visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN ALİ BOLAT KÖYLERDE

BAŞKAN ALİ  BOLAT KÖYLERDE
14 Ocak 2017 Cumartesi 16:54

BAŞKAN ALİ BOLAT KÖYLERDE

İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat Sütçüler  ilçe ve köy ziyaretlerinin ardından  dün Isparta merkez köylerinden  Gelincik ve  Yakaören  muhtarlarıyla birlikte köy kahvesinde ziyaret etti.

 İl ÖZEL İDAREMİZ 7/24 ÇALIŞIYOR

 İl Özel İdaremize ait köy yollarında ilçelerimizde  araçlarımız sizlere daha iyi bir  hizmet verebilmek için kontak kapatmadan çalışıyor  Başkan Ali Bolat; Yakaröen  Gelincik köyü halkına hizmetlerin en iyisine laik olduklarını söyledi. isteklerini tek tek not aldı 

 VATANIMIZ VARSA HİZMET VAR

  Köy ziyaretlerine devam ederken vatandaşlara  derdini yerinde dinleyen Başkan Ali Bolat “Vatanımız varsa hizmet var “  Bizi Bölmek isteyenler Başaramayacaklardır. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan öncülüğünde  “ Tek Vatan Tek Millet “ olduk   Daima beraber olacağız Her hizmetimiz karşılıksız  sizler içindir. “Emeği geçen herkese sonsuz Teşekkürlerini sundu.







Mustafa
15 Ocak 2017 Pazar 10:18

Hergün haber sitelerine bakıyorum acaba Aksu Belediye Başkanı Ali Kaya istifa edip çekilir mi diye. Artık yeter millete ettiğin zulüm belediye başkanlığı maaş alıp sigara içmek değildir. Çalış iş yap. Kendi personeline söz geçiremeyen, iş yaptıramayan bir belediye başkanını vatandaş çekmek zorunda değil. Yapamıyorsan istifa edeceksin.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gel gör

hasan
15 Ocak 2017 Pazar 09:21

şehire 5 km büyk hacıların k****izasyon sorununu cözemediniz köylerı gezse ne olur *

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cevdet
14 Ocak 2017 Cumartesi 21:48

Aksu belediyesi konusunda yazan arkadaş çok haklı. İnşallah bu dönem aday olmaz Ali kaya ve halk kurtulur. İlçe tarihinde kara bir leke olarak hak ettiği yerini alır.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pir
14 Ocak 2017 Cumartesi 19:52

Isparta merkez pirimehmet mh. 1706 sokak kardan çok kötü. Özel idaremiz yardımcı olursa seviniriz.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla