama merak konusu yabancı dili varmı arkadaşın???hımmm belki RUSÇA sı iyidir antalyaya gide gele geliştirmiştir...Anladı o onu ;))))

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

mehmetçik
14 Kasım 2014 Cuma 13:58

Helal olsun başkanıma. Gazeteci olarak gurur duydum. Artık Isparta'lı dışarıya açılmalı.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla