visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜZEL İŞLER YAPIYOR...

BAŞKAN GÜZEL İŞLER YAPIYOR...
10 Temmuz 2015 Cuma 03:56

Isparta, yaz çiçekleriyle donatıldı.

Isparta Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü bahar aylarında gerçekleştirilen şehir içi peyzaj çalışmalarını yaz aylarında da sürdürdü.



sen saygıdan bir habersin

ahmiye cevap
11 Temmuz 2015 Cumartesi 12:50

sen önce saygının ne olduğunu bil.ben emekli öğretmenim.ismim de ahmi.beni herkes bilir.ayrıca siyaset adamı veya başkanı destekleyen değilim.ama yiğidi öldür hakkını yeme.teşekkür etmesini bilmeyenler saygıdan bir haberdir.ANLADIN MI KENDİNİ GİZLEYEN AHMİ RUMUZLU ARKADAŞ.BAK MEHMET BOYACI NE GÜZEL SANA VERÖİŞ CEVABI.AMA SEN NATO MERMER NATO KAFASINNN.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İCRAATSIZ BELEDİYE

yalan
11 Temmuz 2015 Cumartesi 11:34

Belediye başkanı hiçbir icraat yapmayıp çiçek dikince böyle haber oluyor tabi.. Millet icraat görmüyor ki.. Gerçi bu çiçekler de icraat sayılmaz.. Ayrıca yapması gerekeni yapıyor.. Başka bir şehirde belediye çiçek dikti diye haber yapsanız size gülerler.. Isparta'nın hali içler acısı.. İlçe olma yolunda hızla ilerliyoruz..!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜRDEKİ HEYKEL

yalnız kurt
10 Temmuz 2015 Cuma 21:09

BİR AN ÖNCE BİR SPANSOR BULUNUP ÇÜNÜRDEKİ BALABANIN HEYKELİ ACİL OLARAK TADİLATI YAPILMALIDIR ??

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark

MEHMET BOYACI
10 Temmuz 2015 Cuma 20:29

sayın yorumcu yapılan yanlışi bilsen yusuf başkana hakverırsın

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

☁️

AHMİ
10 Temmuz 2015 Cuma 20:15

AHMİ ARKADAŞ BİRAZ SAYGILI OLUN YORUMLARA HERKESİNİN SİZİ ALKIŞLAMASINI BEKLEMEYİN GERCİ ALKIŞLANACAK HİZMETİNİZDE YOKKİ

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER ARTIK

AHMİ
10 Temmuz 2015 Cuma 12:56

YORUMCU ÇİÇEKCİ ARKADAŞ BİRDE YAPILAN HİZMETİ TAKDİR EDİP TEŞEKKÜR EDELİM.BUGİBİ ÇALIŞMALAR BİR DEĞİŞİMDİR.SEN HANGİ AÇIDAN BAKIYORSUN BİLEMİYORUM.SAYIN BAŞKAN ÇALIŞMALARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLER.HAYIRLI CUMALAR.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

çiçekci

spartans
10 Temmuz 2015 Cuma 09:25

çiçeği nenemde dikiyor.iki çiçek dikince güzelleşecekse memleket vatandaşta diker.büyük değişimler gerekiyor memlekete.başkan ufkunu genişletmeli.bisiklet yolları uzatılmalı ve araçlar yollardan kaldırılmalı.ITKM ne olursa olsun tamamlamalı...ITKM Otoparkı halka açılmalı.GÖKUCUBEnin yerine kapalı yüzme havuzu ve büyük bir aquapark yapılmalı.

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla