visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKAN ADAYI İLK KEZ KONUŞTU!

BAŞKAN ADAYI İLK KEZ KONUŞTU!
07 Aralık 2014 Pazar 15:29

BAŞKAN ADAYI İLK KEZ KONUŞTU!

AK Parti Yalvaç İlçe kongresinin ertelenmesinin ardındanİlçe Başkanlığına aday adayı olan Şenel Özkanlı ilk kez Bomba 32'ye konuştu.

Özkanlı açıklamasında ise; "Partimizin saflarında milletehizmet yolunda kural hal ve hareketler bizi yaralasa da Sayın Cumhur Başkanımızınliderliğindeki hareketimize milletimizin gösterdiği teveccüh ve desteği 6 Aralık2014 tarihinde Yalvaç'ta  zirveye ulaştı.Gönül dostlarıma, dava arkadaşlarıma tesekkür ederim. Durmak yok yola devam"diye konuştu.

düzen bozuldu

bahtiyar
09 Aralık 2014 Salı 00:34

zabun yavaçı arka bahçenmi zannettin. duyduğumuza göre birde vekilliğe oynuyormuşun biraz zor olursun geçti onun pazarı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEN DEĞİL BİZ

SERDAL
08 Aralık 2014 Pazartesi 15:05

YALVAÇ BÖYLE OLDUKÇA DAHA ÇOK KAYBEDECEK. YALVAÇ OLARAK HALA ANLAYAMADIK. BİR OLAMADIK. İRİ OLAMADIK. DİRİ OLAMADIK. "BEN VARSAM DAVA VAR" YANLIŞ İLER BUNLAR. 30 MART SEÇİMLERİNDE DE ÇOK ADAYLA ÇIKTIK, TEKİNE KAPTIRDIK. ŞİMDİ ŞENEL BAŞKAN ÇAREYİ TEKİNE YASLANMAKLA BULMUŞ.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Diren Yalvaç

yalvaclı32@hotmail.com
08 Aralık 2014 Pazartesi 14:28

Diren Yalvaç Diren... Osman Zabun ve ekibine diren..sonunda kazanan sen olacaksın,Yalvaç ta tüm önemli makam müdürleri Karaagaçlı oldu,sizi Osman Zabun mu yönetecek...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

özgül ağırlığın yeter

hakan izgi
08 Aralık 2014 Pazartesi 00:29

Isparta piyasasının özgül ağırlığı en yüksek adamı kimlikli siyaset yapıyorsun bravo, mert adamsın vesselam. Yalvaç küllerinden yeniden doğsun.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek kişiyle olmaz

alpaslan
07 Aralık 2014 Pazar 19:28

sadece Şenol beyin ilçe başkanlığı olması yetmez kendisi gibi halka hizmet edecek mevcut başarısız milletvekillerinin başarısızlığını unutturacak başarılı bir milletvekili adayı da öne çıkarmalalırı gerekiyor. hem yalvaç hem ısparta için en hayırsılı bu

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde

Ahmet
07 Aralık 2014 Pazar 17:39

Kimse kimseyi kullanmasın, mertçe çıksın ortaya.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahde vefa

akif
07 Aralık 2014 Pazar 15:33

eyy özkanlı yaraladı dediğin kurallar RTE nin ilk önderlik yaptığı zamandan beri var, bu yaptığın USTA ya saygısızlıktır.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla