visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:52

BAŞKAN GÜNAYDIN AYDOĞMUŞ'TA BAKAN GİBİ KARŞILANDI

BAŞKAN GÜNAYDIN AYDOĞMUŞ'TA BAKAN GİBİ KARŞILANDI
23 Haziran 2017 Cuma 01:10

BAŞKAN GÜNAYDIN AYDOĞMUŞ'TA BAKAN GİBİ KARŞILANDI

Isparta Belediyesi Ramazan Şenlikleri kapsamında ‘Şehirde Ne Varsa Köyde de Olacak’ Sloganıyla, köylerde düzenlediği etkinliğin sonuncusunu Keçiborlu İlçesi Aydoğmuş Köyü’nde gerçekleştirdi. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ve eşi Dilek Günaydın köye gelişinde büyük bir coşkuyla karşılandı.

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın etkinliğe eşi Dilek Günaydın ile birlikte katıldı. Köy meydanında kurulan sofralarda akşam ezanı ile birlikte iftarlar açıldı. Aydoğmuş başta olmak üzere çevre köylerin muhtar ve vatandaşlarının da katıldığı programa belediye meclisi üyeleri de eşlik etti.

İftar öncesinde vatandaşlarla sohbet eden ve Ramazan ayını tebrik eden Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ardından iftarını vatandaşlarla birlikte açtı. 















Kunta Kinte
23 Haziran 2017 Cuma 14:51

Bakan ne demek Cumhurbaşkanı gibi karşılandı. Onu karşılayanlar arasında 15 Devlet Başkanı, 33 Başbakan, Birleşmiş Milletler Temsilcileri ve 100 lerce devletten üst düzey Bürokrat vardı. Yaklaşık 150-200 Bin vatandaşımız Aydoğmuşa akın etti. Başkan konuşmasında Aydoğmuş' a da Bisiklet Yolu yapılacağı sözü verdiğinde Aydoğmuş halkı sevinçten gözyaşlarını tutamadı. Alkışlar çevre illerden hissedildi. Bu büyük ziyaret Dünya gündeminde ilk sıralarda yerini aldı.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman kaya
23 Haziran 2017 Cuma 13:01

Ben bazi vatandaslari gercekten anlamiyorum isparta belediye baskani ne yapsa suclu ama ne hikmetse 3 donemdir ispartada belediye baskani basarili ve guvenilir biri olmasa halkimiz tutmaz kotu yorum yapan arkadaslarin ya dayisini ya amcasinin oglunu ise alamamistir yada bitecek bir isini gordurememistir bence oyuzden benim dusuncem. Simdidn Cumleten hayirli bayramlar

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Napcan
23 Haziran 2017 Cuma 12:12

Bu ne Saçma iş la

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP.YAKIŞMADI

TEŞKİLATÇI
23 Haziran 2017 Cuma 06:38

KEÇİBORLU AYDOĞMUŞTAKİ MECLİS ÜYESİNE YAKIŞMAYAN BİR HAREKET YAPIP MUHTARA BASKI YPTIĞINI NEDEN YEMEK KONUSUNDA BELEDİYE YE İZİN VERDİN DİYEREK BASKI YAPMASINI ÖĞRENDİM.ŞİDDETLE KINIYORUM.BU GİBİ PARTİMİZE YAKIŞMAYAN HAREKET YAPANLARI LÜTFEN ELEKTEN GEÇİRELİM.SN.CUMHURBAŞKANIMIZ BU OLAYI MUTLAKA DUYACAKTIR.VE GEREĞİNİ DE YAPACAĞINA İNANAN BİR İNSANIM.ARKADAŞ BİR AYDIR REİSİMİZ TV.LERDE NE MESAJLAR VERİYOR.İL VE İLÇE TEŞKİLATLARI ÜZERİNE DÜŞENİ HEMEN YAPMALIDIR.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

boş laf
23 Haziran 2017 Cuma 06:34

bizde ayazmanada deri fab gelen kokudan dışarıda iftar açamıyoruz.ille kendinin veya lafınadn çıkmadığını ateşgülmü oturması lazım.senin hakkından sayın vali gelecek.ne yapacaksa valimiz yapacak.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla