visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDINA TEPKİ !

BAŞKAN GÜNAYDINA TEPKİ !
12 Ağustos 2016 Cuma 00:55

BAŞKAN GÜNAYDINA TEPKİ !

ISPARTA eski Belediye Başkanı merhum Hasan Balaman’ın eşi Havva Balaman, katıldığı televizyon programında eşine hakaretten yağdıran mevcut Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a tepki gösterdi.

İŞTE HAVVA BALAMAN’IN AÇIKLAMASI

Isparta Belediye Başkanı Y. Ziya Günaydın, eşim merhum belediye eski başkan. Hasan Balaman hakkında 05.08.2016 tarihinde yerel medyada yayınlanan "Ne var ne yok" isimli programda ve aynı haber sitesinde"Buraya bir zaman Isparta'yı soyması, soydurması için bir Balaman getirildi" şeklinde açıklama yapmıştır.

10.04.2016 tarihinde elim bir trafik kazasında daha yeni umre ziyaretinden gelen eşimi kaybettik. Aile olarak acımız çok büyük olup kaderi ilahi olarak Allah' a sığmıyoruz. Allah, dost düşman herkesi böyle elim kazalardan korusun.

Belediye başkanının, daha yeni hakkın rahmetine kavuşmuş eşim hakkındaki suç teşkil eden bu açıklamasın, zamanlama olarak çok manidar bulmaktayız. Belediye başkanı söz konusu bu açıklama ile, "eşime hırsızlık yapmak için gönderildiğini, hırsızlık yaptığını" açıkça ima etmiştir.

Bilindiği üzere ülkemiz 15.07.2016 tarihinde FETÖ Terör Örgütü ve destekçileri tarafından kanlı bir darbe girişimine maruz kalmıştır. Bu kanlı darbe girişiminde birçok şehidimiz ve gazimiz vardır. Hainler tarafındandemokrasi yoluyla halkımız tarafından seçilmiş Cumhurbaşkanımıza, hükümetimize,devletimize darbe yapılmak istenmiştir. Bu darbe girişimine neden olan hainterör

örgütünü ve destekçilerini nefretle ve kinle lanet ediyoruz.Bu darbe girişimi nedeniyle şehitlerimiz ve

gazilerimiz nedeniyle acımız bizim aile olarak yaşadığımız acıdan daha büyüktür.

Belediye başkanının, Belediye eski Başkanı merhum eşim Hasan Balaman hakkındaki sözlerini gerçeği yansıtmaması, hakaret teşkil etmesi,nezaket dışı olması ve gayri ahlaki olması nedeniyle kınıyorum. Eşim Isparta’ya hizmet etmek için sayın Cumhurbaşkanımız tarafından bizzat gönderilmiş ve belediye başkanlığı döneminde Isparta' ya önemli hizmetler sunmuştur. Yapılan projelerde ve temizlikte şehrimiz çağ atlatılmıştır. Bu yapılan hizmetleri şehrimiz sakinleri zaten takdir etmektedir. Eşim hakkında belediye başkanlığı döneminde hırsızlık ve yolsuzluk yaptığı iddiasıyla ilgili hakkında hiçbir dava bile açılmamıştır. Mevcut belediye başkanından takdir görme gibi bir beklentimiz de yoktur.

FETÖ Terör örgütünden ilk darbe yiyen kişi merhum esimdir.Daha 2007 yılında eşime kumpas kurulmuş dönemin Zaman Gazetesi muhabiri ve temsilcisi tarafından haksız yere suçlanarak sahte raporlarla eşime ceza verdirilmiştir. Bu kumpasla ilgili soruşturmalar halen devam etmekte olup bazı kumpaslarla ilgili ilgililer hakkında FÖTÖ terör örgütü üyeliğinden davalar açılmıştır.

Biz aile olarak Isparta Belediye Başkanlık makamına saygımız vardır ancak bu makamı işgal eden kişiye karşı bu mesnetsiz, nezaket dışı ve yıpratma amaçlı açıklamalar nedeniyle hiçbir saygımız bulunmamaktadır.

Belediye başkanının darbe girişiminin üzerinden 20 gün geçtikten ve Belediye operasyonunu yapan dönemin Isparta Emniyet Müdürü Ahmet Zeki GÜRKAN' in tutuklanması üzerine yaptığı bu açıklamaları manidar bulduğumuzdan aşağıda belirttiğimiz soruları cevaplamasını istiyoruz.

1-     Belediye başkanı darbe girişiminin yapıldığı 15.07.2016 tarihinde ve devamında 4 gün boyunca niye sessiz kalmış ve belediye başkanı olarak bir açıklama yapmamıştır, darbe girişiminin sonuçlanmasını mı beklemiştir?

2-)Isparta Emniyet Eski Müdürü Ahmet Zeki GÜRKAN, belediyeye yapılan operasyonda belediye başkanını kurtarmış mıdır, korumuşmu dur, yardım etmiş midir?

3-)Belediye başkanı, Isparta Emniyet Eski Müdürü Ahmet Zeki GÜRKAN'nın tutuklanmasından önce sessiz kalarak niye açıklama yapmamış,tutuklanmasından sonra niye böyle bir açıklama yapma ihtiyacı hissetmiştir,aralarında bir menfaat ilişkisi mi vardır?

4-)17-25 Aralık Sürecinden sonra, yerel seçimler öncesi Fetullah Terör Örgütünün Yurt inşaatlarının temellerini bizzat Başkan Günaydın kendi elleriyle atmışmıdır, atmamışmıdır? Bu temel atma törenlerinde Sayın Cumhurbaşkanımıza ve Devlet Büyüklerine hakaretler edilmişmidir? Edilmemişmidir?

Eşim hakkında mesnetsiz, yaralayıcı ve küçük düşürücü açıklamalar yapılmaya devam edildiği takdirde belediye başkanına karşı sorularımız devam edecektir.

Bu talihsiz ve aynı zamanda suç teşkil eden açıklama nedeniyle ayrıca suç duyurusunda da bulunacağız.

Kamuoyuna saygı ile sunarız.

Havva BALAMAN

Isparta Belediye Eski Başkanı Hasan BALAMAN' in Eşi

KİM FETÖCÜ

Isparta
17 Ağustos 2016 Çarşamba 15:10

Ziya Günaydını 15 Temmuzda hiç meydanlarda göremedik. Isparta halkı kimin FETÖ cü olduğunu çok iyi anladı. Ziya Günaydın ağzı ile kuş tutsa bir daha seçilmeyecektir, tabi MHP aday gösterirse. Ziya Günaydın Ispartada bitmiştir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf başkana ibret olsun

hüseyin
14 Ağustos 2016 Pazar 15:19

İnsan ancak, öldükten sonra arkasındabıraktıkları ile anılır. Her insan yaptığı ilezikredilir, çalıştığı şeye nispet edilir. Eğeryaptığı iyi ise, hayırlı; kötü ise, şerli insandır. Yusuf başkan AYNA ya hiç bakıp vicdanı ile hesaplaşıyormu, Isparta da kaç kişi hakkını helal eder kendisi düşünsün birde...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ABA ALTINDAN SOPA GÖSTEREMEZ KIMSE ISPARTA HALKINA!

ISPARTA
13 Ağustos 2016 Cumartesi 17:55

ISPARTAYA YAPTKLARI EN BÜYÜK PROJEYI FETÖCÜ KADIAHMETOGULLARINA PESKES CEKMISLER! KADIAHMETOGULLARIDA BANK ASYAYA DEVREDIP VIN TRUZMLE SIVISTIKLARI IDDA EDILIYOR ! DAHASI NERDE ISE TEMIZLIK IHALELERINI IKI KATINA PES KES CEKILDIGI IDDASI VAR! ZARAR EDIYOR GÖSTERIP BELEDIYEYE AIT OLANLAR SATILMIS! BU DURUMLAR NASIL IFADE EDILIR YADA NASIL ADLANDIRILIR ACABA? ISPARTA CUMHURBASKANINI %54.79 OYLA SECTI; AMA BIR DAHA SIZI SECMEDI!!! ISPARTA HALKI BIAT ETMEZ; EGEMENLIGINE KAYITSIZ SARTSIZ SAHIP CIKAR!

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatanim gibiyim´e

BIZ SORMUYORUZ;
13 Ağustos 2016 Cumartesi 13:23

DOGRU NICIN BANK ASYADA HESABIN VAR! NICIN ZAMAN SIZINTI GONCA OKUYORSUN! NICIN OKULARINA VE DERSANELERINE, YARISMALARINA GITTIN VEYA COCUGUNU GÖNDERIYORSUN; DEVLET KADROLARINDAN LIYAKATSIZ TORPILLE KOPYAYLA HIRSIZLIKLA BIR KADRO ELDE ETMEK ICIN TABIKI! PEKI BU MILLETIN HAKKIYLA OKUMUS CALISMIS EVLATLARI LIYAKAT SAHIBI OLANLAR DEVRE DISI KALIP ISSIZLIK CEKSIN VEYA HERTÜRLÜ ISE GITSIN; HAKETMEDIGINIZ HALDE BU MILLETIN VERGILERIYLE MAAS ALIN! BUNUN ICIN BU FETÖSE YALAKALIK YAPTIGINIZI BILIYORUZ!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler!!!

Vatanım gibiyim!
12 Ağustos 2016 Cuma 23:21

Havva hanımın soruları yerinde sorular. Cevap gelecek mi bakalım.Bank asyada hesabın varmış, kimse yok mu derneğine kurban yollamissın diye Hasan Balaman döneminin adamlarını FeTöcü ilan edeceğine Başkan o oyları kimlerden aldı? Asıl FeTöcü belediye calisanlarını neden ****yor? Havva hanım bunları da sorun.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim Verdi

Hasan
12 Ağustos 2016 Cuma 22:43

Isparta otelini mafyalara 2 kurus almadan kim kiraya verdi2.Valiligin arkasindaki otaparkci yillardir belediyeden kiraladigi otaparka kac lira odedi zam yapildimi 3.itfayenin karsisindaki cay bahcesine o kadar talip varken neden ulku ocaklari baskani akife verdiniz gece kokerec yapmasi heryeri dumana katiyo kim ne diyir4.Garanti bankasinin arasindaki kikeresci kimin esnaf dumandan kan agliyor gelen giden yok on tarafdaki vatandasin oturdugu yeri isyeri yapmis oturcak yer yok cevap belediye

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim Verdi

Hasan
12 Ağustos 2016 Cuma 22:37

1.Habere cevap veren enver taha belediyeden ne kadar naas aliyor2.ozel kalem mudurunun bocuzade parkin uzerindeki luks yurdu nasil yapdi

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

deve

deve
12 Ağustos 2016 Cuma 20:25

deve kesip 40 gğn 40 gece helva dağıtanları unutmayın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

biliyoruz

ballı aman
12 Ağustos 2016 Cuma 20:17

Hasan Balaman ın ne olduğunu biliyoruz. Hakkımızı helal etmiyoruz

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

Hasan
12 Ağustos 2016 Cuma 19:49

Çünürden araziler alıp imara acdın kaç dönüm arazin var Rahmetli camcı bayramın üzerine nekadar arazi yaptın vefat edince eşiyle nasıl anlaşdın.seçimlerde fetonun evlerinde hangi başlarla toplantı yapdın altinbasak yemek sirketiyle kaç para ihaleye anlasdin

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler

vatandas
12 Ağustos 2016 Cuma 19:45

Baskan kendi yaptiklarini gormuyor.Itfaye mudurlugunun karsini cay bahcesi olarak kime verdin hergun gece kokerec dumani garanti bankasinin ara girisi kimin hergun kokarec dumani firuzanin karsisi kokarescininmi vatandasinmi oturcak yer yok valiligin arkasindaki otapark yillardir ayni sahisda ne kadar zam yaptin Isparta otelini kiraya verdin belediyenin kasasina kac lira girdi kira odemeden isletdiler vb hasan balaman bunlari temizlemekle mesguldu cunurden arazileri alip imara acmadinmi......

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
12 Ağustos 2016 Cuma 19:36

kim lan bunlar, geldiğinizde neyiniz var şimdi neleriniz var birde çıkmış basın açıklaması yapmış sanırsın kraliyet ailesi huzur verin be zulümleri unutmadık eziyetleri unutmadık kabadayılıkları unutmadık

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SADECE BILMEK ISTIYORUZ!

ISPARTA
12 Ağustos 2016 Cuma 18:28

"SATARIM; BABALAR GIBI SATARIM!" SÖZLERI SÖYLENMISMIDIR? SÖYLENDIYSE KIM SÖYLEMISTIR?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAKA

ISPARTA
12 Ağustos 2016 Cuma 18:24

YZG VE AILESI KIMSENIN AILESIYLE UGRASMIYOR; SADECE ANLATTIKLARI DURUM TESBITIDIR!

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BALAMANA İTHAF

Arsen
12 Ağustos 2016 Cuma 17:19

NE KENDİ ETTI RAHAT,NE HALKA VERDİ HUZURYIKILIP GİTTİ CIHANDAN, DAYANSIN EHLİ KUBUR

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET KISILERE GÖRE DEGISMEZ!

HAK HUKUK!
12 Ağustos 2016 Cuma 16:45

ADALET NE DUYGU SÖMÜRÜSÜYLE NEDE TEHTITLE SAGLANMAZ! IDDALARINIZIN TAMAMININ ASLINI GAYET IYI BILIYORKI ISPARTA HALKI VE SANDIKTA VERDI CEVABINIZI!

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal sana Havva Balaman

Çiğdem demirbaş
12 Ağustos 2016 Cuma 13:23

Dilek günaydın bi bayan olarak eşini her zaman yanında pasif göstermiş bir bayandır. Küçük dağları ben yarattım edasıyla herkesi iticiliğiyle kendinden soğutmuştur. Havva Balaman eşini kaybetmiş genç bir hanımefendidir. Bir bayan olarak hareketlerine konuşmasına ve eşinin yanındaki duruşuna her zaman dikkat etmişti. Kendisiyle konuşma fırsatını cenaze günü evine gittiğimde yakaladım. Madem bu adam kötüydü evi niye doluydu? Ziya günaydın hasan balaman ın ailesinden nasıl helallik isteyecek?

13 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftiracı

Emine Aslan
12 Ağustos 2016 Cuma 13:16

Bir insanın ölüsüyle uğraşmak senim basitliğinin göstergesi. Nasıl bi egon var? Kimin bekçiliğini yapıyorsun? Yaptığın tek iş balaman ın yaptığı icraatların rengini değilştirmek, ıspartanın parasını yemek ıspartanın arsalarını toplamak. Kızının da seninde yediğin haltları herkes biliyor. Dur bakalım seni de göreceğiz.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakaören havzası çünür imar düzenlemeleri dikkatle araştırılsın

hacı
12 Ağustos 2016 Cuma 13:03

yakaören havzası çünür imar düzenlemeleri dikkatle araştırılsın, haydi adliye haydi tapu mudurlugu sizlere guveniyoruz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ya

vatandaş
12 Ağustos 2016 Cuma 12:52

Neymiş ölünün arkasından konuşulmazmış. Yok ya. Atatürkle İnönüye 2 ayyaş diyen kim?Bir sürü yolsuzluk yapan kim?Belediyenin şirketlerini satan kim?PKKlılara ihale verip ıspartaya sokan kim?Demokrasiye tiren deyip şimdi demokratım diyen kim? Günaydın mı yoksa balaman gibilerin detekçileri mi?Biraz dürüst olun.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Havva hanım az bile söylemiş

Furkan
12 Ağustos 2016 Cuma 12:09

FETÖ/PDY cilerin yurt t****llerini sen atmadın mı? Resul kimdir. Çünürde resule aldırdığın arsaları çocukları vermiyor diye belediyeden projeleri kendin tek tek incelemiyormusun ? İmara bir yeri açmadan önce ucuza toplayıp tanıdıklarına aldıran sen değilmisin. Tüm ıspartalı bunlar konuşuıyor. Isparta sen gekldiğinden beri kirlendi. balamanın temizlik anlayışı seninkinden iyiydi.

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal sana Havva Balaman

Oğuz Kağan
12 Ağustos 2016 Cuma 12:09

Bu dünyada olan gerçekleri sahtekikte anlatmaya çalışan Sayın başkan. Bir insanın içinde ilk önce iman olmalı. Sende olmadigida davranislarinla her zaman belli ettin ve belli etmeye de devam ediyorsun. Cesaret ölen kişinin arkasından iftira atmak değildir. Kendisi Isparta ya ne kadar icraatta bulunmuşda şimdi konuşuyor. Havva hanim susmayarak cesaretini belli etti. Altta laf sokarak değil eşini savunarak. Helal diyorum. Başkanada yazık diyorum...

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

EFENDİLİK

Gul
12 Ağustos 2016 Cuma 12:04

Ölmüş bir insanın arkasından konuşmak edepsizlik ve imansızlıkdır helal sana Havva Balaman hiç kimsenin cesaret edemedigini siz yapdınız

9 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

saygısızlığın daniskası

öz ıspartalı
12 Ağustos 2016 Cuma 12:01

ne o günaydın bey rahmetli hasan balabana iftira atarak kendi yaptığın pisliklerimi kapatmaya çalışıyorsun.elinde bir kanıt vardı niye şimdiye kadar,rahmetli sağ iken sunmadın.bir kişiye laf söylerken insan dönüp aynaya bakmalı değilmi günaydın bey.günaydınlar

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

DARBEDE O DA KENDİNE PAY ALACAKTI.

YUSUF TA DARBECİ
12 Ağustos 2016 Cuma 11:32

BU BİR İHBARDIR.YUSUF NEDEN DARBE GÜNÜ YOKTU.BİR DÜŞÜNÜN.TABİKİ DARBEYİ SEYRETTİ EĞER OLSAYDI MERALİN YANINDA OLACAKTI.HADİ YALAN DEYİN.SAYIN SAVCI BU İŞE BİR EL ATMALISIN

14 Beğendim
12 Beğenmedim