visitor analyticsvisitor analytics

BAŞKA BÜYÜK DEPREM OLMAYACAK

Başka büyük deprem olmayacak
25 Ağustos 2014 Pazartesi 00:54

Süleyman Demirel Üniversitesi Sismoloji Ana Bilim Dalı uzmanı Prof. Dr. Şakir Şahin KANAL32 Anahaber bültenine konuk oldu. Şahin, Isparta halkının korkmaması gerektiğini, artçı depremlerin sabaha kadar devam edeceğini ve Merkez Üssü Ağlasun olan 5,1 şiddetindeki depremden başka büyük bir deprem olmayacağını söyledi.

Süleyman Demirel Üniversitesi Sismoloji Ana Bilim Dalı uzmanı Prof. Dr. Şakir Şahin KANAL32 Ana haber bültenine konuk oldu. Şahin, Isparta halkının korkmaması gerektiğini, artçı depremlerin sabaha kadar devam edeceğini ve Merkez Üssü Ağlasun olan 5,1 şiddetindeki depremden başka büyük bir deprem olmayacağını söyledi.

Depremciye

Direskeneli
25 Ağustos 2014 Pazartesi 12:36

Her türlü iş bitti yok şöyle deseydi yok böyle deseydi. Zihniyete bak arkadaş. Adam bilimsel konuşuyor. Tabiki Şakir Hoca' da Allah' ın bileceği işe karışmıyor. İlmen kendince açıklamasını yapıyor. Yok şöyle deseymiş yok böyle deseymiş. Tabi arkadaş ilim adamı yetiştirmez bu memleket. Matbaayı bile yüzyıllar sonra bu zihniyet yüzünden gecikmeli olarak aldık.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

depremci

depremci
25 Ağustos 2014 Pazartesi 03:58

Kesin konuşmak kesinlikle yanlış,depremin ne zaman ve nerede olacağını ancak Allah bilebilir. Sizler ancak tahmin yürütebilirsiniz.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

deprem

ıspartalı
25 Ağustos 2014 Pazartesi 01:53

Depremin olup olmayacağını sadece Allah (c.c) bilir, kimse deprem olmayacaktır diye tahminde bulunamaz

35 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deprem

Ali Demir
25 Ağustos 2014 Pazartesi 01:53

Teorik olarak doğru ama yinede Allaha dua edelim.Allah beterinden saklasın tekrarını yaşatmasın.AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

35 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tamam

tamam
25 Ağustos 2014 Pazartesi 01:11

tamam.Gaybı Allahdan başkası bilemez direk olmayacağını söylemiş şöyle deseydi büyük deprem olma riski düşük falan böyle tahmini cümleler deseler iyi olur kesin konuşmamak her zaman iyidir.

44 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla