visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 13:26

BAŞKAN GÜNAYDIN REFERANDURUM İÇİN NE DİYOR?

BAŞKAN GÜNAYDIN REFERANDURUM İÇİN  NE DİYOR?
28 Ocak 2017 Cumartesi 13:22

BAŞKAN GÜNAYDIN REFERANDURUM İÇİN NE DİYOR?

Cumhurbaşkanlığı için Nisan ayı başında yapılması planlanan referandumda Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın "EVET" diyeceği ve aktif olarak kampanya sürecine katılacağı belirtildi. 

Edinilen bilgilere göre Günaydın'ın geçtiğimiz hafta içinde MHP Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli ile uzun süren bir görüşme yaptığı öğrenildi. Dünde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde Belediye Başkanları ile yaptığı toplantıya katılan Başkan Günaydın’ın referandumdaki kararı ile ilgili olarak bu hafta içinde açıklama yapması bekleniyor. Günaydın’ın "EVET’’ oyu vereceği ve kampanyaya katılacağı belirtiliyor. Kamuoyunda Belediye Başkanı Günaydın’ın oyunun nasıl olacağı konuşuluyordu.  


oy yoksana

evet demezsen
31 Ocak 2017 Salı 09:04

yurt yerleri bedava gitti diyorlar. aile mimarlar şirketlerinin sonune olacak. hele yenişehir. hele yeni şehirler arası büyük terminalin sonu ne olacak.yenişehire neden bukadar agırlık veriyorsun başkaaan çok güzelbir şehir olmuş.merkezdeki ıtkm neoldu. sen ginede evet de evetde evette senin için hayır vardır belki

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAĞLAMAZ

ISPARTA
29 Ocak 2017 Pazar 21:56

KENDİ GÖRÜŞÜ

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fazla söze gerek yok

ÜLKÜCÜ
29 Ocak 2017 Pazar 21:56

MHP,li bir ülkücü olarak HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIR DİYELİM HAYIRLI OLSUN.

GİDECEK BAŞKA VATANIMIZ YOK.
28 Ocak 2017 Cumartesi 20:23

VATANINI SEV.ÜLKENİ SEV. TÜRKLÜĞÜ SEV. HER ŞEYDE VARDIR BİR HAYIR...

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanki akpartili gibi olmuştun zaten

ıspartalı
28 Ocak 2017 Cumartesi 19:08

aday ol yine akplilerde sana oy verip yine başkan seçecegiz. yaşanması gereken en iyi il seçtirdin. gelişen iller çok karışık başkan boş ver gelişmemiş il kalsın hep birinci seçilelim.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oyu görmeden İnanmam

Kemal
28 Ocak 2017 Cumartesi 17:31

Kampanyaya katılabilir. Evet için destek verebilir ; ama oyu mühürlerken gözümle görmeden Başkan beyin EVET dediğine inanmam ben de bıraktığı intiba bu, Sayın Yusuf Ziya Günaydının.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla