visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 01:29

BAŞKAN GÜNAYDINDAN SERT TEPKİ

BAŞKAN GÜNAYDINDAN SERT TEPKİ
11 Temmuz 2017 Salı 22:08

BAŞKAN GÜNAYDINDAN SERT TEPKİ

Isparta’da siyasetin bir numaralı gündem maddesi Halıkent’e yapılacak okulla ilgili belediye meclisinin aldığı tahsis kararı. Arazinin 3 yıllığına tahsis edilmesi tepki gösteren TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç’e yanıt gecikmedi. Isparta’da eğitimin yükselmesinin tek nedeninin belediye olduğuna dikkat çeken Belediye Başkanı Günaydın, “Benim milli eğitime olan yardımımı kimse kusura bakmasın laf söyleyemez. Bana kimse engelci de diyemez” ifadelerini kullandı.



at yalanı severler inananı

oktay
12 Temmuz 2017 Çarşamba 14:14

SEN YALAN SÖYLEYEN NE KADRA MENFAATİ OLMADAN BİR ŞEYLERİ VERMEYEN BİRİSİSİN KARŞILIGINDA ISPARTA İĞNE VERMEZSİN HAYATINDADOGRU BİR KELİME KONUŞTUNMU ACABA DÜŞÜNDÜRÜCÜDÜR...SEN BIRAK KOLTUGU EŞİN YÖNETİYOR ZATEN GEÇ BUNLARIIII HAHAHHAAAA

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

CALISAN VERGI ÖDEYEN MILLETE LAYIK OLAN BUMU?

vatandas
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:49

HEM ISPARTA HEM BELEDIYE CALISIP HAZINEYE VERGI ÖDEMIYORMU; BIZ BU VEKILI BELEDIYE BASKANIMIZA MUHALEFET EDIP ITISIP KAKISMASI ICIN SECMEDIK! CALISIP VERGI ÖDEMEYEN TEMBEL SEHIRE DEVLET CILEK FIDASI DAGITMIS, AMA ONLAR YA HIC DIKMEYIP CÜRÜTMÜS,YADA DIKTIKLERI SULAMAYIP KURUTMUS TABIKI NASIL OLSA BECERIKLI VEKILLERI VAR BIZIM VERGILERIMIZLE OLUSAN HAZINEDEN OLUK OLUK HIZMET GÖTÜRÜYORLAR CALISIP VERGI ÖDEMEYEN SECMENLERINE! AMA BIZIM VEKIL CALISKAN ISPARTA HALKINA HAZINEDEN HAKKIMIZ OLANI ALMIYOR!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya görüyoz hizmeti
12 Temmuz 2017 Çarşamba 11:03

Vatandas yazan yazan yorumcu hizmet sevdalısı olduğu içinmi ıtkmyi öyle sürunduruyor herkeze is guç sahibi yapıp gelecekte herkeze hizmet getirecek işler yapıyo demi görüyoz hizmetini senin gözler kör göremez

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
12 Temmuz 2017 Çarşamba 10:59

Engellemediği içinmi ıtkm kaç senedir bunun yüzünden çarşı ortasında sürünüyor

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

dürüst ve çalışkan

fehmi
12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:34

ikdidarda yzg değilki ıspartaya daha neyapsın gece gündüz çalışıyor halkta gereğini yapıyor yola devam yzg başarılarrrrrrr.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul

halıkentli
12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:21

sn.bld.başkanı ve meclis üyeleri.siz neyin derdindesiniz ya.halıkentilkokulunun yanındaki lise yıkıldı.biz veliler ortaokuıl bekliyoruz.meclis engelliyomuş.niye eğitim yerini engelliyosunuz ya.yazıklar olsun size ya.oy zamanı sakın halıkente gelmeyin sakın.bu millet hakikaten meclis engelliyosa sizi tarih boyunca unutmaz.meclisin bu hatadan derhal dönüp ortaokulun yapımına izin vermelidir.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tesekkür etmeleri lazimken.

vatandas
11 Temmuz 2017 Salı 23:59

YZG ISPARTANIN LEHINE OLACAK HIC BIR SEYI ENGELLEMEEEEEEEZ. BU KONUDA ISPARTALIYI KIMSE YANILTAMAZ. YZG ISPARTAYI , GELISTIRMEYE SONSUZ KOSAN BIR BELEDIYE BASKANIDIR. EEEE MEYVE VEREN AGAC TASLANIR. YZG MEMLEKETINE HIZMET SEVDALISI BIR BASKANDIR.

27 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla