visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN ERDEM MİLLETVEKİLİ ADAYI

BAŞKAN ERDEM MİLLETVEKİLİ ADAYI
13 Kasım 2014 Perşembe 00:05

BAŞKAN ERDEM MİLLETVEKİLİ ADAYI

Kanal 32 Televizyonunda her hafta yayınlanan Isparta'da Ne Var Ne Yok programına konuk olan Yenişarbademli CHP'li Belediye Başkanı Mustafa Erdem, önümüzdeki yıl yapılacak olan Milletvekili seçimlerinden aday olabileceğinin sinyallerini verdi.

Gazeteci Tarkan Çetin ve Şakir Aksöz'un sorularını yanıtlayan Başkan Erdem, şuan Belediye Başkanıyım. Bize o yönde görev verilecek olursa hazırım mesajı verdi.

Belediye Başkanı Mustafa Erdem açıklamasında ise: "Benşuanda Belediye Başkanıyım. Öncelikli görevim belediye başkanlığıdır. Bizim partiden talebimiz üye bazında ön seçim olursa, aday adayı olacağım. Chp den aday olmak çok büyük bir onurdur.Partimiz bize layık görürse aday olurum" dedi. 

selammm

MEHMET KAYA
25 Aralık 2014 Perşembe 22:39

REZZAN HOCA HASTALARINA ÜCRETSİZ BAKAR. HASTALARININ YOL PARASINI ÖDER. BU HOCA ISPARTALININ BULUNMAZ MİLLET VEKİLİ ADAYIDIR. VE DE ISPARTAYI ANKARADAN TEMSİL EDECEK TEK MİLLET VEKİLİ REZZAN HOCADIR. yolun acik olsun hocam desteklerimiz sonsuzdur.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memur

Başkan
13 Kasım 2014 Perşembe 15:49

Sayın başkan canlı yayında memura hakaret ettiğinizin farkındasınızdır .zırtoboz memurun ne demek olduğunu lütfen açıklayın vede tüm memurlardan özür dileyin

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Program

Mustafa
13 Kasım 2014 Perşembe 15:12

Akşam programı izledim. Başkanım tebrik ederim

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülay Eroğlu.

destekliyoruz.
13 Kasım 2014 Perşembe 09:04

Bu haberi duyunca gurur duydum. Niçin olmasın? Gerçekten yakışır.Çok kısıtlı imkanlarına rağmen ve tüm engellere rağmen yaptıklarını ve yapacaklarını takdir ediyorum. Sayın Başkanım yolun açık olsun. Allah yar ve yardımıcınız olsun. Milletvekilliği size çok yakışır, destekliyorum.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla