visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 23:56

BAŞBAKAN ISPARTALILARA SESLENDİ

BAŞBAKAN ISPARTALILARA SESLENDİ
29 Haziran 2014 Pazar 17:37

BAŞBAKAN ISPARTALILARA SESLENDİ

Geleneksel MÜSİAD İftarı, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ınkatılımıyla 20 şehirde yapıldı. Başbakan İstanbul’dan Isparta ile birlikte 19şehire telekonferans ile canlı bağlanıp konuştu.

Geleneksel Müsiad İftarı, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ınkatılımıyla Isparta ile birlikte 20 şehirde yapıldı. Başbakan İstanbul’dan 19şehire telekonferans ile canlı bağlanıp konuşma yaptı. MÜSİAD ISparta Şubesitarafından SDÜ Doğru Yerleşkesi meydanında düzenlenen iftar yemeğinde BaşbakanErdoğan ilk olarak Isparta'ya seslendi. Erdoğan tüm Ispartalıların RamazanAyı'nı tebrik ederek birlik ve beraberlik mesajında bulundu. Başbakan Erdoğandaha sonra diğer illere seslendi.

İftar yemeğine ise Vali Vahdettin Özkan, SDÜ Rektörü Prof.Dr. Hasan İbicioğlu, MÜSİAD Başkanı Mustafa Selim Özkutlu, Emniyet Müdürü CanerTayfur ve çok sayıda davetli katıldı. 

BOMBA 32 HABER MERKEZİNİN OBJEKTİFLERİNE YANSIYAN KARELER 



















fakir

hasan
30 Haziran 2014 Pazartesi 18:32

Sizmi yiyeceksiniz yoksa fakirleremi iftar yemeği vereceksiniz. nerede iftar yemeği var osman zabun dahil (her iftar yemeğinde var aç) hepsi orada.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yiyin

özıspartalı
30 Haziran 2014 Pazartesi 14:15

yiyin efendiler yiyin, yiyin ki aç kalmayın afiyet olsun.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan değil daha

müsiad il temsilciliği
30 Haziran 2014 Pazartesi 13:06

ısparta müsiadda seçim olmadı daha. BAŞKAN SEÇİLMEDİ.il temsilciliği düzeyinde. sayın recep vekil ile özkutlununn arasındaki yaşanan gerginlik büyük ihtimalle bu yüzdendir.recep vekil başka birisinin başkan olmasını istiyor galiba. özkutluda başkan olmak istiyor. bakalım ne olacak????

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla