visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN İÇİN KARAR ANI!

BAŞKAN GÜNAYDIN İÇİN KARAR ANI!
09 Şubat 2015 Pazartesi 12:22

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın istifa edecek mi?

7 Haziran'da yapılacak Genel Seçimler öncesinde Isparta ve Ankara kulislerinde heyecanlı bekleyiş sürüyor. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın Milletvekili Aday Adayı olacağı konuşuluyor. 

 

KURT KARIN DOYURMAK İÇİN KÖPEK'LİĞE RAZI OLMAZ!

BOZKURT
10 Şubat 2015 Salı 00:02

ADAM BU KADAR ALAVERE DALAVEREDEN SONRA ELBETTE VEKİL OLUR. MHP'NİN ISPARTA'DA HEM İL BAŞKANIYDI HEM OCAK BAŞKANIYDI (BİR ZAMANLAR) HEM DE BELEDİYE BAŞKANI. BAHÇELİ GİBİ İSA DA YENİLGİYİ SEVDİ NASILSA.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

temekresı

MEHMET BOYACI
09 Şubat 2015 Pazartesi 19:30

neden olmazınyusuf zıya tuncay dede bunlar da olur yadıgamayalım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHCELIEVLER

MUSTAFA DONAT
09 Şubat 2015 Pazartesi 14:39

Başkanım Özverili Fedakar Mücadeleci Sabırlı ve üretken Dürüst başkan olarak Ispartamız sizi Isparta görmryi tercih eder kanaatındeyım.dünde bugünde yarında herzaman arkanızdayız.Allah Yar ve Yardımcınız olsun.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı

Ispartalı
09 Şubat 2015 Pazartesi 13:40

Başkanım ve Isparta için en hayırlısı Belediye Başkanlığına devam olacaktır. Belediyecilikte yapacağı çok hizmet ve uzun yıllar var. Millet onu mecliste değil sahada görmek istiyor. O yüzden oy verdi, seçti. Bence iyi bir vekil ile Isparta kaybettiği kanı tekrar kazanacaktır. Herhangi bir siyasi amacı olmadan Ispartaya yıllarca hizmet etmiş hem bürokrasiyi hem de iş dünyasını iyi bilen kaliteli adaylar var. Birlikte çalışması daha efdaldir.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla