visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÖKMENOĞLU GÜVEN TAZELEDİ

BAŞKAN GÖKMENOĞLU GÜVEN TAZELEDİ
01 Ekim 2016 Cumartesi 19:54

BAŞKAN GÖKMENOĞLU GÜVEN TAZELEDİ

ISPARTA Baro Başkanlığı seçimi tekrar mevcut Başkan Gökmen Hakkı Gökmenoğlu kazandı.

Sandık sonuçlarına göre Başkan Gökmenoğlu açık ara önde seçimi tamamladı. 

Isparta Baro Başkanlığı bugün olağan genel kurulu gerçekleştirdi. Mevcut Başkanı Gökmen Hakkı Gökmenoğlu ve Ayfer Eseryel'in aday olduğu seçimde mevcut başkan Gökmenoğlu oy fazlası ile tekrar başkanlığı seçildi. 

Gökmen Hakkı Gökmenoğlu 201 oy alırken, Ayfer Eseryel 44 oy aldı.

 

                     BAŞKAN 

AV. GÖKMEN HAKKI GÖKMENOĞLU


YENİ YÖNETİM KURULU 

     AV. FATİH SEMİZ

     AV. BAHADIR ERDEM

     AV. ÖMER BERBER

     AV. CENGİZ KAYHAN

     AV. ÜNSAL ÇANKAYA

     AV. SALİH KOCAGÖZ

     AV. ABDULLAH ÇELİK

     AV. DERYA AKMAN

     AV. ARZU ELMA BENLİ

     AV. AYŞEGÜL AKBAY

Herşeye layıktır

Naci TATOĞLU
02 Ekim 2016 Pazar 20:04

Gökmen bey: Tekrar seçildiğiniz için kutluyor başarılar diliyorum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa şehri isparta olsun

MustafamusaAkbaş
02 Ekim 2016 Pazar 09:43

Barolar Birliği başkanına yeniden seçilmiş olan gokmenogluna başarılar dilerim. 1.15 temmuz ruhu deyip azda olsa politika yapanlar inat herşeye layık tertemiz isparta halkına ücretsiz şehrin ortasinda (kulturbelediye) ücretsiz danışma bürosu açılmasi 2.mademki bu memleketin suyumu ekmeğini gül kokusunu ve cennet elmasın yiyenler bunu yapması isparta ya ve ispartaliya bence vefa borcunun orjinelidir.yeride isparta belediyesi temin etsin yaşanabilir illerde ilk sıradayız ya

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

Mustafa AK
02 Ekim 2016 Pazar 08:34

Haber olarak ne güzel ki kavga gürültü değil demokratik bir seçim haberi görmek. Kazanan Gökmen Hakkı GÖKMENOĞLU'NU tebrik ediyorum. Diğer aday Ayfer Eseryeli de kutluyorum.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜRLER

YUSUF KOÇAK
02 Ekim 2016 Pazar 00:01

Bu ve benzer haberlerde emeği geçenlere teşekkür ediyoruz. Değerli Site Editörü ve site ziyaretçileri Sitemizi incelemek ister misiniz? Katkınız için teşekkürler http://www.mersin.ilahi-grubu.net

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

pretty

woman
01 Ekim 2016 Cumartesi 22:33

Ayfer Hanımı cesaretinden dolayı kutluyorum. İnşallah bir daha ki sefere o kazanır.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

haketti kazandı

adam gib adam
01 Ekim 2016 Cumartesi 22:03

seçimi yapanları tebrik ediyorum, görevini layıkıyla yerine getirecektir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla