visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN İLK KEZ ANLATTI !

BAŞKAN GÜNAYDIN  İLK KEZ  ANLATTI !
30 Kasım 2016 Çarşamba 09:22

BAŞKAN GÜNAYDIN İLK KEZ ANLATTI !

Mevcut otogarın yetersiz olması nedeniyle Isparta Belediyesi Çünür Mahallesinde yeni otogar projesini hayata geçirecek. İhalesi 23 Aralık’ta yapılacak olan projenin ayrıntılarını Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ilk kez  açıkladı.

YORUM

mehmet boyacı
30 Kasım 2016 Çarşamba 12:02

SAYIN OKUR KARDEŞLER ESKI OTOGARIN TATILATINI HATIRLIYORMUSUNUZ KACPARA GITTIGINI VE KACSENE ÖNCE MECLISDEN GECMIŞ CÜNUR OTO GARDIYE ARTIK ŞEHIR BÜYÜYOR KEŞKE GARGOLAR BANKALAR DIŞARI CIKSA AFYONDAN BÜYÜK OTOGAR YAPILIYOR TEN GIDE GEREK YOK BÜYÜK HASTANE YAPILDI ECZANECILERIN DURUMUMEDIKALCILER ONLARI DÜŞÜNELİM YASANAN İLLER ARASINDA NEDEN GÜZEL OTO GARIMIZ OLMASIN KEŞKE DDY YANINA YAPILSA BUNLARI SOYLİYELIM SAYGILAR

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

+++

madam
30 Kasım 2016 Çarşamba 11:37

+++yarışmayla yapılan projelere bir bakarsak bizimkiyle arasındaki farkı görebilmek fazlasıyla mümkün. Projeye her baktığımda Isparta için bir kez daha üzülüyorum. Lütfen biraz halkın sözüne kulak verin başkanım.Hepimiz için en güzeli tasarlansın ve yapılsın. Onca para heba edilmesin. Konuda uzmanlaşmış farklı mimarlardan, farklı birimlerden görüş alınsın konuya objektif yaklaşılsın, sadece belediyenin beğenisine bırakılmasın gerekirse anket açılsın ama bir şeyler mutlaka yapılsın.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

birileri dur demeli !

madam
30 Kasım 2016 Çarşamba 11:28

Başkan diyor ki orası geleceğin merkezi haline gelecek evet biz de aynısını söylüyoruz ki geleceğin merkezi haline gelince otogar yine problemli olacak. Sadece avm- çarşı - müze kompleksi yapılsaymış öyleyse. Otogarı bunun içine dahil etmek ne kadar anlamlı ? Ayrıca proje görselleriyle çok kötü görünüyor neden diğer illere bakıp örnek almıyoruz neden bu tarz projeler yarışmayla yapılmıyor. İşte biz bu yüzden gelişemiyoruz ilerleyemiyoruz. Çünkü tek bir kişinin karar vermesiyle yürüyor çoğu şey.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla