visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN DÜĞMEYE BASTI

BAŞKAN DÜĞMEYE BASTI
29 Ocak 2016 Cuma 00:12

İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat, İl Özel İdare'ye ait OSB yanında bulunan 75 bin m2,lik fuar alanında, uygulanması planlanan dev AVM projesi için düğmeye bastı

 İl Özel İdare'nin Organize Sanayi Bölgesi (OSB) yanındaki 75 bin m2'lik arazinin yatırıma kazandırılması için Meclis mesai yapacak.  İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, Şubat ayındaki meclis toplantısında konuyu gündeme taşıyacaklarını söyledi.

KYK yurt projesinden sonra yine Özel İdare’ye gelir getirmek amaçlı atıl vaziyette olan 75 bin m2'lik alanda AVM tarzı proje uygulamak istediklerini belirten Bolat, “İlk olarak ulusal proje yarışmasına çıkılacak. Yarışmaya katılan projeler Özel İdare bünyesinde kurulacak komisyon tarafından değerlendirilecek. İlk üç projeden hangisi uygunsa o proje uygulanacak.  Projelerden hangisinin uygulanması konusunda gerekirse referanduma gidilecek. Isparta kamuoyunun fikri alınacak” dedi.

 Uygulanacak projeye karar verildikten sonra vakit kaybetmeden ihaleye çıkacaklarını ve kat karşılığı Özel İdare’nin ihale yapacağını söyleyen Bolat, “Kara Havacılık Okulu inşaatı bitiyor. 5 bin personel Isparta’ya geliyor.  Sandıklı'dan Antalya'ya kadarki arada sosyal bir alan, insanların rahatlıkla gireceği nitelikli bir alışveriş merkezi yok. Buradan günlük 15 bin araç geçiyor. Artık yoldan geçen araçlara bakmayacağız. Şimdiden projemiz Ispartamıza hayırlı olsun” diye konuştu.

Avm mi? Kim??

Ozzy
30 Ocak 2016 Cumartesi 13:32

Her yer ıyaş oldugu için gelenek bozulmaz ve bırayı da ıyaş alır ve kendı dandık markalarını getırır. Hatta ne hıkmetse ınşaatın ıhalesını de her ıhaleyı kazanan malum fırma alır ve yapar. Yıyosa ankara ıstanbuldaki buyuk avm lerın benzerını yapın! Iyaş cumhurıyetı ve ınşaat furyası devam edecek, bızden ayrılmayın...!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BECERİKSİZ İDARECİLER

ahmet YAlvaç
29 Ocak 2016 Cuma 23:05

Memleket sahipsiz olunca böyle oluyor. Ülen Adamsanız eğer, yiğitseniz eğer fabrika yapın da üretim olsun. AVM ne len? Parası olmayan ne harcayacak? Kimin karnı doyacak AVMden? IYAŞ var ŞenerAVM var. Ülen bir tane de fabika yapın MİLLETVEKİLLERİMİZ UYUMAYIN. TOKİYİ GETİRİN ISPARTAYA, AVMLERE, MÜTAİTLERE SOYDURMAYIN BİZİ !!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşi biliyor

İşi biliyor
29 Ocak 2016 Cuma 13:44

Bu başkan çok farklı işi biliyor başarılarının devamını diliyorum

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

eleşdiri

mustafa
29 Ocak 2016 Cuma 12:57

ISPARTA BÜYÜK BİR ŞEHİRYA HERYERE AVM MARKET AÇIN .NEDEN DİYE SORARSANIZ KÜÇÜK ESNAF BİTSİN DİYE..NEREDE TİCERET ODASI NERDE BUNA RUHSAT VEREN BELEDİYE..HERYER A 101..ŞOK ..BİM VS. BU MİLLETİN GÜNAHINI VE AHINI ALIYORSUNUZ SİZLERİ KINIYORUM

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜRETİM YOK HEP TÜKETİM

AH VATANIM
29 Ocak 2016 Cuma 10:06

ÜRETİM YOK HEP TÜKETİM... GERİSİNİ SİZ DÜŞÜNÜN ARTIK. VAY HALİMİZE...

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Bolat Farkı

Özel idare
29 Ocak 2016 Cuma 01:28

Poje adamı Ali Başkan yine farkını göstermiş yıllardır atıl olan ve hiçbir gelir getirmeyen ve kimsenin göremediği özel idare için hayati önem taşıyan Keçiborlu yolu için muhteşem proje hemde özel idare için sürekliliği olan güzel bir gelir kaynağı Ali Bolat tebrik eder İspartamız ve özel idare için yeni ve faydalı projelere imza atmasınıTemenni ederim

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

oğul

ıspartalı
29 Ocak 2016 Cuma 01:27

Ali Bolat, S.S.Bilgiç,S.S.Bilgiç RECEP TAYYİP ERDOĞAN olmadan hiçbir düğmeye basamazsınız.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla