visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:39

BAŞKAN GÜNAYDIN'IN ACISINA ORTAK OLDULAR

BAŞKAN GÜNAYDIN'IN ACISINA ORTAK OLDULAR
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:41

BAŞKAN GÜNAYDIN'IN ACISINA ORTAK OLDULAR

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın 93 yaşında vefat eden babası Ali Günaydın bugün öğle namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından son yolculuğuna uğurlandı. Mimar Sinan Camii'nde cenaze törene katılan Türkiye Büyük Millet Meclisi Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, AK Parti Milletvekili Said Yüce, Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun ve İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat bu acı bir günde Başkan Günaydın’ı bir an olsun yalnız bırakmadı.

AK Parti’nin yönetim kadrosu cenaze namazının ardından defin merasimine daha sonra ise Başkan Günaydın tarafından verilen mevlid-i şerif yemeğine katıldı. Başkan Günaydın ve Ak Parti yönetim kadrosu aynı masada yemek yiyerek sohbet etti.

İşte siyasette örnek bir tablo bu! Siyaseti bir kenara bırakan Isparta’nın yöneticileri acıda bir araya gelerek ortak oldular. 




GERÇEK DOSTLAR ACI GÜNDE BELLİ OLUR.

ALİ UYSAL-SİPAHİLER KÖYÜ MUHTARI-EĞİRDİR
14 Temmuz 2017 Cuma 22:04

VATANDAŞIMIZIN GÖRMEK İSTEDİĞİ BUDUR.SİYASİ GÖRÜŞLER AYRI OLABİLİR FAKAT BÖYLE GÜNLERDE BİRLİK VE BERABERLİK OLMASI İSTENİLEN TABLODUR.DEVAMLI BÖYLE GÖRMEK İSTERİZ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

esnafa
13 Temmuz 2017 Perşembe 18:21

bu said yüce ne işe yarar yaaaa isparta adına ne yapar acaba?

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

dünya fani

vesselam.
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:34

iste gercek olan ölüm ve su fani dünyada heimiz birer faniyiz, degermi 3 günlük dünyada birbirimizle ugrasmaya ! hic birimiz kirmayalim su fani dünya icin, ve hep beraber gelecek nesillere güzel bir memleket birakalim baris ve huzur ve kardeslik olan icinde.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

beş
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:19

Bir gün önce aynı ekip bir gün sonra yine aynı ekip :) :) mekan farkli biteks :) galın baş sögütcüleri siziiiiii !

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla