visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN KONUŞTU

BAŞKAN GÜNAYDIN KONUŞTU
02 Eylül 2016 Cuma 21:54

BAŞKAN VE GÜNAYDIN KONUŞTU

Isparta Belediyesi tarafından Özkanlar Kavşağı alt geçidinin üzerine inşa edilen saat kulesi tartışmaya yol açtı. Yapılan eleştirilere Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’dan yanıt gecikmedi. Günaydın’ın gündem yaratacak o açıklamalarını izliyoruz.



BAŞKAN BOŞ İŞLERLE UĞRAŞMA SADETE GEL

ISPARTALI
04 Eylül 2016 Pazar 18:56

Ispartaya onur kazandırıyorsunuz doğru ilk geldiğinizde çünürdeki rezidans yapımını engellememiş olsa idiniz ıspartaya onur kazandırırdınız.Saat kulesionur ise ıspartada bir tane var.siz burayı izmir ile karıştırdınız herhalde, Vatandaşın parasını birilerine peşkeş çekmekte üstünüze yok;kızının kahve dükkanları,meçlis üyesinin ihale alması,ıyaş müdürü kahve dükkanı verdi diye peşkeşler,vs vs vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

an itibarıyla b..k kokusunu solumaya devam

hamza
03 Eylül 2016 Cumartesi 23:09

03.09.2016 saat 23:07 yer halıkent sayın başkan b...k kokusunu solumaya devam ediyoruz....sizden istedigimiz lüzumsuz şeyler degil insan gibi yaşamak istiyoruz.....

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amin

Kamil
03 Eylül 2016 Cumartesi 19:43

Allah şifasını versin.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHLAKI YÜKSELISE BAK!

vatandas
03 Eylül 2016 Cumartesi 17:49

ÖNCE ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARACAKSIN; SONRA GENELEVI KAPATACAKSIN!

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kkouya devam

hamza
03 Eylül 2016 Cumartesi 16:02

3.09.2016 saat 15:59 yer halıkent hafif rüzgar var ve tabakhaneden tiril tiril b...k kokusu geliyor.....başkan sen hale lüzumsuz tenkitler diyorsun sizin önceliginiz halkın istedikleri olması lazım halk olmazsa belediye başkanı olmuş olmamış çok önemli degil...BİZE HALA BU KOKUYU ÇEKTİRİYORSUNUZ YA ............

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter

M D
03 Eylül 2016 Cumartesi 15:32

Isparta daha kaç dönem kaybedecek, kim ne derse desin, rahmetli Hasan başkan belediyecilik anlamında YZG ye 10 basardı, dövünmek yersiz Isparta mıza vizyonu geniş, Isparta için çalışan, Isparta mızı sanat, spor, kültür, tarih, bisiklet şehri haline getirebilecek bir başkana ihtiyacı var. Bu isim FEVZİ ÖZDEMİR dir, umarım fevzi Özdemir önümüzdeki dönem de Aday gösterilir ya da kendisi bu göreve aday olur.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAM GİBİ ADAM

AHMET SELÇUK
03 Eylül 2016 Cumartesi 12:23

ÖNCELİKLE BUNU AÇIKLAYAYIM HERHANGİ BİR SİYASİ PARTİYE DESTEK VERMİYORUM SAYIN BAŞKANIM YUSUF ZİYA GÜNAYDIN ISPARTANIN GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ SİYASİ YÖNETİMİ OLDUĞUNU Bİ AÇIĞA GETİRELİM ADAM ADAM GİBİ ADAM SONUNA KADAR DESTEK VERİYORUM VE ÇALIŞMALARI VE PROJELERİ HEM BAŞARILI HEMDE OLUMLU ADAMA ÇAMUR ATA ATA Bİ BIKMADINIZ USANMADINIZ SAYIN BAŞKANIM YOLUN AÇIK OLSUN TÜM DESTEKLERİMİZLE ARKANIZDAYIZ...

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ükela

Alp er tunga
03 Eylül 2016 Cumartesi 12:08

Başkan : şahsınıza sual tevdi eden kişi sıradan bir vatandaş değil ; milletin oyu ile seçilmiz (zatınız gibi ). Milletin temsilcisiidir . Dolayısı ile zatınıza sual sormak , sualede cevab almak hakkıdır . Alay almak, muhatab almamak, yukarıdan bakmak , lüksüne sahip değilsiniz . Çünki milletin hislerine , sorularına , duygularına cevap arıyor . Cevap vermek zorundasınız . Kendinizi davraz dağının zirvesinde görmeyin zirvelerde zırvalayanların sonları siyaset hurdalıklarında son buldu .

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

etrafta kendini mimar sinanlar var

9. köyden sesleniyorum
03 Eylül 2016 Cumartesi 11:15

yapın yapın alt geidin üstine tonlarca ağırlıktaki saat kulesini hatta avm yapın bayadır başımıza bişey çökmüyordu iyi gelir :)

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koku

İsyan
03 Eylül 2016 Cumartesi 11:06

Sanırım bu tabakhane kokusuna alışmış yetkililer.Tabakhanede çalışanlar öyle diyor biz kokuyu hissetmiyoruz diye sayın belediye başkanı buyrun gelin vatan mahallesinde bir cay icio vatandaşı dinleyin bırakın özkanlar o isiniz mi yok yapilan işi savunmayı değil yapmadığınız işi konuşalım kokuyo memleket kokuyor gül kokması gereken isparta bu tarifsiz pis kokuyu çekmek zorundamı ,ne dersiniz sayın başkan lütfen bir cevap verin mazeretlere sığınmadan çözüm üretim. URETEBİLİYOSANİZ.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iş bitirici

Hasan Balaman
03 Eylül 2016 Cumartesi 02:12

Rahmetli Deli Doluydu ama buyuk isler yapmis genel evini haritadan sildi Tabakhaneyi Tasitdi simdi duruyo olsaydi eski koy garaji trafik iyice proplem olacakdi kiy garajini tasidi cop deponiyi tasidi simdi Sn Y.Gunaydin baskanimizdan tabakhaneyi oncelikle halletmesini rica ediyor tabakhaneden gelen pis koku icme suyuna karisiyor

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dogru sogleyeni 7 Koyden kovarlarmis

Bir Vatandaş
03 Eylül 2016 Cumartesi 02:05

Siyaset degil yapilan vatandas hakli projeler hep yalnis luzumsuz Ispartanin asil proolemleri otagar tabakhane migros belediye ishani ruhafiyeciler sitesi batdi cikdi belediye halisarayi projesi trafik proplemi ilk once tabakhane harcadiginiz paraya bunlarin hepsi yapilirdi.heryere muze kule yapiyonuz asil sorunlar dururken ya bu dusunun olmasa esnafimiza halka sorun mahallelerde toplanti yapin esnafimizla toplanti yapin bu donemle 8 yilda gozle gorulur ne yapildi.halkimiz cok hakli,,,

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kral.

Burak
03 Eylül 2016 Cumartesi 01:28

Adam king dağılın beyler

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

HER KONUDA YANILDIKLARI ICIN!

vatandas
03 Eylül 2016 Cumartesi 00:12

DOGRU SÖYLEMIS YZG BEYEFENDI! NEYSE MILLI MUTABAKAT KONUSUNDA SAMIMILERMI YOKSA DEGILLERMI SECIM ZAMANINDA GÖRÜNECEK!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ölü yatırım

adaem
03 Eylül 2016 Cumartesi 00:00

70 yaşındaki kişi den ne beklenir yenilikden anlamaz hep angari işler yapar çağdaşlıkdan anlamaz zaten yüksek mimar diplamasını veren kişi angari diploması vermiş

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaldırım

Emre karacamlı
02 Eylül 2016 Cuma 23:34

Önce sen özkanlara bi kaldırım yap 2 kişi yanyana yürüyemiyor oy korkusuna esnafın kulağını çekemiyorsun sanırım ,1 metre tezgahlarını geri alsınlar

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şamatacı

Ferdi
02 Eylül 2016 Cuma 23:05

Başkan şamataya dökme ; mesele şu ; tescilli fetocu firma ile bu güne kadar ne derece mücadele yaptınmı yapmadınmı ? Yaptı isen tapu teslimleri vede tazminat hakkındaki bilgilendirme istenmesi ve bu meclis üyesi tarafından sorulması niye garipseniyonurki ; soran bu milletin seçimle seçtiği meclis üyesi , salim bey sormıyacakta kim soracak . Demokrasinin gereği bu . ,

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş ver sen

Gökhan
02 Eylül 2016 Cuma 22:55

Kolunda ki saate bakmaktan aciz insanlar şehrimizi güzelleştirmek için yapılan saat kulesini kafaya takmış.Eski ucube saat kulesi daha iyiydi değil mi ? Bırakın bu işleri arkadaş.Saat kulesi bitince altında selfi yaparsınız artık.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKANIM

CCC
02 Eylül 2016 Cuma 22:49

Sen yürü başkanım Isparta'ya çağ atlatmaya devam.Isparta sana sen Isparta'ya yakışıyorsun.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla