visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN GÖKMENOĞLU'NDAN AVUKATLARA UYARI

BAŞKAN GÖKMENOĞLU'NDAN AVUKATLARA UYARI
10 Ağustos 2016 Çarşamba 15:39

BAŞKAN GÖKMENOĞLU'NDAN AVUKATLARA UYARI

ISPARTA Barolar Birliği Başkanı Av. Gökmen Hakkı Gökmenoğlu,15-25 Ağustos FETÖ/PDY davası için uyarıda bulundu.

Gökmenoğlu; “Isparta 2. ağır ceza mahkemesinde 2016/121 Esayılı dosyasının duruşması 15-25 Ağustos 2016 tarihinde yapılacaktır. Ancak İlgili dosyanın Duruşması Isparta C. Başsavcılığınca  Adliyesi Konferans Salonunda yapılması kararlaştırılmıştır. Söz konusu dosyanın tutuklu sanıklarının çok olması Cezaevi link araçları ile getirilip götürülecek olması,bu esnada Avukat araçlarının zarar görme ihtimali ile yoğun güvenlik önlemlerini de alınacağı düşünüldüğünde,15-25 Ağustos 2016 tarihleri arasında Baromuza ait olan Adliye Önü Avukat otoparkı yerine Meslektaşlarımızın Adliye Personeline ait gerek ön tarafta ki gerekse yan taraftaki otoparkları kullanmasına karar verilmiştir.Isparta C. Başsavcılığının talimatı ile Tüm Personel Otoparklarından bu süreçte meslektaşlarımız yararlanabilecek olup,saygılarımızla duyurur,anlayışınız için teşekkür ederiz.

Ali isimli yorumcu

Fatih
12 Ağustos 2016 Cuma 00:29

Daha mahkeme olmamış kimin suçlu olduğunu nereden biliyorsun. Allah suçluların belasını versin. Senin gibiler herkesi yakma peşinde. Dikkat et bu büyük bir fitne, sana da bulaşabilir. Kimsenin ahını alma. Suçlular gebersin. Ama masumlar var içlerinde o adamların herkesin bildiği masumlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arastırılmalı

Iyice
10 Ağustos 2016 Çarşamba 21:57

17-25 araliktan sonra bile bile cocugunu altinbasaka kayit ettirenlerde var. Kucucuk esnaf dukkani olmasina ragmen evlerin arabalarin sayisi hak getire. Lutfen bu tip insanlarda toplumdan temizlenmeli...

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşa

Hamdi
10 Ağustos 2016 Çarşamba 21:44

Fethullahçı terör örgütü insanları maşa olarak kullanmayı çok iyi bilir. Ateşe soktukları o maşalarda ısınınca kendi ellerini yakabiliyor. Tam fırıldak bir örgüt.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla