visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDINDAN ASFALT ŞOV!

BAŞKAN GÜNAYDINDAN ASFALT ŞOV!
13 Ocak 2015 Salı 14:18

Isparta Belediye Başkanı Günaydın, AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in memleketine giderek yolları yapma sözü vermesi kamuoyunda ve MHP tabanında tepkilere yol açtı. Isparta'da MHP'li belediyelerin yaşadıkları sıkıntılarla ilgilenmeyen Günaydın, Büyük Birlik Partili Şarkikaraağaç'a asfalt yapma sözü ucuz siyaset olarak değerlendirildi.

BAŞKAN ÇARKACI AK PARTİ KONGRESİNDE

Şarkikaraağaç Belediye Başkanı Çarkacı'nın, Yusuf Ziya Günaydın'ın Şarkikaraağaç'ta yaptığı asfalt açıklaması sırasında AK Parti İl Kongresinde olması kafaları karıştırdı.

GÜNAYDIN KENDİ KENDİNE GELİN GÜVEY OLUYOR

Milliyetçi Hareket Partisi Şarkikaraağaç 11. olağankongresinde konuşan Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya GünaydınŞarkikaraağaç'a Yaz aylarının ortasında koşulsuz şartsız yol sözü verdi.

Şarkikaraağaç Belediyesi ile aralarında sadece göstermelikbir bedel karşılığında protokol yaparak Şarkikaraağaç'ın yollarını 10 güniçerisinde çözüme kavuşturacağının sözünü verdi.

10 Gün geleceğim Beni Kızıldağ'da Misfir Edeceksiniz 10 Günde Bu memleketin yol sorunu diye bir şey kalmayacak. dedi. Isparta Belediye Başkanı Günaydın, AK Parti kongresine katılan BBP'li Şarkikaraağaç Belediye Başkanı Çarkacı'yı eleştirdi.

Isparta Belediye Başkanı MHP'li Yusuf Ziya Günaydın, bugün partisinin Şarkikaraağaç'taki ilçe kongresine katıldı. Kongrede yaptığı konuşmada ilçe halkına yol sözü verdi. Kongrenin ardından gazetecilerin 'yol'sorusunu cevaplayan Günaydın, aynı dakikalarda AK Parti İl Kongresine katılan Büyük Birlik Partili Şarkikaraağaç Belediye Başkanı İsa Çarkacı'yı eleştirdi.Günaydın, "AK Parti kongresine katılmak değil. Burada olmalıydı. O dayanlış. Bir ara kendisine söylenmesi gerekir. Gelsin yol durumunu konuşalım" dedi.

ÇARKACI'NIN RIZASI OLMADAN NASIL ASFALT DÖKÜLECEK

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, kendi partisinin ilçe kongresine katıldıktan sora gazetecilerin sorularını yanıtlarken, İlçe Belediye Başkanı Çarkacı'nın AK Parti kongresinde olduğu haberini aldıktan sonra tepki göstermek amacıyla bu açıklamayı yaptı. Ancak Belediye Başkanı Günaydın, son cümlesine gelsin yol durumunu konuşalım dedi. Senirkent'te, Sav'da yol sıkıntısı yaşanırken, Şarkikaraağaç'a giderek neden asfalt şovu yaptığı bir anlam taşıyamadı. 

adam

utanır
14 Ocak 2015 Çarşamba 17:58

bir belediye başkanı düşünün ilinin çevre yoluna bu bölge ısparta belediyesinin sorumluluk alanı dışındadır yazacak tabela astıracak, arkasından 120 km ötede bir ilçeye belediye başkanının haberi olmadan yol yapma sözü verecek.... ALLAH ını seversen başkanım sen mi ne yaptığını .ne konuştuğunu bilmiyorsun yoksa bizmi çok aptal gözüküyoruz ???

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bak Hele

Senirkent Sevdalı
14 Ocak 2015 Çarşamba 09:44

Senirkent in bütün yolları açıldığında Uluborlu Keçiborlu Belediyeleri Mazot Yok Diye Sadece Ana Yolları Açtı Birde Akp Belediyesi Bunlar.Senirkentin Bütün Yolları Kaldırımları Kar Yağdıgı Gün Kısıklı İmkanlarına Ragmen Temizlendi. Siz Gidin Akp Belediyelerine Laf Sokun Biz Memnunuz Belediyelerimizden.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanliş

ıspartalı
14 Ocak 2015 Çarşamba 00:00

sayın vekiliM URAŞMA YUSUF BAŞKAN CALİŞİYOR SEN EMEKLİDEN KESİLEN PARAYI MAAŞ DÜŞÜK ALLAHAŞKINA BİR MİLYARLA NE YAKIT NE COCUK OKUTULUR SENİ MECLİSE HALK SECTİ HALK NEYAPACAGINI BİLR SAYGILAR VERGİ VERALDIGIN MAAŞABAK YAZIK

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yapma Yaa

SengetLi
13 Ocak 2015 Salı 19:43

Ya İşiniz Gücünüz Karalamakta Kar Yağdı Gece 1 Ekipler Yol Açıyordu Senirkent in içinde ara yollara kadar belediyemiz yolları açtı Siz Neyin Kafasını Yaşıyorsunuz ? Isparta Senirkent Yolunu Yapmak Senirkent Belediyesinin işi değil.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol yapmak belediyenin işi mi

sengetli
13 Ocak 2015 Salı 19:06

il ilçe merkezleri dışında kalan bölgeler karayollarına ait değilmi arkadaş. Günaydın ıspartanın her yeri kaymak gibi yaptı ama karayolları bi çevre yolunu tamamlayamadı doğru dürüst. gelelim senirkente o MHP'li belediye diye diye küçümsediğiniz yerde tek bir sokak yok parke asfalt olmayan. ayrıca karayollarının yandaşlara ihale ederek yaptırdığı yollarda ortada

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

malesef

senirkent ilçe mi
13 Ocak 2015 Salı 17:47

Belediye hiç bişey yapmamış yollar tarla gibi.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALA ANLAMADINIZMI?

TÜNAYDIN
13 Ocak 2015 Salı 16:43

ADAM MİLLETVEKİLLİĞİNE OYNUYOR ANLAMADINIZMI?

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAHTAN KORKAN ADIL KISILERE DANISINIZ!

VATANDAS
13 Ocak 2015 Salı 15:58

SAYIN YUSUF GÜNAYDIN BEYEFENDICIGIM, UNUTMAYINIZKI SIYASET IYI NIYETLE DEGIL; EMANET BILINCIYLE (YANI BIR GÜN HALKIN VE HAKKIN HESAP SORACAGINI) UNUTMAMAK KAYDIYLA ICRA EDILECEK BIR GÖREVDIR! ASLINDA SOMUT OLARAK BU KONUDA BIR SEY ÖNEREMEM, CÜNKÜ ALLAHTAN KOKARIM EMIN OLMADIGIM KONUDA KONUSMAYA! LAKIN GERCEK ADIL BIRILERIYLE BU KONUYU ISTISARE ETMELISINIZ! ORALARA HARCIYACAGINIZ HER KURUSU, ZAMANI MERKEZE HARCAMALISINIZ GIBI GÖRÜNÜYOR! KEZA BÜTÜN ILCELER SIDEN HIZMET BEKLEMIYE BASLAYICAKLAR!!

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP Lİ ULUBORLUDAN GEÇEMEDİK.

SENİRKENTLİ
13 Ocak 2015 Salı 15:53

ULUBORLU KAPALI OLDUĞU İÇİN BUGÜN ÖĞLEYE KADAR SENİRKENTE GİDEMEDİK. ALLAHIN YAĞDIRDIĞI RAHMET ŞÜKÜR GEREKTİRİR. ALLAH KURAKLIKTAN KORUSUN.(HEPİMİZİ). BU GEMİ BATARSA HEPİMİZ BOĞULACAĞIZ. BU İŞİN SİYASETE ALET EDİLEREK GÖZARDI OLMASIYLA İLAHİ TOKAT GELECEKTİR.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk otobusu

vatandaş
13 Ocak 2015 Salı 15:44

başkanım geçen seneden bu seneye mazot fiyatları %30 a yakın ucuzladı her yerde nakliye fiyatları düştü HALK OTOBÜSLERİ halen aynı fiyata yolcu taşıyor hat satacakları zaman 1 trilyon istiyorlar

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU DERECE YANDAŞ VE YARALAYICI ÇAMUR ATMA GÖRMEDİM

ENES
13 Ocak 2015 Salı 15:11

SENİRKENT ISPARTA ULUBORLU TÜM İLÇELER T.C TOPRAĞI YA DEVLETİN GÖREVİ BU HİZMET VERMEK.....

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Palavra

Hacı
13 Ocak 2015 Salı 14:33

Kaç yıldır Isparta belediye başkanı adam ama hala doğruları konuşmuyor. Ne yapacakmış seccadesiz namaz kıldıracakmış yok yol yapacakmış. Biz Gelendost a yaptığı yoluda biliyoruz beyfendinin. Isparta büyük şehirmide Isparta dışında yol yapacak. Bekleyin şurda yaza 5 ay var. Ne diyecek hemen söyleyeyim İsa Başkan müsaade etmedi yapamadık.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla