visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÜNAYDIN AÇIKLAMALARA DEVAM EDİYOR

Başkan Günaydın Açıklamalara Devam ediyor
23 Ağustos 2016 Salı 10:00

Başkan Günaydın Açıklamalara Devam ediyor

Belediye Başkanı Günaydın, 2011 Belediye operasyonu ve 15 Temmuz terörist darbe girişimiyle ilgili açıklamalarına devam ediyor.

Başkan Günaydın, Fethullahçı müteahhitleri Isparta Belediyesi'nden kovduğu, yüksek fiyatlarla ihale vermediği için 2011'de kendisine ve Belediyeye operasyon yapıldığını ileri sürdü.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Yeni Otogar Projesi'nin tanıtımı yapmak için Gökkubbe Fuar Alanı'nda düzenlediği basın toplantısında yine FETÖ'ye çattı. Belediyeye yapılan 2011 operasyonunu ve 15 Temmuz darbe girişimini değerlendiren Başkan Günaydın, FETÖX'cü müteahhitleri Belediyeden kovduğu için operasyon yediğini ileri sürdü.

AKİL İNSAN, ÜST AKIL...

Konuşmasına Gaziantep'te yaşanan terör saldırısında vefat edenlere rahmet dileyerek başlayan Belediye Başkanı Günaydın, Türk milletinin terörün hakkından gelecek güce sahip olduğunu söyledi. Türkiye'de geçmişte yapılan özelleştirmeleri eleştiren Günaydın, şöyle devam etti:

"Özelleştirme adı altında önemli yerler arsa olarak satıldı. Nazilli Basbahanesi'nin olduğu yer şu an AVM'dir. Bizim de Sümerbank'ımız vardı, ne oldu? Yerle bir ettiler. Bunda dış güçlerin de etkisi var. Bir zaman 'açılım açılım' diyorlardı. Sayın Genel Başkanımız buna 'deli saçması' diyordu. Ne oldu akil adamlara. Bizi oyaladılar. Bunlara kahkaha ile gülmek isteyen düşmanlar vardı. Girmedikleri yer kalmadı. En başta eğitim geliyor, arkasından ordumuz geliyor. Arkasından emniyet güçlerimiz geliyor. Ama Allah'a şükür bu devlet bunun hakkından gelecektir. Üst akıl diye bir laf diye çıkardılar. Akil insanlar varmış. Bunlarla bizi oyaladılar. Kardeşim bu üstakıl değil, yine oyun kelimesidir. Hainler her tarafımızı sarmış. Bundan kurtulmamız lazım.

ÇANAKKALE RUHUNA DÖNELİM

Bizim çok çalışmamız lazım. Silahımızı, topumuzu anında yapmamız lazım. Karabük Fabrikası'nı kapat, sat. Bir yeri kapat, sat... Onatorpil, ona rüşvet. 5 kişinin çalışacağı yere 100 adam koyarsan o fabrika göçer. Bizim 1550 çalışanımız var. Ters anlaşılmasın. Bu çalışanlarımızı 700'edüşürsek, 3 katı randıman alınır. Hem memur kısmında hem işçi kısmında. Bu kadar yanlış yapıyoruz. Ama en verimli çalışanı da biziz. Öyle olduğu halde böyle diyorum. Öbür taraflar ne işe yarıyor, ne yapıyorlar. Doğu'da zaten asfaltların arkasına açılım serbestliği ile bombaları sakladılar. Açılım emirdi, şifreydi. Arkasında FETÖ var. Onun arkasında Amerikan ajanları var. Biz bunlara üst akıl diyoruz. Saflık. Şu anda Türkiye'ye her taraftan saldırı var.Çanakkale zihniyetini yakalamak zorundayız. 15 Temmuz'daki faciada halk tepkisini gösterdi. Yeterli mi? Değil. Çok çalışacağız. Topunu, tüfeğini,onu-bunu yapmak bizim için hedef olmalı. Basit oyuncak olarak kabul etmeliyiz.Biz güçlü olmak zorundayız.

AVM'DE YAPILAN İSTİHDAM İSTİHDAM DEĞİLDİR

Şuraya AVM açıldı, buraya AVM açıldı' diye seviniyoruz.İçinde çalışanlar için istidam diyorlar. İstihdam için üretim olması lazım.Çağrı Merkezi'nde 500 kişi çalışıyor, büyük törenler yapıyoruz. Ben de katılıyorum. Onu istihdam olarak saymayacaksın. Bizim bütün kurumlarımız şuanda çok anormal bir şekilde harekete geçmelidir. Bu Anadolu çok güzel bir yer.Trakya'dan Van'a kadar en kaliteli petrol var. Madenlerin daniskası var. Atatürk'ün dediği gibi 'çalışmak, çalışmak çalışmak...

FETÖ'CÜLERİ KOVDUM ACISINI ÇIKARDILAR

Belediye olarak çalışacağız, gecemizi gündümüze katacağız.15 Ocak 2011 'Isparta için milat. Batak belediyeden atak belediyeye geçiyoruz'diye konuşmuştuk. O günden sonra telefon dinlemeleri yapıldı. 40 bin sayfa.Maalesef bu düşmanmış. Fethullahmış. Çünkü ondan önce bütün Fethullahçı müteahhitleri tabiri caizse tekme vurarak kovdum. Özel ihalelerle Isparta Belediyesi'ni yeniden zengin yaptık. Yatırımlar birincisi yaptık. İşte onların acısıydı. 'Soyacağımız adamları bir daha getirelim' dediler."

PIS TAKIYYECI IKI YÜZLÜLER!

vatandas
26 Ağustos 2016 Cuma 14:24

TAKMISLAR 15 TEMMUZ NEREDEYDUN NEREDEYDUN??? ONA KALDIYSA BAS MÜNAFIK TAKIYYECI FETÖCÜLER SIMDILERDE YA ITIRAFCILAR YADA DEMOKRASI MEYDANLARININ MÜDAVIMLERIYDILER AMA BU ONLARIN GECMISTE FETÖCÜLÜKLERINI YOK ETMIYOR SIMDILERDEDE TAKIYYE YANI MÜNAFIKLIK YAPMADIKLARINI GÖSTERMIYOR! CATLASANIZDA ÜLKEMIZDEKI BIRLIK BERABERLIGI BOZAMIYACAKSINIZ; AKLINI FETÖYE EMANET EDEN SIZLER! ÜLKEDE BÜTÜN PARTILERI IS BIRLIGI YAPMALARINA VESILE OLDUNUZ, OYUNUNUZ TUTMADI!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

komik
25 Ağustos 2016 Perşembe 08:35

gerçekten çok komik adamsıun yusuf cum :))))) 15 temmuz gecesi gercekten nerdeydin sen

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıtkm

gül
24 Ağustos 2016 Çarşamba 10:21

ITKM Yİ FETÖCÜLERE VEREN KİMDİ ACABA RAHMETLİYDİ ZİYA'ya laf edeçeğinize siz geriye dönüp bi bakın bakalım

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ziyaaaaaaa

haci ali
24 Ağustos 2016 Çarşamba 08:49

ziyaaaaa sen cakiyla fetocumu kovdun

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

B PLANLARI: IFTIRA VE FITNE YAYMAK!

ISPARTA
24 Ağustos 2016 Çarşamba 05:41

SU ANDA FETÖ VE DARBENIN SAHIBI HACLILAR EMRETMIS SINSI ÖRGÜTLERINE, IKINCI DARBEYE ENGEL OLACAK HERKESE IFTIRA VE KARALAMALARA AGIRLIK VEREREK AYAK ALTINDAN CEKMELERI! BURADADA GÖRÜLDÜGÜ ÜZRE IS BASINDA FETÖCÜ YORUMCULAR! BIRKERE ISPARTALI BIR AILE EKMEK DERDINE DÜSÜP FIRIN KUYRUGUNDA FALAN BEKLEMEZ, EVINDE EKMGINIDE YAPAR YILLIK YIYECEGIDE ZATEN EVINDE MEVCUTTUR! BU MILLET SECTI CUMHURBASKANIMIZI VE BELEDIYEBASKANIMIZI SONUNA KADAR YANLARINDAYIZ SECTIKLERIMIZIN; OYUNUNUZ TUTMAYACAK TERÖRÜSTLER

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH RAZI OLSUN YEREL GAZETELERIMIZ IYIKI VARLAR!!!

ARSIVLER SAHIT HERSEYE !
24 Ağustos 2016 Çarşamba 04:20

SAYIN YUSUF ZIYA GÜNAYDIN BEYEFENDICIGIM COK DOGRU SÖYLÜYORSUNUZ! BIZ O ZAMANLARI BIRE BIR TAKIP ETTIK; O ZAMANLARDA BU LIYAKATSIZLIGIN, BIRILERINI KAYIRIRKEN BIRILERINI ÖTEKILESTIRMELERININ, REKTÖR IBICIOGLU VE VALI OGUZUN ADETA SIZIN MUHALEFETINIZ GIBI SIZINLE UGRASIP DURDUGU GÜNLERDEDE BIZ YORUMLARIMIZI YAZIYORDUK! BIR REKTÖRÜN BIR VALININ HALKIN SECTIGI BELEDIYE BASKANINA KARSI SAYGILI OLMALARI GEREKTIGINI! VATANDASI ÖTEKILESTIRMEDEN HIZMET MAKAMINDA OLDUKLARINI DEFEATLE BEYAN ETMISTIK!!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaç ekmek

Ispartalı
24 Ağustos 2016 Çarşamba 01:27

15 temmuz akşamı fırına koşup 16 tane ekmek alıp 2 gün evden çıkma sonra bunları tekme tokat kovdum de. Sevsinler seni

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atma ziya

fatih
23 Ağustos 2016 Salı 23:53

1. FETÖ cü ibiciğlu ile gece yarıları belediyede, zikirmi yapıyordunuz, yoksa SDÜ deki proje pazarlıgımı apnız. 2. FETÖ cülin altınbaşak okulunun projjesini kim çizdi, 3. Tekme tokat kovdugunu söylediğin FETÖ cülerle, süleymancılarla, menzilcilerlle secimlerde pazarlıgı kim yapttı. 4. dövdüğünü söyleediğin kadıahmet ogullarıyla hak olunan dükkanları ikiye bölüp hakkımızı aldık diye millete göz boyayan kimdi, Balaban yaşasaydı ordaki her ikinizin de yaptıgı ortaya cıkacaktı

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok merak ettim

meraklı
23 Ağustos 2016 Salı 20:04

kimmiş bu tekmeyle kovduğu fetocu mütahitler kadıahmetoğullarımı yoksa?

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geçti borun pazarı

misafir
23 Ağustos 2016 Salı 15:11

Bekara karı boşamak kolaydır.Erkekliğini 15 Temmuz akşamı yapacaktın ki seni Millet Takdir edecekti ve inandırıcı olacaktın,Geçti borun pazarı ,

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acı varmı acı

Selim
23 Ağustos 2016 Salı 13:45

Valla vicdanı ve hukuksal anlamda rahat olan gece oldumu kafayı vurur uyur. Sıkıntısı olan da gece dolaşır durur ne zaman gelecek bu polisler diye... Başkan dünya etme bulma dünyası..

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyanık

gunes
23 Ağustos 2016 Salı 12:45

senionlarkurtardısenonlarakafatutuyorsun

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYANIK

FERASET
23 Ağustos 2016 Salı 10:49

VAY TEKMECİ VAY . 15 TEMMUZDA MİLLET FETOCULARA TEKME VURURKEN SEN NERDEYDİN BE KUZUM . HANGİ SAMANLIKTA İDİN ? İŞ MAKİNELERİN NERELERE GİZLENMİŞTİ , YOKSA YAKITLARIMI BİTMİŞ İDİ . YİNE SUNALLIK YAPTIN BİLİYORMUSUN ?AMA ŞUNUDA BİL BU FERASETİ YÜKSEK MİLLET BU SEFER YUTMIYACAK . DARBECİLERE VURAMADIĞIN TEKMEYİ SEÇİMDE FENA VURACAK SOLUĞU KADIAHMET OĞULLARININ MARKA ANTALYASINDAKİ 1200 METRELİ MAĞAZASINDA ALACAKSIN ANLADINMI!

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan

komiksin
23 Ağustos 2016 Salı 10:40

madem öyle neden 17/25 den sonra açılışlar yaptın?

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakim nerde

Sen de mi
23 Ağustos 2016 Salı 10:26

Siziyargılayan reis terfi ile tayin oldu halen gorevde. Yolsuzluk yap kumpas de sıyrıl. O kadar delil var.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla