visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN KÖPRÜLERDE İNCELEMELERDE BULUNDU

BAŞKAN GÜNAYDIN KÖPRÜLERDE İNCELEMELERDE BULUNDU
06 Aralık 2016 Salı 21:41

BAŞKAN GÜNAYDIN KÖPRÜLERDE İNCELEMELERDE BULUNDU

Isparta Belediyesi Çay boyu üzerindeki her biri farklı mimari özellik taşıyan ve şehre ayrı bir kimlik kazandıracak olan 8 adet köprünün yapım çalışmalarına devam ediyor.

Türk Mimarisi kullanılan köprülerde Isparta’nın kendine hastaşı olan köfke kullanılıyor. Türk Mimarisi ile çağdaşlığın buluşturulduğu köprülerde köfke taşlar üzerine gül motifleri işleniyor. Yine bazı köprülere Isparta’ya hizmetleri geçmiş isimlerin heykelleri de konuyor.


Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın son olarak yapım çalışmaları devam eden Demir köprü ve Zehra Ulusoy okulunun yanında bulunan köprülerde incelemelerde bulundu. Isparta çay boyu üzerine 8 adet köprü yaptıklarını söyleyen Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, 8 köprünün projelerinin de ayrı olduğunu belirtti. Köprülerde Türk Mimarisinin kullanıldığını aktaran Başkan Günaydın, köprülerde özel cumbalar kullanıldığını kaydetti. Uzun süreden buyana çalışmaların devam ettiğini ifade eden Günaydın, köprülerde Isparta’ya has köfke taşının kullanıldığını aktardı. Demir köprü’de yapımı devam eden çalışmalarda esnek ve yumuşak bir çizgi kullanıldığını dile getiren Günaydın, Zehra Ulusoy okulunun bulunduğu noktadaki köprüde ise sert çizgiler kullanıldığını kaydetti. 


Günaydın, “Demir köprü’deki köprümüz ile Zehra Ulusoy okulunun bulunduğu köprülerimizdeki mimari projeler tamamen birbirine zıt. Bu köprülerimizin tamamı özel tasarlanmıştır. Isparta’mıza has ve hepsi ayrı özellik taşıyan köprülerimizdir. Karaağaç Mahallemizde bulunan köprünün yapımına da yakın zamanda başlanacak. Bu köprülerimize özel aksesuarlar da konacak. 1 yılı aşkın bir zamandan buyana çalışmalarımız devam ediyor. Şehir süsleme çalışmalarımız arasında bu köprülerimiz de yer alıyor. Yaptığımız çalışmalarda dayanıklılığa ve kalıcılığa önem veriyoruz. Köprülerimiz de şehrimize has ve dayanıklı olan köfke taşı kullanılıyor. Köprülerimizin de şimdiden Isparta’mıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi.



merkezden çünüre giderken 8 trafik ışığında durmak

bunlar güzel şeyler
08 Aralık 2016 Perşembe 09:28

bunlar şehre değer katar oncelikle kopruler icin teşekkür ederim 2 sıradaki edirneden kırkağaca gecerken ki mericin uzerindeki kopru nun benzeri tesekkurler tekrarancak merkezden çünüre giderken 8 ışık var birinde kırmızıya yakalandınmı 8 ine de takılıyorsun yeşil dalga fln **** bi kontrol edelim. saygılar

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Aşkına

Joseph Ziya Morning
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:59

Allah aşkına birisi Başkanı ve Belediye İmar Müdürlüğünden çıkmayan Ak partili Belediye meclis üyelerini, öğleden sonra yada akşam saat 5 civarı Mimar Sinan Caddesine ****ürsün görsün rezaleti! Üzerinden geçen bir tane bisiklet görmediğim bisiklet yolu, sağ tarafa park etmiş araçlarla yol tek şerite düşüyor ve trafik felç,Geçen Ambulans yolda kaldı bu Utançla daha ne kadar yaşayacaksınız?

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

köprü

mahalleli
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:21

Büyük iş gibi gösterilen köprüler bir haftada biteceği yere iki senedir sürekli yapılıp yıkılıyor.Yapım sürecinde çoluğa çocuğa yönelik hiçbir güvenlik önlemi alımadı.En büyük sıkıntı da üzerinden geçen araçların görüşünü kısıtladığı için kazalara davetiye çıkarması

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

OTO GALERİLERİ

mali
07 Aralık 2016 Çarşamba 14:11

Sayın Başkan işbilirliğinizi birde oto galerileri için uygularsanız çok iyi olacak. ISPARTYA YI GEZERKEN ÖZKANLARIN ORADAN DEVLET SU İŞLERİNE İNERSENİZ GÖRÖRSÜNÜZ TABİ BAKIŞ AÇISI ÖNEMLİ...

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doc.dr
07 Aralık 2016 Çarşamba 10:47

Sayın başkan Birak artık göz boyama işlerini trafiğe,konut yapımına,imara çözüm bul.....

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

YÜKSEK

310
07 Aralık 2016 Çarşamba 09:15

O YÜKSEK MİMAR KÖPRÜNÜN AYAĞI İLEMİ İLGİLENECEK.TRAFİK İÇİN ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL O YÜKSEKMİMAR.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

ahmet
07 Aralık 2016 Çarşamba 08:30

öyle bi manşet atmışsın ki. görende başkanı davraz dagının zirvesine tek başına çıktı sanacak..

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAZALARIN KÖPRÜSÜ

ZİYA USTA
07 Aralık 2016 Çarşamba 01:23

Kesikbaş kavşağındaki köprü emre mahallesinin girişindeki köprüde sürekli kaza oluyor.köprüden geçmeye çalışan araçlara gökçaydan gelen yukardan gelen araçlar çarpıyor.nedeniyeni yapılan köprünün ayağı görüş alanını kapatıyor. yukarıdan gelen aracı göremiyor.bir iş yaparken sadece mimari açıdan görüntü açısından bakmayalım bu köprülerde yılda kaç kaza olduğunu nedeninin bu köprü olduğunu görmesi gerekenlerin bakması görmesi lazım

29 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya fonksiyonu???

prof. dr. aston martin
06 Aralık 2016 Salı 23:31

iyi köprüler güzel görünüyor da; köprüden geçip çayboyu caddesine dönmek istiyorsanız gelen arabayı görmeniz mümkün değil? hiç denediniz mi? hayır. trafiğe bir şey yapıyorsanız lütfen bir bakın bu trafiğin akışını bozar mı, kazaya sebep olabilir mi?

26 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla